Kart gekocht foto's

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Tom V

Re: Kart kopen of beter huren

Bericht door Tom V » 21 nov 2008, 22:49

Meteen een met roterende inlaat gekocht? Nice, mooi spul joh. Ik ga er vanuit dat het schakelkarten zeker gaat bevallen, men moet ook niet overdrijven. Het geeft in mijn ogen een extra ( bijna onmisbare ) dimensie. Erg tof, veel plezier alvast.

Laurens

Bericht door Laurens » 21 nov 2008, 22:52

Goed bezig, super combinatie Pavesi motor met Birel frame :thumbup:

Ga je vast nog wel een keer op Berghem tegen komen, heb hier ook een Birel frame met Pavesi motor staan, dus wordt een eerlijke strijd :hosanna:

Tom V

Bericht door Tom V » 21 nov 2008, 23:04

Pff, krijg van dit topic de neiging de schakel ook weer eens van stal te halen! :df:

David R.

Bericht door David R. » 22 nov 2008, 09:30

Laurens schreef:Goed bezig, super combinatie Pavesi motor met Birel frame :thumbup:

Ga je vast nog wel een keer op Berghem tegen komen, heb hier ook een Birel frame met Pavesi motor staan, dus wordt een eerlijke strijd :hosanna:
Laurens ik geloof nooit dat het een eerlijke strijd wordt. Ten eerste weeg jij niet zo zwaar en ten tweede heb jij meer talent en ervaring. Aangezien jij volgend jaar DSC gaat doen stel ik dus voor om jouw vast een beetje te laten wennen aan hun regels en jouw ca 150 kg extra gewicht mee te geven. Mocht dan blijken dat je toch nog sneller bent krijg je er gewicht bij. Zo gaat dat in het DSC ook :D

Peric dat hardlopen is geen goed idee. Je lijkt mijn vrouw wel :D

Laurens

Bericht door Laurens » 22 nov 2008, 13:11

DR schreef:
Laurens schreef:Goed bezig, super combinatie Pavesi motor met Birel frame :thumbup:

Laurens ik geloof nooit dat het een eerlijke strijd wordt. Ten eerste weeg jij niet zo zwaar en ten tweede heb jij meer talent en ervaring. Aangezien jij volgend jaar DSC gaat doen stel ik dus voor om jouw vast een beetje te laten wennen aan hun regels en jouw ca 150 kg extra gewicht mee te geven. Mocht dan blijken dat je toch nog sneller bent krijg je er gewicht bij. Zo gaat dat in het DSC ook :D

Peric dat hardlopen is geen goed idee. Je lijkt mijn vrouw wel :D

:lol:

150 +70 kg = 220 kg pfff wist niet dat jij zo zwaar bent :bag:
Maar ik mag inderdaad hopen dat jij niet gelijk mij voorbij komt anders ga ik toch in een hoekje staan en me schamen :whistle:
Ik heb nog wel een rotax max staan met 15kg lood eraan, vind je het dan eerlijk :wink:

Maar ff serieus is echt een goede combinatie, waarmee je als je hem een beetje afstelt in de top kan meerijden (ja dan heeft iedereen hetzelfde gewicht), veel plezier :thumbup:

David R.

Bericht door David R. » 26 nov 2008, 08:57

Kart opgehaald. Gisteren de eerste meters gereden. Eerst binnen in de loods maar die vloer was veel te glad. Toen buiten in het donker op normaal straatwerk wat ook nog een beetje nat was. Ik dacht eerst dat het ding heel niet trok maar als je toeren gaat maken weet je niet wat er gebeurt. Tering. Als je nou praat over DF voor weinig geld is dit de beste belegging die je kan doen. Ik moest ook gelijk denken aan die aflevering van Top Gear waar Hammond met een F1 auto moet proberen te rijden. Op een gegeven moment zegt hij dat het allemaal zo snel gaat, dat je hersens het niet voor kunnen werken. Dat had ik ook. Het schakelen moet echt een automatisme worden want je hebt je handen vol aan sturen (zeker als het nat is en je staat op slicks). Zaterdag in het licht nog maar eens proberen en misschien toch maar even een helm opzetten.

Metchu

Re: Kart gekocht

Bericht door Metchu » 26 nov 2008, 10:39

:thumbup:

kijk je uit? :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 26 nov 2008, 20:12

:roflol: :roflol: DR

Mooiste wat er is, karten op een natte baan met slicks.
Maar net als je circuitauto ga je gelijk voor heel snel spul :thumbup:

Niels v D

Bericht door Niels v D » 26 nov 2008, 20:40

luco hornsveld schreef::roflol: :roflol: DR

Tuurlijk :P :P zoveel mogelijk stappen overslaan, anders blijf je een amateur :| :mrgreen:

David R.

Bericht door David R. » 26 nov 2008, 23:24

Neluhz schreef:

Tuurlijk :P :P zoveel mogelijk stappen overslaan, anders blijf je een amateur :| :mrgreen:
Als ik het goed had willen doen had ik op mijn 8e in een kart moeten zitten en van daaruit verder moeten gaan. Dat is echter niet gebeurd. Ik doe het voor de fun en niet omdat ik denk ooit de snelste, of zoals sommige denken, de beste te kunnen zijn (al zorgen goede spullen er wel voor dat je ook weer niet de langzaamste ben :) ). Ik heb vanavond weer even op de kart gereden en weer vreselijk veel fun gehad. Natuurlijk hadden jullie als jullie de middelen hadden gehad geen Porsche maar een Volvo 340 gekocht maar helaas zit ik zo niet in elkaar. :fy:

David R.

Bericht door David R. » 26 nov 2008, 23:25

:blabla:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 26 nov 2008, 23:30

DR schreef:
Neluhz schreef:

Als ik het goed had willen doen had ik op mijn 8e in een kart moeten zitten en van daaruit verder moeten gaan. Dat is echter niet gebeurd. Ik doe het voor de fun en niet omdat ik denk ooit de snelste, of zoals sommige denken, de beste te kunnen zijn (al zorgen goede spullen er wel voor dat je ook weer niet de langzaamste ben :) ). Ik heb vanavond weer even op de kart gereden en weer vreselijk veel fun gehad. Natuurlijk hadden jullie als jullie de middelen hadden gehad geen Porsche maar een Volvo 340 gekocht maar helaas zit ik zo niet in elkaar. :fy:
Gelijk heb je, je leeft maar 1x. Geniet ervan als het kan. :) Lijkt me ook mooi, zo'n racekart erbij. Probleem is dat er niet zoveel locaties meer zijn om te rijden, of je moet op een industrieterrein gaan spelen.

Luco

Bericht door Luco » 26 nov 2008, 23:43

DR

Ik bedoelde het positief hoor :thumbup:

Laurens

Bericht door Laurens » 26 nov 2008, 23:56

Luco is ook niet bij het begin begonnen hoor die heeft nu ook een auto gekocht die veel te snel voor hem is :jenna:

Luco

Bericht door Luco » 27 nov 2008, 00:07

Laurens schreef:Luco is ook niet bij het begin begonnen hoor die heeft nu ook een auto gekocht die veel te snel voor hem is :jenna:

Ga jij nou maar slapen en sparen voor een stoeltje :nana: :fy: :fy: :fy:

allen

Bericht door allen » 27 nov 2008, 00:14

Stoeltje met muziek:
Afbeelding

David R.

Bericht door David R. » 28 nov 2008, 20:08

luco hornsveld schreef:DR

Weet ik Luco. Het sloeg ook niet op jou. Wat ik aan wou geven is dat van alle leden hier misschien 3% de capaciteit heeft om pro te worden ( ik iig niet). Het fun gehalte is voor mij (en ik denk de meeste) het belangrijkste. Zoals ik zelf al aan gaf heb ik om heel eerlijk te zijn het gevoel dat ik op een kart net zoveel, of misschien wel meer, fun kan hebben als met de Porsche voor een fractie van het bedrag. Zolang ik ze echter beide kan houden heb ik 2 leuke speeltjes. Het gaat mij niet om de snelste rondetijd maar om de hele sfeer er omheen. De een heeft dat met een boot en de ander met auto's.

David R.

Bericht door David R. » 01 dec 2008, 17:03

Afbeelding
Afbeelding

Snel foto's zo lang dat ding nog heel is. Levensgevaarlijk zo'n kart :D

Niels v D

Re: Kart gekocht foto's

Bericht door Niels v D » 01 dec 2008, 17:27

Gaaf hoor..

Ik had waarschijnlijk ook hetzelfde gedaan..maar ik ben ook niet zo goed in rationeel denken en overwogen beslissingen nemen.. :mrgreen:
Het gaat uiteindelijk inderdaad om het plezier :df:

HSR

Bericht door HSR » 01 dec 2008, 18:13

Wouter81 schreef:
DR schreef:
Neluhz schreef: Tuurlijk :P :P zoveel mogelijk stappen overslaan, anders blijf je een amateur :| :mrgreen:
Gelijk heb je, je leeft maar 1x. Geniet ervan als het kan. :) Lijkt me ook mooi, zo'n racekart erbij. Probleem is dat er niet zoveel locaties meer zijn om te rijden, of je moet op een industrieterrein gaan spelen.

Ik wilde net zeggen. Als ik geld had, had ik al lang een 130i en een E36 M3 op mijn oprit staan !!

Aad

Bericht door Aad » 01 dec 2008, 18:58

luco hornsveld schreef:DR

Nou je het zeg Luco , dat was idd positief , hou vast jongen je kunt het
:roflol:

Plaats reactie