Allright!
Even een reactie:
Net in een polo uit 2007 gezeten. Dikke prima hoor, wil dan wel 5 deuren want 3 is niks. Baal wel van al die lege knopjes op het dash maar daar is overheen te komen. Nadeel geintegreerd soundsysteem is niet veel gekocht. Aan de andere kant er gaat zo wel een goede audio in welke auto dan ook.
120D? Naaah, ik geloof niet dat dat zuinig is. 118D, love the car maar zuinig? Wie weet dat? Heb er mee gestuurd in de Eiffel en beter is lastig te vinden.
Golf 5 vind ik een stuk mooier dan de vier maar dat kan ook aan imago liggen. Een 4 in de bijlmer is hetzelfde als een Civic in Den Haag of een Merc voor het CS.
De BMW Compact. Butt fucking ugly maar wel het mooie E46 dash. Maar zuinig?
Merc diesel, goaf! Maar duur denk ik?
De Ibiza, Edwin kijkt voor me rond en dat vind ik super, maar ik ben geen fan van Seat. Sluit het niet uit maar heeft niet mijn voorkeur.
320D, succes met het vinden van een goede met redelijke km stand. Wil dan meteen de 150pk versie en daar ga je weer qua verbruik. Liever een 118D, moderner!
Denn, de SDI hadden we destijds mee naar SPA toch? Mijn god wat was dat een drama!
Gas dunno? Zag op MP wel wat aardigs staan. Waarom niet inderdaad?
Saab, hoe zeg ik het vriendelijk. When hell freezes over.....dan nog niet

Die ford is wel gaaf!
Fab, we komen volgende week kijken. Zit het weekend in Istanbul anders was ik er vandaag al geweest. Moet nog wat werk doen enzo.
Lijstje blijft dus staan:
Polo= el cheapo, goed dus en gewoon modern. Zag op mobile een rode staan, zwarte BBSjes met rode bies eronder en gaaan!
Golf V= Golf lekker anoniem maar over twee jaar faut!
118D= Die wil ik wel! Maar daar gaat het goedkoop rijden.

Nan