de linker gaat nog wel

heel bekend ja.R.J schreef:Heb jij dan niet dan?Mtechnik schreef:R.J schreef: Bij mij komt gewoon de hele familie langs waar je vervolgens een hele middag hetzelfde verhaaltje 50x aan moet vertellen.
Oom 1 vraagt hoe het gaat en wat je doet
Tante 2 vraagt dat
oom 2 vraagt het ook
dan vraagt opa het weer
en
en
en
en
Jup, dus vertel je beleefd, enthousiast, en na de 2e keer lichtelijk geïrriteerd keurig je verhaaltje.Mtechnik schreef:heel bekend ja.R.J schreef:Heb jij dan niet dan?Mtechnik schreef:
Oom 1 vraagt hoe het gaat en wat je doet
Tante 2 vraagt dat
oom 2 vraagt het ook
dan vraagt opa het weer
en
en
en
en
Dan zit ik daar te denken dat ik beter mijn antwoord op kan nemen en die vervolgens afspelen en terugspoelen.
Maar ja geirriteerd beantwoorden is onbeschoft/ongemanierd he
Nou, volgende keer kom ik wel niet!R.J schreef: dan vraagt opa het weer
De vorige keer hebben we nog een week gezeik gehad over de "herrie" die jouw auto wel niet maakt in deze rustige buurtOpa schreef:Nou, volgende keer kom ik wel niet!R.J schreef: dan vraagt opa het weer
Smoesjes, de strepen zitten nu nog op de tegelsOpa schreef:Mijn Subje maakt geen herrie! 8)
En een burnout kan ik ook wel vergeten met m'n AWD.
Niet slechtOpa schreef:Jep en ik zit er nog in ook.
Noem jij 14 mei J.L. pas?Opa schreef:Maar dat wist je toch: :!: .....pas die strepen nog bij je in de straat neergezet. :shakeit:
Die heeft uren staan vegenOpa schreef:Alles van 2008 is pas geleden. 8)
Wat heeft je buurvrouw geprobeerd?
Al die losse boutjes en moertjes bij de startOpa schreef:Mooie decoratie toch?!
Het kan wel, maar dan moet ik de boel echt mishandelen......
Ik voel een generatiekloofRico schreef:Gut de pubers worden om de oren geslagen of ze al een vriendinnetje hebben en of er al gekust is
En nog heel blijven.Maurice Graber schreef: Al die losse boutjes en moertjes bij de start