das makkelijkautorijden/wagenbeheersing. Waar ben je niet goed in ?

me ten alle tijde overal aan max snelheid te houden

das makkelijkautorijden/wagenbeheersing. Waar ben je niet goed in ?
LOL. Tips van anderen zijn altijd welkom. Verder is er altijd verbetering mogelijk, daar ben ik naar op zoek.Dennis Cavallino schreef:Buiten buiten buiten? Je zal toch een keer naar die apex aan de binnenzijde moeten.![]()
Lees de Trackday Tips anders nog eens door en laat eens iemand meerijden om instructies te geven. Lijnen rijden is een kwestie van een klein stukje theorie en verder moet je er gevoel voor krijgen. Snap je het eenmaal, dan is 't net als fietsen: Niet moeilijk en overal en altijd toepasbaar. Begin gewoon eerst eens door op rustige snelheid lijnen te rijden, om 't gevoel langzaam op te bouwen. Baankennis vind ik soms nog minder belangrijk dan KIJKEN.
Het is off-topic, maar: Hoe doen ze dat met auto's met een automaat ??Peric schreef:Die zware rechtervoet van het rempedaal halen als je eenmaal stilstaat.
Heb nu ook weer kromme schijven...
Automaat wagens hebben meestal dikkere, grotere (diameter) en stevigere remschijven. Ook de remblokken zijn anders (niet altijd hoor). Je remt ook langer en harder door met automaat (meestal kan je ook niet op motor afremen).wjn schreef:Het is off-topic, maar: Hoe doen ze dat met auto's met een automaat ??Peric schreef:Die zware rechtervoet van het rempedaal halen als je eenmaal stilstaat.
(Daar kun je je rem niet loslaten.)
Das zeer eerlijk Steve. Maar waarom ooit? Dit lijkt mij iets dat als je je er al bewust van bent, je er ook mee bezig bent om het te controleren cq te veranderen.steve smith schreef:Ben geen geoefende drifter. Helaas.
Verder is m'n grootste zwakte achter het stuur ook m'n grootste zwakte als mens. Ik heb geen geduld, en mijn stemming is van zeer grote invloed op mijn doen en laten. Ooit ga ik leren dat los te koppelen![]()
Ooit.
"Automaat schijven" vervormen net zo gemakkelijk en dikkere of grotere schijven doen daar niets aan af. Gewoon kwestie van niet gelijkmatige afkoeling wat ontstaat omdat er een setje blokken tegenaan drukt en krom is die handel. Daarnaast kom je niet erg vaak tegen dat er andere remmerij onder een automaat zit tenzij een merk een beetje ruim in hun magazijn assortiment zitEG schreef:Automaat wagens hebben meestal dikkere, grotere (diameter) en stevigere remschijven. Ook de remblokken zijn anders (niet altijd hoor). Je remt ook langer en harder door met automaat (meestal kan je ook niet op motor afremen).wjn schreef:Het is off-topic, maar: Hoe doen ze dat met auto's met een automaat ??Peric schreef:Die zware rechtervoet van het rempedaal halen als je eenmaal stilstaat.
(Daar kun je je rem niet loslaten.)
Automaat schijven vervormen echt niet zomaar dus.
Je durft wel he, blonde slet!Mathieu schreef:Steve is alleen maar blij te maken als je met hem kunt lullen over auto's, autosport en dan met name autosport op de Ring :banaan:
En voor de verder rest lijkt het wel een vrouw in de overgang![]()
![]()
Ja en Nee. Je ergens van bewust zijn en de keuze maken er wat aan te doen kan enige tijd tussen zitten. Heb ff andere dingen te doen die op dit moment voor gaan.Ruben schreef:Maar waarom ooit? Dit lijkt mij iets dat als je je er al bewust van bent, je er ook mee bezig bent om het te controleren cq te veranderen.
Ik herken het overigens in bepaalde mate.
Ok dat is geen probleem:Martijn Koevoets schreef:Ik wil hem wel eens zien parkeren.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], wjt en 1 gast