Dan ben ik daar mee in de war..denk ikThom schreef: Goed verhaal. Geldt voor een standaard Evo wel lijkt mij, een MR RS is eigenlijk te hard-core voor lange ritten.

Dan ben ik daar mee in de war..denk ikThom schreef: Goed verhaal. Geldt voor een standaard Evo wel lijkt mij, een MR RS is eigenlijk te hard-core voor lange ritten.
Samen geld verdienen en samen uitgeven, ok. Meer dan begrijpelijk. Maar wanneer het 'eigen' verdiend geld zou zijn, dan snap ik nooit zo waarom ze dan zouden moeten mokken. Er kan toch altijd nog een samen een extra auto gekocht worden met dvd, playstation, maxi cosi, etc.? Laat je haar met vakanties ook vast een 3 uurtjes vooruit rijden.Dennis Schroyen schreef:Werd dus niks
Haha, erop en erover kerel... Ze moest het eens lezenDennis Schroyen schreef: vriendin: Boeie, hij heeft toch stoelverwarming en zo'n groot scherm met TV en navigatie he? En zo'n doosje waar je de temperatuur op zo'n schermpje kunt veranderen?
Bjorn Alenis schreef:Haha, erop en erover kerel... Ze moest het eens lezenDennis Schroyen schreef: vriendin: Boeie, hij heeft toch stoelverwarming en zo'n groot scherm met TV en navigatie he? En zo'n doosje waar je de temperatuur op zo'n schermpje kunt veranderen?
Dat zeggen voornamelijk de niet (huis)vadershugo schreef:Mooi verhaal, Daan.
Dat van die huisvaders is inderdaad grappig. Zodra je een koter hebt moet er meteen een familiebus komen.
Misschien wel comfortabeler, maar zeker niet leuker.Arthur schreef:Geen centje pijn?
Naja, alles relatief denk ik, Opa.
In een Citroen C5 zal het vast comfortabeler zijn
JaHet verbruik, is dat ook zo hoog als je de motor standaard laat (280? PK ) ?
Nog geen deal gesloten, waar ik mee bezig ben heeft minder km's gereden en ik kan mijn auto inruilen voor een goede prijsTopFuel schreef:En Mike, al een deal gesloten?
Gr. TF
p.s. bij de mijne is de spoiler krasloos :p
Ik denk dat als (sportief)auto rijden écht je passie is, het interieur niet de doorslaggevende factor kan zijn voor de aanschaf...Mike R32 schreef:Die auto van TF is zo op de foto's zeker een mooie auto.
Er wordt echter geen Evo VIII aangeschaft omdat het interieur nog lelijker en goedkoper aanvoelt dan dat van de eerste generatie Astra. De rest van de auto vind ik wel super, de enige optie voor mij was dan ook een rode
Heb je al iets anders op het oog?Mike R32 schreef:Auto rijden is mijn passie, het totale plaatje moet gewoon goed zijn, dus ook het interieur. Is mijn mening
Nee nog niet, blijf nog wel even doorrijden.TopFuel schreef:Heb je al iets anders op het oog?Mike R32 schreef:Auto rijden is mijn passie, het totale plaatje moet gewoon goed zijn, dus ook het interieur. Is mijn mening
gr. TF
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten