Ondanks dat ik zelf erg blij ben met mijn sub 1000kg lightweight is die vraag een nobrainer Hans ... De Porsche Boxster SpyderHans R schreef:Alleen dan Porsche Boxster Spyder vs Lotus Exige S

Ondanks dat ik zelf erg blij ben met mijn sub 1000kg lightweight is die vraag een nobrainer Hans ... De Porsche Boxster SpyderHans R schreef:Alleen dan Porsche Boxster Spyder vs Lotus Exige S
Dan de Spyder!Hans R schreef: Alleen dan Porsche Boxster Spyder vs Lotus Exige S
Nee, vond de open rit naar Wiesmann echt gruwelijk, zand in de ogen, gesuis aan de kop.............. Maar de ervaring met en Boxter S van Markk toont aan dat dit veel minder is t.o.v. een Speedster.SteV6 schreef:Is er voor jou dan al een hardtop op de markt voor op je Spyder? Of heeft de trip naar Wiesmann je overgehaald naar de daklozen???
wat lengte betrefd zijn die Porsche's veel langer dan de meesten denken, ik schrik er ook wel eens van, voorbeeld.allen schreef:Imho is het geen centenkwestie. Ik zie Porsche en Lotus vooralsnog als compleet verschillende auto's. Niet te vergelijken zoals bijv. de keuze tussen een BMW en een Audi.
Wat mij aanspreekt aan een Lotus is onder andere het formaat. Een Porsche blijft in vergelijking daarmee immens groot. SUV's mogen imho immens groot zijn. Een tweezitter heb ik het liefst lekker klein, licht en vooral basic.
Die is supergaaf. Dan neem ik het dak wel voor lief. Maar wat weegt zoiets, minimaal 1350 kg. Voor mij zou dat eigenlijk meer een pronkstuk zijn, denk dat de Wiesmann meer rijdersauto is.Hans R schreef:Wiesmann hmm.. wel gaaf maar wat lelijk.. het concept is super, maar dan liever de Morgan Aero met de BMW V8heeft bergen met stijl en is nog snel ook.
Is een nog hogere prijsklasseHans R schreef:Wiesmann hmm.. wel gaaf maar wat lelijk.. het concept is super, maar dan liever de Morgan Aero met de BMW V8heeft bergen met stijl en is nog snel ook.
Schiet eens op!allen schreef:Zal zo nog wel even het draadje updaten om dit schoon te houden.
Gebruikers op dit forum: Alex, e30touring1990, Mark 320iS, Rogerb en 2 gasten