Wederom: +1Jeroen schreef:Ja en? Ik vond de post van MarcRS4 weer kant noch wal raken. No offence verder, maar ik blijf bij mijn post.
En Allen, dat jij eruit haalt dat ik me boven anderen verheven zou voelen, zegt meer over jou, dan over mij. Ik heb verder totaal geen zin om dit op de man te gaan spelen, en dat is ook niet de bedoeling op dit forum.
Dit forum heeft de naam driving-fun.com Auto's die het niet mogelijk maken om de essentie van wat autorijden mooi maakt: total control, te kunnen beleven hebben niets om zo'n forum te zoeken. Maw: kan bijvoorbeeld de esp niet uit dan is dat een auto die het per definitie onmogelijk maakt om echt van te genieten en past de berijder beter op het: http://www.ik-ben-een-poetser.nl/forum" onclick="window.open(this.href);return false;
Het moge duidelijk zijn dat het vag gamma dus zo de Kliko in kan wat dat betreft. Of de woordkeus drol dan wel of niet begrepen wordt is tot daar aan toe. Wellicht beter geweest dat anders te benoemen: poetser-mobiel oid :fy: