Wat een onzin zeg, ze lopen prima op gas.Scotsman schreef: bepaalde motoren moet je gewoon niet gebruiken met gas. Waaronder Renault. Trouwens in baarlo en deurne zit schijnbaar een hele goede gasboer.
G3/Gas is dat wat?
Re: G3/Gas is dat wat?
-
Als je echt lef hebt koop je een alfa 4cyl's op gas. :banaan:luco hornsveld schreef:Wat een onzin zeg, ze lopen prima op gas.Scotsman schreef: bepaalde motoren moet je gewoon niet gebruiken met gas. Waaronder Renault. Trouwens in baarlo en deurne zit schijnbaar een hele goede gasboer.
- Downforce Dennis
wel hugo, die 2.5 atmo wat ik heb heeft compressieverhouding 1:10 las ik gisteren
Ding gaat wel geen REET vooruit, om op de autostrade vanaf 110 voorbij te steken moet je em terug naar z'n 3 hengsten anders is er geen gang in te krijgen...
Thuis ben ik gepromoveert tot 1ste tankist infanteriedivisie :playcar:
Ding gaat wel geen REET vooruit, om op de autostrade vanaf 110 voorbij te steken moet je em terug naar z'n 3 hengsten anders is er geen gang in te krijgen...
-
1:10 ? dat is meer een compressieverhouding voor volvo diesels.Dennis Schroyen schreef:wel hugo, die 2.5 atmo wat ik heb heeft compressieverhouding 1:10 las ik gisteren![]()

wat weegt zo'n 850 eigenlijk ? Op de Nederlandse inschrijvbrieven staat veelal rond de 1500 kg maar in feite zijn ze vaak 1600+++++
- Downforce Dennis
Geen idee, mijn schatting is dik 1600+ kg. Ding heeft daarenboven de Cx van een zeecontainer dus icm dat tam blok is er dus erg moeilijk gang in te krijgen...
Maar dat vergeef je 'm zo, supercruiser. En die stoelen
Ik heb de facelift versie, dus met S70 achterkant, en een spoiler op de koffer. Icm de brons-grijze kleur T5 velgjes en dik chrome uitlaatsierstuk vind ik em heerlijk smoelen.
Kheb er vanachter ook stijve hulpveren onder gestoken omdat ie anders met z'n neus omhoog ligt (80 liter gastank). Die starre as maakt em zelfs vrij overstuurd. Nu ja, een bochtenridder zal het nooit worden.
Hij is gewoon purposebuild. Veilig, stil, zacht, groot, goedkoop en een lekkere roffel...

Maar dat vergeef je 'm zo, supercruiser. En die stoelen

Ik heb de facelift versie, dus met S70 achterkant, en een spoiler op de koffer. Icm de brons-grijze kleur T5 velgjes en dik chrome uitlaatsierstuk vind ik em heerlijk smoelen.
Kheb er vanachter ook stijve hulpveren onder gestoken omdat ie anders met z'n neus omhoog ligt (80 liter gastank). Die starre as maakt em zelfs vrij overstuurd. Nu ja, een bochtenridder zal het nooit worden.
Hij is gewoon purposebuild. Veilig, stil, zacht, groot, goedkoop en een lekkere roffel...
- Niall
luco hornsveld schreef:Wat een onzin zeg, ze lopen prima op gas.Scotsman schreef: bepaalde motoren moet je gewoon niet gebruiken met gas. Waaronder Renault. Trouwens in baarlo en deurne zit schijnbaar een hele goede gasboer.
Genoeg renaults gezien met motorschade door gas.
@Dennis: Je kan gewoon pech hebben maar vialle staat niet bekend als de beste merk voor gas systemen, maar je kan ook geluk hebben. Heb trouwens wel vaker gehoord over toyota en gas. Maar een yank op gas blijft ten alle tijden top. :banaan:
- VLA
Ik rijd al een jaar een Honda civic sedan op LPG3, echt super, beste aankoop ooit. 22 euro heb ik een volle tank, en rijd daar rond de 350 a 400 km mee. wegenbelasting is 35 euro, en verzekering is 30 euro. Super als goedkope woonwerk kilometer vreter. Nooit problemen mee gehad, en heb er al ongeveer 50.000 km mee gereden, en teller staat inmiddels al boven de 200.000.
Luxe is het helaas niet, maar het rijd prima.
Luxe is het helaas niet, maar het rijd prima.
Laatst gewijzigd door VLA op 02 okt 2008, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik overweeg ook 'n 850 op LPG (betaal nu namelijk 400 per maand aan benzine). Beetje suf maar wel lomp (past me wel) en bovenal: goedkoper en comfortabeler dan m'n slet. Zelf nog geen ervaringen mee maar ben geen fan van die diesels. I like doortrekken in de toeren
. Verder zijn er ook nog jappen die mogelijk interessant zijn maar waar ik eigenlijk niet te veel over kan vinden (mazda's, niksans, honda's).

-
Volvo 850 2.5 20V of een T5 kopen. Heb je voor 2.5 tot 4 K. Prima hokken. Lekker in onderhoudt bij een lokale beunhaas, onderdelen bij elferink.nl halen. Echt waar, cheap en comfortabel motoring op zijn bestG Kolkman schreef:Ik overweeg ook 'n 850 op LPG (betaal nu namelijk 400 per maand aan benzine). Beetje suf maar wel lomp (past me wel) en bovenal: goedkoper en comfortabeler dan m'n slet. Zelf nog geen ervaringen mee maar ben geen fan van die diesels. I like doortrekken in de toeren. Verder zijn er ook nog jappen die mogelijk interessant zijn maar waar ik eigenlijk niet te veel over kan vinden (mazda's, niksans, honda's).

- Arthur
- Auto: Nr.51
850 2.5-20V heb ik gehad in GLT uitmonstering van 1992.
Fijne comfortable bak en ook nog best vlot te noemen.
Geen LPG erop.
Fijne comfortable bak en ook nog best vlot te noemen.
Geen LPG erop.
- Peric
Snap het vergelijk met diesel niet helemaal.
Daarom opperde ik ook G3, daar betaal je niet zoveel méér MRB voor. Lijkt mij vrij goeiekoop rijden, met G3.
Daarom opperde ik ook G3, daar betaal je niet zoveel méér MRB voor. Lijkt mij vrij goeiekoop rijden, met G3.