Elmar schreef:Dus ik leg haar dan uit dat mijn auto dermate technisch goed onderhouden is, daar ik met, volgens Spee, duizelingwekkende snelheden over het circuit raas en ik nog niet dood wil.

Elmar schreef:Dus ik leg haar dan uit dat mijn auto dermate technisch goed onderhouden is, daar ik met, volgens Spee, duizelingwekkende snelheden over het circuit raas en ik nog niet dood wil.
Zo heb ik er ook nog een keer eentje gehad, op een ander forum nota beneMarco R. schreef:Verbaasd me dat de politieagent(e) niet dacht dat je haar wilde rammen vanwege dat piepende geluid. "Uw kan niet anders als 80 hebben gereden, uw remmen piepten ZO hard!" Gelukkig volg ik een wegspringcursus op mijn werk, anders had u serieuze problemen gehad
Joh, omdat ik met mn panda 50 ga waar je 50 mag vind ie me al een doodrijderMarco R. schreef:LOL, zodra je daarover begint bij een agent zal en moet hij zijn gelijk hebben, want tsjah, hij is agent, en jij niet.
Ben benieuwd wat hij zou zeggen als jij je racelicentie erbij haalt. Grote kans dat hij je dan een gevaar op de weg vindt, een scheurijzer en coureurscapriolen op de openbare weg bla bla..
Gebruikers op dit forum: wjt en 8 gasten