Waarom zijn er bmw haters?
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Waarom zijn er bmw haters?
- RVV
- Niels
- Auto: Prius+
Wie rijden er in een BMW? Kleingeestige mannetjes zijn het meestal, die hun ego moeten oppoetsen door zo'n fout stuk blik onder hun kont te hebben. Het soort mensen dat Panorama een goed blad vindt en zijn mening uit De Telegraaf haalt.
Bovenstaande zaken zijn een beetje ingehaald door de tijd ben ik bang en zijn relevant voor de gemiddelde leaserijder. BMW heeft wel een fout imago weliswaar maar dat heeft Mercedes eigenlijk ook wel en Audi gaat ook de goede kant op. Heeft niets met afgunst te maken maar des te meer dat mensen status willen ontlenen aan de auto die ze (willen) kopen. Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedragNSXRS schreef:Het is gewoon opvallend dat als er in druk verkeer auto's voorschieten, anderen geen ruimte tot invoegen willen geven, zelf aan het einde van een rij er toch tussenproppen, voorrang NEMEN etc, etc, dit gevoelsmatig in zeer veel gevallen BMW rijders zijn.
Lijken veelal opgefokte strebers met hoog "ikkemoetervoor" gehalte te zijn.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gelukkig maar weer dat ik een nieuwe heb gekocht..................................Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedrag
-
Tom
Boeie wat iemand anders er van denkt 
-
M@rcel
Meneer Werksman is waarschijnlijk een Audi rijder met een minderwaardigheidscomplex....
Mijn Lexus GS450h avontuur zal geen doorgang vinden...de komende 3 jaar zal ik de nieuwe A6 op rijkelijk BMW aso-gedrag trakteren, kijken of deze zielloze voiture het gaat volhouden?
Mijn Lexus GS450h avontuur zal geen doorgang vinden...de komende 3 jaar zal ik de nieuwe A6 op rijkelijk BMW aso-gedrag trakteren, kijken of deze zielloze voiture het gaat volhouden?
-
allen
Volgens mij ben jij gewoon een stereotype asociale yup!romo schreef:Gelukkig maar weer dat ik een nieuwe heb gekocht..................................Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedrag![]()
-
Dexter
Er zijn BMW haters omdat er ook BMW liefhebbers zijn...... 
-
Peter pwr
Achterwielaangedreven achterlijke ventjes zijn het gewoon! :banaan:
- Rodney
Precies meneer werksman zal wel zown ford focus lease rijder zijn.
die altijd overal bumperkleven en stoer doen
die altijd overal bumperkleven en stoer doen
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Werksman al gevonden,hiero:
http://videos.streetfire.net/video/Drif ... _75660.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://videos.streetfire.net/video/Drif ... _75660.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Peter pwr
Ik vind bmw rijders wel relaxt over het algemeen. Ze zijn lekker bezig met autorijden
Audi rijders heb ik een grotere hekel aan;
Ze zijn arogant en blijven altijd op de linker baan rijden of ze daar de ''meester van de weg zijn''.
Audi rijders heb ik een grotere hekel aan;
Ze zijn arogant en blijven altijd op de linker baan rijden of ze daar de ''meester van de weg zijn''.
- Rodney
Robin schreef:Werksman al gevonden,hiero:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Meer een TRINKI................................Tripple Income No Kidsallen schreef:Volgens mij ben jij gewoon een stereotype asociale yup!romo schreef:Gelukkig maar weer dat ik een nieuwe heb gekocht..................................Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedrag![]()
- Rich
Balkenende rijdt ook een dikke BMWWie rijden er in een BMW? Kleingeestige mannetjes zijn het meestal, die hun ego moeten oppoetsen door zo'n fout stuk blik onder hun kont te hebben. Het soort mensen dat Panorama een goed blad vindt en zijn mening uit De Telegraaf haalt.
-
Luco
Ach, alle bmw rijders hebben een heel klein pikkie, en dat moeten ze toch ergens mee compenseren
:fy:
-
allen
LOL@TRINK 
- RVV
luco hornsveld schreef:Ach, alle bmw rijders hebben een heel klein pikkie, en dat moeten ze toch ergens mee compenseren:fy:
Nee Luco hier kom je niet mee weg.. elke geloofwaardigheid aangaande je anti BMW houding ben je kwijt. :banaan:
- Laurens
Vandaar dat jij zondag in een Bmw gaat rijdenluco hornsveld schreef:Ach, alle bmw rijders hebben een heel klein pikkie, en dat moeten ze toch ergens mee compenseren:fy:
-
Luco
Ja hij zit in de weg dus misschien krimpt die als ik weer in een bmw ga rijden :jenna:
- Laurens
Pas maar op dan, met die lage temperatuur erbij blijft er niets meer over :jenna:
-
allen
WTF! Die Franse Nachovreter aan een Beierse stroopwafel? Wat is dat nu weer voor een ongein? Het is maar goed dat Luco niet meerijdt met A1GP. Olav Mol zou niet meer weten welk land daar op de laatste plek rondtort!