http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... hlight=lpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel plezier

zou ik een korting kunnen bedienen...Flatline schreef:RSmotorsport is ook een zeer goed bedrijf.
Wat ook erg grappig is, is dat de eigenaar ook Rene Stam heet net als onze GTRene
Ik wilde net zeggen. Het blok kan het wel betrouwbaar leveren maar al de rest krijgt dan ongenaardig hard op zijn flikker. Helemaal met de slagkracht dat zo'n diesel levert.Tom van H. schreef:Mooie techniek! Denk niet dat ik het aan zou durven in de 330d, koppeling heeft al genoeg moeite met de huidige 283pk. Denk dat je met 350+ pk zowat elk onderdeel dat tussen de motor en wielen zit aan gort trekt.
En die aandrijflijnen blijven heel Kees?Flatline schreef:Een 330D blijft rond de 315PK en 675Nm steken omdat ze niet alle digitale commando's van de sensoren kunnen kraken om deze om te zetten naar analoog..
Dan klop je die kat leeg en is je probleem opgelost. Een diesel hoeft toch geen katalysator te hebben?Flatline schreef:Aandrijflijn blijft gewoon prima heel volgens RS motorsport.
Wel is het zo dat als je motor al 2ton heeft gelopen dat een nieuwe turbo wel noodzakelijk is maar voor de rest geen enkel probleem.
Hij chipt zelf ook wel auto's en een ander voordeel van gas-injectie is dat de Kats niet vervuilen. Wanneer er een chip inkomt zullen deze namelijk veel sneller vervuilen en ze schijnen nogal duur te zijn als je ze moet vervangen.
Daar heb ik toch m'n twijfels overFlatline schreef:Aandrijflijn blijft gewoon prima heel volgens RS motorsport.
Wel is het zo dat als je motor al 2ton heeft gelopen dat een nieuwe turbo wel noodzakelijk is maar voor de rest geen enkel probleem.
Hij chipt zelf ook wel auto's en een ander voordeel van gas-injectie is dat de Kats niet vervuilen. Wanneer er een chip inkomt zullen deze namelijk veel sneller vervuilen en ze schijnen nogal duur te zijn als je ze moet vervangen.
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 17 gasten