Vraag eens aan Laurens of hij een stukje met jou auto rijd.DR schreef:Mooie dag man. Lijkt mij ook nog wel eens wat zo'n dag met een ervaren coureur als instructeur. Ik heb eigenlijk nog nooit ook maar een rijcursus gevolgd (ook voor mijn licentie niet) en ben ervan overtuigd dat ik nog veel kan leren. Tijdens mijn licentie examen 3 rondjes en of andere stresskip ernaast gehad die eerst 2 rondjes zat te vloeken dat hij zijn gordel niet vast kreeg toen zelf een rondje reed en dat was het eigenlijk wel. Laatst heeft Henk Thuis een rondje met mijn auto gereden en dan weet je weer waar je staat. Nu is het wel zo dat als je ernaast zit het op de een of andere manier veel harder lijkt te gaan maar toch. Ik wil iig een rustig persoon en niet zo'n stresskip. Heb nog wel eens contact met Kevin Abbring die in het junioren WRC rijdt en volgens mij ook nog wel eens instructiedagen geeft. Zal het hem eens vragen.
Mark leuk dat Menno Kuus zei dat je wat met je talent moest gaan doen maar heeft hij ook verteld hoe ?
David
Een rustige jongen en toch echt snel met elke auto,zelfs een Dacia logan....

Komende d-f trackday zal hij er ook wel weer bij zijn.
Grtz,Hanz06