Wie rijden er in een BMW? Kleingeestige mannetjes zijn het meestal, die hun ego moeten oppoetsen door zo'n fout stuk blik onder hun kont te hebben. Het soort mensen dat Panorama een goed blad vindt en zijn mening uit De Telegraaf haalt.
Bovenstaande zaken zijn een beetje ingehaald door de tijd ben ik bang en zijn relevant voor de gemiddelde leaserijder. BMW heeft wel een fout imago weliswaar maar dat heeft Mercedes eigenlijk ook wel en Audi gaat ook de goede kant op. Heeft niets met afgunst te maken maar des te meer dat mensen status willen ontlenen aan de auto die ze (willen) kopen. Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedragNSXRS schreef:Het is gewoon opvallend dat als er in druk verkeer auto's voorschieten, anderen geen ruimte tot invoegen willen geven, zelf aan het einde van een rij er toch tussenproppen, voorrang NEMEN etc, etc, dit gevoelsmatig in zeer veel gevallen BMW rijders zijn.
Lijken veelal opgefokte strebers met hoog "ikkemoetervoor" gehalte te zijn.
Gelukkig maar weer dat ik een nieuwe heb gekocht..................................Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedrag
Volgens mij ben jij gewoon een stereotype asociale yup!romo schreef:Gelukkig maar weer dat ik een nieuwe heb gekocht..................................Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedrag![]()
Robin schreef:Werksman al gevonden,hiero:
http://videos.streetfire.net/video/Drif ... _75660.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer een TRINKI................................Tripple Income No Kidsallen schreef:Volgens mij ben jij gewoon een stereotype asociale yup!romo schreef:Gelukkig maar weer dat ik een nieuwe heb gekocht..................................Dan krijg je allemaal oud premium spul in achterbuurten met dito weggedrag![]()
Balkenende rijdt ook een dikke BMWWie rijden er in een BMW? Kleingeestige mannetjes zijn het meestal, die hun ego moeten oppoetsen door zo'n fout stuk blik onder hun kont te hebben. Het soort mensen dat Panorama een goed blad vindt en zijn mening uit De Telegraaf haalt.
luco hornsveld schreef:Ach, alle bmw rijders hebben een heel klein pikkie, en dat moeten ze toch ergens mee compenseren:fy:
Vandaar dat jij zondag in een Bmw gaat rijdenluco hornsveld schreef:Ach, alle bmw rijders hebben een heel klein pikkie, en dat moeten ze toch ergens mee compenseren:fy: