Ik vind 250 al rap

+1, met 700+pk lijkt mij die snelheid (iig teller) gewoon te halen. Als ik m'n kar zie hoe dat ding naar de begrenste 275(teller) loopt en graag naar boven de 300(teller) wil, met 300pk minder.Maar boven de 300 gaan de pk's tellen, laat deze kar die nou net hebben:)partyondude schreef:Maar dat het ding snel is geloof ik wel, er zijn meerdere filmpjes op internet van de M5/M6 V10 die onbegrensd toch zeker een 330 km p/u haalt.
Wat overigens vergelijkbaar is met een std Z06, niet dan?
Ja via GPS gemeten mits de toerenbegrenser wat verzet isfrank de jonge schreef:Die McLaren F1 haalt die 391 echte km's!!!
Volgens deze meneer wel:frank de jonge schreef:Die McLaren F1 haalt die 391 echte km's!!!
Heb ook niks tegen BMW's, vind ze niet allemaal even mooi (behalve die blauwe danRobin schreef:LOL@ reacties:391 met 627pk![]()
Waarschijnlijk haalt die G-Power M6 de 370 niet omdat 't een BMW is, dat kan en mág natuurlijk nooit gebeuren. Dát zal 't zijn.![]()
(Waarbij de McLaren gelukkig geen BMW heette)
@Herman Gast, het is bij mij ook zoiets als:Geloof jij/ik in 't verhaal dat een stock(..)480pk 1800kg Nissan GTR een rondje Nordschleife doet in 7,27 ofzo , daarbij ongeveer net zo snel zijnde als een Enzo met 650pk en 3/400kg minder, beide bestuurd(ja met 'n d) door profis?
Ik heb daar soms m'n twijfels over. Als jij dat niet hebt bij 't Nissan verhaal, zou ik zeggen waarom dan wel hierbij? Beide Media, propaganda. Als je deze 'prutsers' met hun Youtubetellerinmekaargescheten filmpje niet gelooft en het 'woord' van Nissan wel, zou ik zeggen, welcome to this world![]()
Mee eens. Dit is ook dikke nep:Herman Gast schreef:Heb ook niks tegen BMW's, vind ze niet allemaal even mooi (behalve die blauwe danRobin schreef:LOL@ reacties:391 met 627pk![]()
Waarschijnlijk haalt die G-Power M6 de 370 niet omdat 't een BMW is, dat kan en mág natuurlijk nooit gebeuren. Dát zal 't zijn.![]()
(Waarbij de McLaren gelukkig geen BMW heette)
@Herman Gast, het is bij mij ook zoiets als:Geloof jij/ik in 't verhaal dat een stock(..)480pk 1800kg Nissan GTR een rondje Nordschleife doet in 7,27 ofzo , daarbij ongeveer net zo snel zijnde als een Enzo met 650pk en 3/400kg minder, beide bestuurd(ja met 'n d) door profis?
Ik heb daar soms m'n twijfels over. Als jij dat niet hebt bij 't Nissan verhaal, zou ik zeggen waarom dan wel hierbij? Beide Media, propaganda. Als je deze 'prutsers' met hun Youtubetellerinmekaargescheten filmpje niet gelooft en het 'woord' van Nissan wel, zou ik zeggen, welcome to this world![]()
), maar over smaak valt niet te twisten. Zal best hard gaan hoor, ziet er ook erg stoer uit allemaal, leuk filmpje, erg indrukwekkend, vooral die schakel/stuur actie
, maar ik geloof er nog steeds helemaal geen drol van.
Tellertjes, in welke auto dan ook, doen me niet zo veel![]()
Zelfde met de Nissan, ook niet het mooiste hok op wielen, maar zou het zelf willen zien voor ik het geloof (nu nog ff niet dus). Liefst met 2 auto's op de baan voor referentiepunt. Weersinvloeden en baancondities doen veel voor de tijden. Ik heb ook begrepen dat er verschillende specs van de motor zijn.
Meten is een vak. Reclame maken ook.
Ach, als we maar fun hebben
Spuit elf. Dat zeiden Herman en ik dus ook al, gehaktbal!Downforce Hans schreef:ok ok ik gooi de knuppel wel in het hoederhok.
Het is een BMW dus kan het niet.
Alle filmpjes met snelle bmw`s zijn fake.
OK :banaan:Downforce Hans schreef:ja, maar ik wil het laatste woord
Ferdinand schreef:(beginnersvraag, maar even in dit M6 draadje)
Hebben de nieuwste M6 en M5 hetzelfde motorblok, met een andere afstelling?
Kon gisteren trouwens zonder problemen aanhaken bij een M5 (tussen +/- 120-220). Zal wel in de 400pk modus hebben gestaan... Ontzettend goed geluid heeft een M5!
eens met hans, ik zou geen power knop willen, voor mij persoonlijk gewoon die 500pk onder men voet of ik nu zachtjes rijd of wil knallen, men voet moet het enige knopje zijnDownforce Hans schreef:Mijn gaspedaal regeld dat zelf, half gas is 250 pk, simpel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten