Ik verwachte je plaatje, Metin.Metchu schreef:Mathieu schreef:BERTM//3 kom er maar in.
daar zat ik ook al op te wachten

Ik verwachte je plaatje, Metin.Metchu schreef:Mathieu schreef:BERTM//3 kom er maar in.
daar zat ik ook al op te wachten
Voor de hele set (remklauwen, schijven en blokken) ? of alleen de klauwen ? Wist wel dat ze niet al te duur waren maar dacht zelf dat ze rond de 700 euro waren voor een complete set.roderick hertog schreef:@VLA de remklauwen zijn inderdaad licht. En ook niet echt heel erg prijzig volgens mij, ik betaalde er €440,- voor.
(beetje late reactie)
Groetjes
Waarom sperrt mijn auto dan eerder als het glad is op de weg? Ik weet zeker dat je diff. met een lichter gewicht eerder zal gaan sperren als je hetzelfde diff. onder een zwaardere auto zal zetten.Niels schreef:Gaaf apparaatHeerlijk zo'n motorblok in een lichte vierwieler, gaat af en toe F1 gevoel geven :banaan:
Omtrent de sper, het zal best dat een lichte auto hier eerder onderstuurt maar dat staat los van de sper. Zo'n ding reageert gewoon bij een verschil in rotatie snelheid van linker en rechter as. Daarom moet je goed uitzoeken hoeveel % sperwerking je wiltMaar een sper is een sper qua werking, hangt 0,0 van het wagen gewicht af.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, Mathieue30, ron36 en 13 gasten