Ik wacht nog steeds tot er ergens foto's van verschijnen..... Helaas/gelukkig stonden er juist daar toen geen fotograven volgens mij

ah, dan snap ik het...ben daar tot nu toe 2x in de rondte gegaan, maar mazzel, 1x met nat super slipperyR.J schreef:Bingo, daar.
Ik wacht nog steeds tot er ergens foto's van verschijnen..... Helaas/gelukkig stonden er juist daar toen geen fotograven volgens mij
ThanksNiels schreef:Succes
Leg eens uit? Dit doen we namelijk vooral om de roest en oud vastgebeten rubber weg te branden, waarna er nieuwe delen ingelast worden.Tom V schreef:Mooi dat de nieuwe opbouw is begonnen. Pas maar wel op met dat zuren, het zal de eerste auto niet zijn waar het roesten niet meer ophoud na zulke behandelingen.
Ik ken het doel van de zuurbaden wel maar heb al wel regelmatig meegemaakt (niet bij eigen auto's, die gaan niet in zo'n bad) dat ze vervolgens bleven roesten. Zal een chemische reactie zijn die daarna bijna niet meer tegen te houden is. Het voordeel is natuurlijk groot, je krijgt het metaal optimaal kaal. Wellicht dat er weer wat nieuwe nabehandel methodes zijn tegenwoordig.R.J schreef:Leg eens uit? Dit doen we namelijk vooral om de roest en oud vastgebeten rubber weg te branden, waarna er nieuwe delen ingelast worden.Tom V schreef:Mooi dat de nieuwe opbouw is begonnen. Pas maar wel op met dat zuren, het zal de eerste auto niet zijn waar het roesten niet meer ophoud na zulke behandelingen.
Hmmm, goed dat je het zegt, want sommige plekken zitten vrij onderop, en niet waar je dagelijks kijkt.Tom V schreef:Ik ken het doel van de zuurbaden wel maar heb al wel regelmatig meegemaakt (niet bij eigen auto's, die gaan niet in zo'n bad) dat ze vervolgens bleven roesten. Zal een chemische reactie zijn die daarna bijna niet meer tegen te houden is. Het voordeel is natuurlijk groot, je krijgt het metaal optimaal kaal. Wellicht dat er weer wat nieuwe nabehandel methodes zijn tegenwoordig.R.J schreef:Leg eens uit? Dit doen we namelijk vooral om de roest en oud vastgebeten rubber weg te branden, waarna er nieuwe delen ingelast worden.Tom V schreef:Mooi dat de nieuwe opbouw is begonnen. Pas maar wel op met dat zuren, het zal de eerste auto niet zijn waar het roesten niet meer ophoud na zulke behandelingen.
Dorpels... die blijven metaal inderdaad, zal het even voorstellen.Tom V schreef:Welja, even goed in de gaten houden dan. Misschien meteen je dorpels van binnen even behandelen met iets als bodyschutz bijvoorbeeld. Succes met de opbouw verder, foto's posten! 8)
Nope, dat mogen we ook niet. Zodra de 2.7 motor opgebouwd is en bevalt zijn we van plan op de B dagen mee te rijden, anderhalf uurs racejes met z'n 2-en, of 3en mocht een kennis van ons mee willen doen.Bert ///M3 schreef:Dan mag je geen E30 cup meer rijden denk ik? Kunstof delen zijn daar toch niet toegestaan?
We hebben vooralsnog in 2 klassen gereden, dan heb je soms wel veel races per keer, maar het idee van 2 sprints en 1 lange race trekt mij wel, dan moet je toch iets anders met je remmetjes, bandjes en benzine om gaan.Tom V schreef:Dat is wel weer leuk als je met 2 of meer man bent inderdaad. Die korte races zijn vaak minder interessant als je met 2en bent.
Een Eta(omdat we die toevallig hebben), maar daar is weinig Eta meer aan straks, lol.Niels schreef:Mooi project :!: Komt er een 2.7ETA in of pas je een 2.5 aan?
26 september hopen we d'r uit te testen tijdens vrijrijden, moet ook gaan lukken ook.gijzbed-opc schreef:Nou,nou,nou mooi project hoor deze BMW circuit racer.Toppie![]()
Is ze klaar op 15 Oktober??????????????????
Greetz Peter.
Ja daar hebben we geen racesgijzbed-opc schreef:Als jullie toch verweg willen ga dan naar de Lausitzring!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Van mijn kant he!
Veel succes!!
greetz Peter.
Gebruikers op dit forum: beske, Erminio, Google [Bot], jessedehaan en 16 gasten