Mooie verzameling. Die zilveren staat er ook goed bij.
Voor mij zijn het bekende auto's JoopJoop schreef:Leuk die Renaultjes... 8)
...ook niet van plan om nog een Renault Clio Sport 3.0 V6 toe te voegen? Dan heb je de hele reeks compleet![]()
...dat ze rap zijn heb ik met dat bakkie van Luco inmiddels al wel begrepen. Dat hij nog niet gereageerd heeft op dit topic als Renault-5-o-fiel...
Over welke auto heb je het nu ?Macboy schreef:Hoi Jochem. Geweldige verzameling, maar heb je wat foto's van binnenuit ?
Lijkt op kuipen, gestript, rolkooi etc, maar zonder foto kun je dat niet zien.
Als ik er ooit tegen aan loop ......buget is nu ff op door de aanschaf van de T2Joop schreef:Leuk die Renaultjes... 8)
...ook niet van plan om nog een Renault Clio Sport 3.0 V6 toe te voegen? Dan heb je de hele reeks compleet![]()
ChrisHK schreef:
Had je nog wat aan dat witte gebakkie gedaan?!
Ik heb die T2 lekker al van binnen gezienMacboy schreef:De gele en T2 inderdaad: ben erg benieuwd van binnen. Misschien kan je wat kliekjes schieten ?
OK. Inderdaad een Turbo 1, zo was het. Hij had het er inderdaad al over om daar meer tijd in te gaan steken omdat die ook nog opgeknapt moest worden. Bij zijn huis is inderdaad niet veel meer ruimte. Daar staan al mijn auto's natuurlijkChrisHK schreef:Stéphane, die kerel heeft inderdaad nog zo´n dikke 5 staan, een Turbo 1. Daar gaat hij nu al zijn tijd in steken... Daarom moest de blauwe ook het veld ruimen. Bij zijn huis heeft hij maar plek voor 1 hobby auto...![]()
Zal van het voorjaar worden .......staan nu lekker binnen te overwinterenMacboy schreef:De gele en T2 inderdaad: ben erg benieuwd van binnen. Misschien kan je wat kliekjes schieten ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten