Robin schreef:Anno 2008 maakt Rouvoet weer de dienst uit blijkbaar, ook op DF?
Robin, je mist het punt wat M@rcel probeert te maken volledig lijkt mij.
Op DF komt nu niet ineens censuur omdat 'we' ineens allemaal zijn bekeerd tot het CU geloof.
Er is dus geen reden om wild in het rond te schoppen alvorens er ook maar iets is gebeurd.
Robin schreef:Als de Linkse kerk, Korenwolven, Koos Spee etc erom gevraagd hebben dan die fokking (jawel!!!) gerefo's ook. Misschien nog wel meer. Gelijke monniken gelijke k(l)appen. Moet niet gekker worden hier. Iedereen gebruikt de genitaliën(kut/lul) en shit etc. Moeten 'we' dat ook meteen maar verbieden. Respecteer je lichaam... En het woord ouwehoer, omdat daar 't woordje 'hoer' inzit en dan respecteer je de prostituees weer niet. En het woord homo/heaumeau wil ik hier ook niet meer horen. Ik heb in mijn brede vriendenkring inderdaad homo's. Wil ik dat woord liever niet meer horen....
Alle gekheid op 'n stokje. De censuur treedt aan....2008.
(Neemt niet weg dat ik wat meer op zal passen met gvd te zeggen, maar zo ben ik)
en de soep wordt niet zo heet gegeten als ie wordt opgedient. Ik hoop van 'juliie' kant ook.
Dus omdat 'iedereen' het doet is het ineens aanvaardbaar?
Persoonlijk vind ik dat getuigen van lemming gedrag. En je weet wat er met lemmingen gebeurt toch?.
En het 'zo ben ik' excuus gebruiken gaat het ook niet echt worden.
"Ja, ik trap wel eens vaker voor de lol de spiegel van een auto af.....zo ben ik nu eenmaal"
Kom je echt niet ver mee voor de rechter.
En nu niet snel gaan zeggen dat zoiets heel wat anders is, want hoe en in welke mate de schade wordt ervaren is aan degene die de schade ontvangt en niet aan degene die de schade toebrengt.
Maar wees gerust, 'we' zullen jou in de toekomst niet vaker corrigeren dan tot nu toe.
Kun je voor jezelf dus nu al nagaan hoe vaak dat geweest is.....