Dat gaat er ook door mijn hoofd, maar dat kan niet als semi-klassieker. die kwam pas in december 1993.Tristan schreef:911 type 993?
Graag getiptNiels schreef:Bedankt voor de tip! Al zijn de banden in 2008 vervangen gelukkigMaarre nu geen Suzuki fan meer?
En ik maar kijken naar een K6 in de UKCapo_Miel schreef:Graag getiptNiels schreef:Bedankt voor de tip! Al zijn de banden in 2008 vervangen gelukkigMaarre nu geen Suzuki fan meer?
Goede prijzen zijn altijd welkom toch
Oudere modellen zijn wel leuk maar na bouw jaar 2000 vind ik de suzuki's bar slecht van kwaliteit. Interne blokken zijn bedenkelijk, veel problemen met trillende vorken, etc. Heb diverse blokken open gezien, o.a. laatste van een GSXR1000 van 2005, kwaliteit is echt belabberd. Lopen er ook verdomd veel stuk van de 1000 k5/k6/k7
Drijfstanglagers , slecht afgewerkte krukassen, etc.
Heb hier nog een 2000 750 blok open liggen, versnellingsbak is echt een drama. Kop en cylinders eninjectie systeem gaan op marktplaats , rest vuilbak in![]()
Toevallig staat een goede kameraad deze maand in de kicxstart met zijn opgevoerde GSXR1000 k5 ( is een Belg ) , zijn std. blok zag er erg slecht uit toen het uit elkaar ging na 5000km om gekieteld te worden. Is nu allemaal vervangen maar toch , zou niet mogen.
Capitourist vroeger op het MF? Volgens mij heb je ooit bijna mijn GSXR600 nog es gekocht?Capo_Miel schreef:Ga maar eens rondzoeken op motor-forum.nl , dan vind je genoeg over de 600/750's van k6 en dergelijke.
Echt heel slecht is het allemaal niet want het rijd, maar heb teveel blokken zien klappen al of stuk zien lopen of allerlei ongein zien krijgen.
Frame modificatie zijn jaren mensen mee bezig geweest en nu pas komt er een frame modificatie voor de 1000 k5/k6.. en dan te zwijgen over de te zachte/slappe wielen waar onder ook de eerste ZX10 van kawa last had.
Maar dit gaat way offtopic.
Erg mooie suzuki die oude 750's
Capo_Miel schreef:Ga maar eens rondzoeken op motor-forum.nl , dan vind je genoeg over de 600/750's van k6 en dergelijke.
Echt heel slecht is het allemaal niet want het rijd, maar heb teveel blokken zien klappen al of stuk zien lopen of allerlei ongein zien krijgen.
Frame modificatie zijn jaren mensen mee bezig geweest en nu pas komt er een frame modificatie voor de 1000 k5/k6.. en dan te zwijgen over de te zachte/slappe wielen waar onder ook de eerste ZX10 van kawa last had.
Maar dit gaat way offtopic.
Erg mooie suzuki die oude 750's
Vroeger, toen ik in het begin nog als tourist reedFabian schreef:
Capitourist vroeger op het MF? Volgens mij heb je ooit bijna mijn GSXR600 nog es gekocht?![]()
1 van mijn kameraden heeft stage gelopen bij BMW en heeft voor een van de nieuwe 1200's een storings manuel moeten schrijven voor de monteurs. Gezien hij nogal hoog begaafd is en , wat apart is, ook nog eens redelijk kan communiceren heeft hij veel gezien bij BMW. Goede auto's, motoren zijn twijfel achtig. Zeker met de intrede van alles computer gestuurd, op het moment dat je een storing krijgt op vakantie kun je niks anders als naar een BMW dealer gezien de 40.000 euro kostende computer die men nodig heeft. Zelfs om je remmen te ontluchten.romo schreef:
Daarom ga ik (mischien) toch nog eens snuiven aan de nieuwe BMW S100RR, tenminste als er en gemodificeerde koplamppartij op gemonteerd kan worden...........................
Wel lekker old scool zo`n ding, beetje ala Kevin Schwantz......................................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast