Omdat het soms deze kant op gaat:
Daarom startte ik dit draadje maar eensHet begint mij op te vallen dat er zo nu en dan, min of meer laatdunkend gereageerd wordt op mensen die hun auto niet zouden gebruiken waarvoor hij bedoeld is.

Daarom startte ik dit draadje maar eensHet begint mij op te vallen dat er zo nu en dan, min of meer laatdunkend gereageerd wordt op mensen die hun auto niet zouden gebruiken waarvoor hij bedoeld is.
+ 1Robin schreef:![]()
steve smith schreef: maar waar ik wel moeite mee heb zijn de lui die er niet mee overweg kunnen. Prima dat je een paar ton neertelt voor een kanon, maar zolang je niet de vaardigheid hebt of wilt krijgen om er ook daadwerkelijk mee overweg te kunnen is dat ook exact wat het is. Een wapen.
:jenna:
dan zeg je toch precies hetzelfde man? Dan is eigenlijk ELKE 430Scuderia/Gallardo/599/SL65/Murcielago/997GT2 verkocht, in verkeerde handen.
Ja, ik denk het ookRobin schreef:OK steve, ja jenna, van dat merk whisk(e)y toch?
Juist, ik had het verkeerd geïnterpreteerd;Arthur schreef:Dat bedoel ik niet.romo schreef:Ik heb gekocht wat ik wilde, niet meer, niet minder.....................................
Als het binnen je mogelijkheden ligt; doen........................is het nog niet zover; werken tot je er bent.............................
Ik zou verder de vraag willen omdraaien; welke auto is mij waard?
Meer van: stel jij gebruikt je M3 voor woon-werk en verder niet veel meer.
Dan zijn er dus mensen die vinden dat de auto niets voor je is.
Maar waarom niet?
In hun ogen wellicht.
Als jij je plezier maar hebt.
Ik heb het niet over de waarde in bv euro's.
Een Alto met 34pk van 640kg of een e92 M3 met 420pk van 1655kg. Helaas rijden er in de laatstegenoemde rond waarvan de rijvaardigheid de bovengenoemde Oma niet ontsteigt. Dan kom ik dus liever die kippige Oma tegen, heb ik 100x meer overlevingskans.romo schreef:Wat dacht je van een Alto in grootmoeders handen?![]()
Met reflexen die de naam niet meer verdienen, met een gezichtsvermogen dat tot net over de motorkap gaat................................das ook een wapen
De kans is groter dat je meer oma`s met Alto`s tegenkomt (of een daarop gelijkend projectiel met een willekeurig fossielsteve smith schreef:Een Alto met 34pk van 640kg of een e92 M3 met 420pk van 1655kg. Helaas rijden er in de laatstegenoemde rond waarvan de rijvaardigheid de bovengenoemde Oma niet ontsteigt. Dan kom ik dus liever die kippige Oma tegen, heb ik 100x meer overlevingskans.romo schreef:Wat dacht je van een Alto in grootmoeders handen?![]()
Met reflexen die de naam niet meer verdienen, met een gezichtsvermogen dat tot net over de motorkap gaat................................das ook een wapen
Een groot deel zal er ook mee rustig mee rijden. Lijkt me helemaal niet erg. Anders ben ik het wel met je eens.steve smith schreef:[maar waar ik wel moeite mee heb zijn de lui die er niet mee overweg kunnen. Prima dat je een paar ton neertelt voor een kanon, maar zolang je niet de vaardigheid hebt of wilt krijgen om er ook daadwerkelijk mee overweg te kunnen is dat ook exact wat het is. Een wapen.
Mark schreef:Onzinnig topic, om toch een zinnige bijdrage te kunnen leveren het volgende:
Rico schreef:Mark schreef:Onzinnig topic, om toch een zinnige bijdrage te kunnen leveren het volgende:
Sorry REAGEER gewoon niet als je het een onzin topic vind !
Volgende keer flikker ik zo'n opmerking gelijk weg, Het kontje is je respijt.
Arthur,Arthur schreef:DF begint aardig te groeien en met hele mooie, snelle, stoere,auto's.
Het begint mij op te vallen dat er zo nu en dan, min of meer laatdunkend gereageerd wordt op mensen die hun auto niet zouden gebruiken waarvoor hij bedoeld is.
En ja, dan voel ik mij ook aangesproken.
Waarom zou een bepaalde auto niet iets voor iemand zijn?
Omdat er geen supersportonderstel onder zit en geen sper?
Omdat hij de hele dag op de Parkplatz staat bij de Ring?
Omdat het geen RWD is?
Omdat het geen BMW is?
Kortom, je moet er als een soort halfgod mee omgaan om gerespecteerd te worden?
Voor een heleboel mensen is het bezit van een "mooie" en "snelle" auto al genoeg.
Wat hij of zij ermee doet? Moeten ze lekker zelf weten!
Vind ik![]()
Ben je dan je auto niet waard ofzo?
Dit kan ieder voor zichzelf invullen maar ben benieuwd naar jullie (algemene) mening
Arthur schreef: Ik heb ook een Impreza 555 gehad.
Da's ook niet moeders mooiste![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], wjt en 7 gasten