Rico v Velzen schreef:ik heb wel wat opmerkingen gemaakt, huisje in Duitsland, maar dat zie ik nog niet eens als echt het land uit gaan, netzo min als een huisje in België.. Echt het land verlaten is naar verweggistan.. De states kwamen al voorbij,, alleen zinvol als je succes hebt.. bananasrepublieken.. ook niet alles... Engeland, Spanje.. ook een teringbende..
Voormalig oostblok.. What's up doc... Australie.. je word gek van de gifspinnen en gifslangen..
Familie ver weg.
Medische zorg meestal een drama of financieel onbetaalbaar..
Er kunnen 100000 dingen beter in Nederland, maar wel 100000000 dingen beter in het buitenland... Afrikanen, Oost europeanen, Zuid Amerikanen,, alles wat uit het midden oosten komt... ga zo maar door.. die verklaren ons voor gek dat we het "paradijs" zouden willen verlaten... ze weten niet beter... maar oorlog, 6 kilometer naar een waterput lopen en om de tien stappen kans om op een landmijn te stappen is ook niet de wereld natuurlijk.
Heb 2 kindjes, straks als alles goed gaat 3,,, geen land ter wereld waar ik ze liever zie opgroeien dan in Nederland.. Ondanks al dat linkse gekloot hier, flitspalen en Koos Spee..
Heb natuurlijk wel het geluk dat ik niet ergens in Spangen woon.. scheelt ook wat.
Denk sowieso dat we als Noordelingen?/Oosterlingen een beetje onze handjes mogen dichtknijpen dat de afvoerputjes van Nederland nog behoorlijk ver weg in de Randstad liggen.
Begrijp je nu waarom we hier hoofdzakelijk weggooiers als immigranten hebben?
In hun eigen land hadden ze niets, hier hebben ze in de meeste gevallen ook niets.
Voorbeeldje Azie...worden jullie er al moe van?
Als je hier in NL over Azie praat, hebben veel kerels het er al snel over de mooie vrouwen die je daar kan krijgen.
Ja, meisjes die vanuit het platteland richting de goedkope barretjes en go go bars zijn gegaan misschien?
In de sjieke clubs werken de echt knappe dames voornamelijk voor rijke Aziaten met hoogstens hier en daar een goede westerse zakenrelatie of vriend. Deze meisjes verdienen zelfs voor westerse begrippen heel veel geld.
Denk nou niet dat je met je Hawaii shirt en stoere Ajax kniebroek indruk maakt op de meisjes in de dure shoppingmalls, die zien over het algemeen de westerling niet eens staan, tenzij je heel erg mooi of een goede charmeur bent.
De rijken in dit soort landen hebben veel meer dan wat wij hier hebben. Middenklasse is in opkomst, maar nog steeds niet zoals wij dat hier in het Westen kennen.
Een Aziaat met een goed leven wil hier in Europa voor geen goud wonen, hoogstens komen ze hier om zaken te doen...en zijn blij als ze weer in hun eigen land zijn.