Race / Licentie cursussen 2008/2009
- Bert ///M3
Re: Race / Licentie cursussen 2008/2009
Ik vraag me af of die instructeurs dan ook de rekening betalen als je het spul kort rijd door zoiets 

Ik heb het nog nooit gehoord hoor dat ze aan het stuur rukken als ze naast je zitten.
Dat ze wel eens iets laten zien als ze zelf achter het stuur zitten is een ander verhaal.
Met een slipcusrus doen ze het wel
Dat ze wel eens iets laten zien als ze zelf achter het stuur zitten is een ander verhaal.
Met een slipcusrus doen ze het wel

- Chris van S.
Dan hebben jullie t nu voor t eerst gehoord.
Enne, circuit rijden blijft op eigen risico..
Bij mij is er niks kapot gegaan overigens...
Enne, circuit rijden blijft op eigen risico..
Bij mij is er niks kapot gegaan overigens...
Ik zou daar niet graag een cursus doen, is gewoon van de gekke als ze aan je stuur zitten terwijl jij rijdt.
Van mij zou die iig gelijk een elleboog in zijn gezicht krijgen.
Van mij zou die iig gelijk een elleboog in zijn gezicht krijgen.
- RobS
Dit gaat natuurlijk nergens overXR5Turbo schreef:@vla: Ja de instructeurs zitten aan je stuurwiel terwijl jij rijd. En ze laten je ook nog even voelen
dat een auto opeens uit kan breken o.i.d. op FULL SPEED. Wat doe je dan.....?
Precies, dat heb ik dus kunnen oefenen.
Oefening baart kunst.

- VLA
Idd, wil ook wel weten welke organisatie dat was, dan weet ik dat ik daar nooit hoef aan te kloppen voor een cursus.Rob Schouten schreef:Dit gaat natuurlijk nergens overXR5Turbo schreef:@vla: Ja de instructeurs zitten aan je stuurwiel terwijl jij rijd. En ze laten je ook nog even voelen
dat een auto opeens uit kan breken o.i.d. op FULL SPEED. Wat doe je dan.....?
Precies, dat heb ik dus kunnen oefenen.
Oefening baart kunst.Bij welke organisatie was dat?
Ze kunnen je trouwens beter leren om op de baan te blijven dan hoe je in en uit de grindbak moet rijden

- Dennis Cavallino
Dat ging zo: 'Heej jij hier!?' na afloop in de Mickeys. Die wisten dus niet dat ik mee deed. Was overigens ook bij Hans Deen's racing school of champions. Ze vonden 't alleen wel gaaf dat die ene E30 telkens iemand inhaalde op plekken waar ze de cursisten dat nog niet hadden zien doen.hugo schreef:
Zie ook het verhaal van dennis, in de wetenschap dat zijn examinators niet bevooroordeeld waren.
Ik ben overigens van mening dat racecursussen naar een veel hoger plan getild kunnen worden. Maar dan kost 't geen 300 euro per dag meer per cursist. En ben je ook niet in 3 dagen klaar. Alleen talentvolle cursisten kunnen meteen echt meedoen met hun eerste race.
- Dennis Cavallino
Voor mij ook op die manier. Ik heb weleens een stuur beetgepakt, omdat ik geen zin had om in een grindbak te komen (vaak omdat mensen TEVEEL sturen en dan onderstuurd rechtdoor schieten, dan stuur je even terug als ze niet op je 'commando's' reageren omdat ze STRONT EN STRONT eigenwijs zijn). Maar dat is dus alleen in noodsituaties. Dus als ik veel aan jullie stuur zou zitten, kun je niet rijden en niet luisteren.Laurens schreef:Dat is ook nieuw voor mij, moet wel heel erg gevaarlijk gaan worden wil ik dat gaan doenVLA schreef:De instructeurs gaan aan je stuur zitten terwijl je rijd waardoor je de grindbak in vliegt ??

Soms is een kleine correctie nodig om mensen even iets uit te leggen, wat ze niet snappen, maar dan zeg ik 't van te voren wanneer ik stuur en wat en waarom ik dat doe. Dan voelen ze wat ik bedoel en zeggen ze 'oh ja!'.

Ik zit wel altijd als een idioot ernaast 'mee te sturen'