Cars and Coffee Den Haag: napraten en foto's

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Tommy

Re: Cars and Coffee Den Haag: napraten en foto's

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 19:01

zonnebrand oranje?

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 19:02

nope, das een metallic kleur.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 okt 2008, 19:05

steve smith schreef:Achterspoiler van een afgekeurde Mercedes SLK, verkocht onder de naar Chrysler Crossfire
En Steve is de winnaar van een lege kop koffie, af te halen in Den Haag. Helemaal juist en ook precies naar mijn bewoordingen geantwoord. Ben er ook geen liefhebber van *kuch* :D

@allen: die kleur is Chrome Orange volgens mij: http://www.grouplotus.com/cars/showroom ... ector.html" onclick="window.open(this.href);return false;

steve smith

Bericht door steve smith » 26 okt 2008, 19:06

"Chrome Orange" of "Burnt Orange". Volgens mij is die laatste metallic....

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 19:20

Ok, dan zal het chrome zijn. Want bij v/d Kooi staat een Burnt orange Elise sc. En dat is idd een metallic kleur. Ook wat chiquer. De oranje van die Exige was lekker 'in your face' aanwezig. 8)

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 okt 2008, 19:26

Hulde aan de Cars & Coffee organisatie, Jeroen Mark etc. , dat ondanks 't weer het opkomst toch groot was. :clap:

Super foto's Style & Stephane 8) :thumbup: Thank for sharing.

Jammer voor je ongemak Tommy; omdat ik ook het aanmeldings procedure op de Cars & Coffee forum niet gelezen heb was het voor mij NOG genanter geweest als ik langs was komen kijken. E46 beter geaccepteerd dan een E30 (tenzij een E30 ///M) .

Over autoliefhebberij... misschien dat de organisatie Cars & Coffee Nederland meer niche marketing bezig is?
Ik snap best dat tupperware Nissan 100x's niet gewenst zijn, dit is trouwens ook geen Californie. Ik ben naar een paar meets in Californie geweest en daar zie je zulk autos niet zo snel tussen de verzorge origineel / exotic komen parkeren. Over de car-scene in NL durf if helaas niet hetzelfde te zeggen. Men zouden dikke bakken geparkeerd zien staan en hup heb je een Sjonnie crowd op de meet.
Vandaar het (over)gevoelige controle C&C organisatie? :wink: :hmmm:

Tom

Bericht door Tom » 26 okt 2008, 19:48

Met alle respect Tommy maar de beslissing van de organisatie is niet zo heel vreemd als je weet hoe het er de vorige keer aan toe ging. Bij de vorige editie was een E36 325i die zichzelf niet wist te gedragen. Daar is aardig wat kritiek op gekomen (zie ook het vorige topic). Nu is een E46 natuurlijk nieuwer dan een E36 maar het is natuurlijk ook lastig om ergens een grens te leggen.

Ik praat die beslissing van de organisatie zeker niet goed (het staat ook haaks op hetgeen er op de website staat!) maar het is wel begrijpelijk gezien de vorige editie. Overigens zou ik mij ook in de zeik gezet voelen als ik een heel eind had gereden en dan op een achteraf terrein mocht parkeren! Kan mij je reactie heel goed voorstellen. Alleen ook die van de organisatie.

Dat is ook weer het nadeel van dit soort meetings.. het trekt veel soorten mensen aan en je kunt nooit een goede inschatting maken. Hier op DF ken je elkaar al van het forum. Dan weet je wie er echte liefhebbers zijn en wie niet (of de auto nou 1000 euro kost of 100.000 euro). Bij een meeting waarbij iedereen aan kan waaien heb je dat niet.

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 19:58

Tom, met alle respect maar je weet zelf dat het gelul is als je de overige reacties ook leest.
Het probleem is dat je er staat met een simpele kleine 6 pitter en geen M3. Het argument van een misdragende 325i is dan te meer een gelul argument als je allerlei andere auto's als een E36 toelaat nadat je hoort dat het een M3 is. En je een 320ci die eruit ziet als een normale auto zonder tupperware wegstuurt omdat hij te normaal is. Misdragen zal je je niet met zo'n simpele auto op originele bmw velgen, normale bixenons, gebrek aan polyester en een prijzig setje golfspullen in de koffer. Overigens werd er gewoon een berg weggeburned en gedonut op de parking door juist auto's die dat wel kunnen qua motorisering. Dat je daarna je auto beschadigt omdat je auto niet goed genoeg is voor C&C is dan nogal sneu, zeker als je ook nog moet betalen voor een parking waar je dus alleen met een echt huis tuin keuken middel op en af kan rijden als die op ballonbanden staat.

Als je gewoon netjes selecteert op uitnodiging ok, maar de een zonder vragen stellen doorlaten omdat het wat meer pk's heeft en de ander tegenhouden? Een E36 coupe vragen of het een sneu pauperhok is of een echte M3 en dan doorlaten zonder uitnodiging? Voor mij is de boodschap wel duidelijk. Ik spreek de mede df-ers wel op andere gelegenheden. Ik krijg hier een beetje het armbandje met ster gevoel gevoel bij. Jammer.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 26 okt 2008, 20:00

Concreet, alleen "grote", "dure" bakken zijn gewenst. Zou je aankomen met bijv. een 205GTI, wat een icoon is, zou je waarschijnlijk ook geweerd worden. :hmmm:

Peric

Bericht door Peric » 26 okt 2008, 20:01

Tom, wat zegt een auto nou over hoe de eigenaar is? Als die gozer van de E36 325i morgen de loterij wint koopt 'ie een E90 M3. Dan is 'ie nog steeds zo achterlijk. Dus ik snap de redenering niet helemaal.

Ik denk dat als ik in Tommy z'n schoenen had gestaan omgekeerd was. Zo te zien werkte het weer toch niet mee...
Het heet toch Cars & Coffee? Geen 'Exotic Cars & Coffee'..

Tom

Bericht door Tom » 26 okt 2008, 20:06

Ik keur het toch niet goed? Ben het helemaal met jullie eens. Ik zeg alleen dat het begrijpelijk is dat ze deze keer niet zondermeer iedereen toelaten. Meer niet. Blijft sneu maar blijkbaar willen ze alleen speciaal spul op de parking. En dan ben je inderdaad al snel naar de waarde van een auto aan het kijken...

En ik was er de vorige keer wel en deze keer niet. Die meeting is ook niet 'mijn ding'. (Al zal ik als het hier in de buurt is of ik niks te doen heb wel weer een keer kijken.)

Tommy

Bericht door Tommy » 26 okt 2008, 20:07

Ok, Tom ik moet toegeven dat die Kia Rio erg exotisch is die er stond.

Tom

Bericht door Tom » 26 okt 2008, 20:12

Ben benieuwd naar de reactie van de organisatie dan...

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 20:26

Tom, mag ik je vragen wat jij zou doen als je met 3 man aan komt zetten en eentje wordt niet toegelaten? Toen hij belde waar ik was stond hij al geparkeerd op de andere parking. Had hij me gebeld bij de ingang hadden we hem toch verzocht daar maar te wachten. Dan waren we gewoon vertrokken. Niet vanwege de organisatie welke ergens een grens moet of wil trekken, maar wel uit sociaal oogpunt voor de ander. Ik vind het persoonlijk namelijk niet prettig als je met een stel vrienden ergens bent en er op eentje wordt neergekeken. En in dit geval had ik Tommy gebeld om even langs te komen uit z'n werk. Omdat ik het daar met iedereen erg naar m'n zin had.

Style

Bericht door Style » 26 okt 2008, 20:29

ik kwam rijkelijk laat, 11:30 maar toch stond er nog behoorlijk wat leuk spul.

Helaas wel de F430 Scuderia en LP640 gemist.

Op naar d emeet in maart (en hopelijk mag ik er met de OPC dan weer bijstaan 8) )

Zal ns kijken of ik nog wat aardige pics heb (in Rotterdam ha dik in ieder geval heel wat betere pics geschoten :roll: )

hier vast twee

Afbeelding

Afbeelding

Tom

Bericht door Tom » 26 okt 2008, 20:39

allen schreef:Tom, mag ik je vragen wat jij zou doen als je met 3 man aan komt zetten en eentje wordt niet toegelaten? Toen hij belde waar ik was stond hij al geparkeerd op de andere parking. Had hij me gebeld bij de ingang hadden we hem toch verzocht daar maar te wachten. Dan waren we gewoon vertrokken. Niet vanwege de organisatie welke ergens een grens moet of wil trekken, maar wel uit sociaal oogpunt voor de ander. Ik vind het persoonlijk namelijk niet prettig als je met een stel vrienden ergens bent en er op eentje wordt neergekeken. En in dit geval had ik Tommy gebeld om even langs te komen uit z'n werk. Omdat ik het daar met iedereen erg naar m'n zin had.
allen: LEZEN!
Ik praat de reactie van de organisatie toch niet goed? Leg mij geen woorden in de mond want ik zou ook pissed zijn als ik daar aankwam en niet werd toegelaten (zie mijn eerdere reactie).
Zeg alleen dat ik het BEGRIJP dat ze niet klakkeloos iedereen toelaten. Thommy kwam blijkbaar de verkeerde tegen bij de ingang die een verkeerde inschatting heeft gemaakt. (en ja ik was omgedraaid en naar huis gereden of iemand gebeld die al aanwezig was om eens met de organisatie te gaan praten).

Wat als de zaterdagavond ervoor de burnout/neon-sjonnies bij de McDonalds hoogte krijgen van zo'n event en besluiten ook maar eens langs te gaan? Neem aan dat niemand op die jongens zit te wachten (niet dat ze gelijk iets kwaads doen maar die jongens hebben hun eigen tuning/showmeetings waar simpelweg heel ander volk rondhangt). Moeten ze hen ook toelaten? Zijn tenslotte ook autoliefhebbers alleen op een andere manier.

En ja dit soort dingen doen voor mij ook afbreuk aan zo'n meeting. Als mijn maat niet werd toegelaten zou ik ook niet meer komen. Daarom vind ik DF meetings veel leuker, weet je tenminste wie je tegenover je hebt en op dezelfde manier liefhebber zijn zoals je zelf ook bent. Ook omdat je ze al kent van het forum.

allen

Bericht door allen » 26 okt 2008, 20:43

LEZEN!
Tom, Tommy en niet Thommy werd niet toegelaten! :wink:

Maar ik geloof dat ik dan aardig met je op 1 lijn lig kwa mening. Al was ik niet pissed. Ik ben een barmhartig mens. :roflol:

Tom

Bericht door Tom » 26 okt 2008, 20:45

Kusje

Tommy dan :P

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 26 okt 2008, 20:51

Erg leuke dag gehad, deels ook vanwege de middag in Lelystad (anders topic daarover :) )

Wij hadden geen probleem met organisatie oid, vanwege de nieuwe super vette M3 van Mike! Geweldige wagen dat zeg, nog mooier dan op de foto's! Verder ook veel mooi speelgoed gezien, veel DFers gesproken dus erg gezellig gehad. Of ik nog een keer kom moet ik even zien, ben persoonlijk meer van de actieve-meetings dus ga er geen dag voor vrij houden in de toekomst ws.

Sumo

Bericht door Sumo » 27 okt 2008, 16:40

Afgelopen zondag was ik ook even aanwezig bij Cars and Coffee Den Haag. In tegenstelling tot anderen werd ik wel toegelaten met mijn auto, maar ik moet eerlijk toegeven dat mijn auto niet helemaal op z'n plaats was op het evenement in vergelijking met de andere bolides. Het was wel leuk om met mijn zoontje de andere exotische auto's te bekijken, de organisatie en "Coffee" vond ik verder top!

Voor mij persoonlijk; eens in de zoveel tijd een Cars and Coffee, maar ik ben zelf ook meer iemand van de actieve meetings. Helaas heb ik niet met andere DF 'ers gesproken. (ze zijn niet zo makkelijk te herkennen :mrgreen: )

allen

Bericht door allen » 27 okt 2008, 17:12

Als je met een rx7 was gekomen was dat dan weer best een auto die ik graag had willen zien. Wellicht heb ik het meeste gemist omdat ik vrijwel direct lekker binnen ben gaan zitten. Als je van actieve meetings houdt kan ik je maar 1 ding aanraden! Aanmelden voor Zolder op 4 november!!!

Asief

Bericht door Asief » 27 okt 2008, 17:33

Ik was gister ook even langsgeweest. Ik reed wel gewoon door naar de parkeerplaats waar de meeting was...op het tijdstip dat ik aankwam stond ook niemand meer die zin had om in de regen te selecteren op auto's of te vragen naar een uitnodiging :bag: :angel:
Even kennis gemaakt met Stylez M3 en wat leuke bolides bekeken in de regen, daarna snel weer huiswaarts om de MotoGP te kijken :banaan:

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 27 okt 2008, 19:35

Dikke pluim voor de organisatie :thumbup:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 27 okt 2008, 19:52

Stylez M3 schreef: Daarheen gereden, en met behulp van een alleraardigste Porsche bestuurder EN PDC naast Mike's M3 geparkeerd . :mrgreen:
Gepropt bedoel je Stylez :mrgreen:

Maar ik was er zondag al erg vroeg bij, om 9uur was ik met de gebroeders nauta al in denhaag.
Ik heb het daar goed naar me zin gehad moet ik zeggen en veel mooie wagens gezien.
Leuk om weer wat nieuwe gezichten gezien en gesproken te hebben van DF :thumbup: alleen jammer dat het weer niet meewerkte zondag ,maar vond dat er best nog wel wat auto;s waren wat dat betreft !!

Volgende x ben IK er in ieder geval weer bij :mrgreen:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 27 okt 2008, 20:11

Nah ja, als je een lading exotics wilt zien kun je ook naar de Ring rijden denk ik dan, kun je ook nog ff lekker sturen. :)

Wou bijna vragen wanneer het in de buurt komt maar geloof, gezien dit topic, dat ik met mijn Fiatje helemaal naar een achteraf parkeerterreintje zal worden gedirigeerd. :hmmm: 8)

Plaats reactie