Passat gestolen voor de deur!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
DDX

Re: Passat gestolen voor de deur!

Bericht door DDX » 23 sep 2008, 00:02

Edwin van der Velden schreef:Het zou natuurlijk heel zuur zijn als je die auto moet betalen Angelo.

Je had ook kunnen zeggen dat je onder bedreiging je sleutel hebt afgegeven, dan was je klaar geweest.

Of heb ik nu een slechte gedachte?
Tja slecht geweten, maar wat dan als als er toevallig een getuige of een bewakingcamera is waarvan je niets wist ?
Volgens mij heb je dan een nog groter probleem....

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 sep 2008, 14:31

Ik zou m'n beginpost nog ff aanpassen aangezien je sleutelverhaal daar een andere indruk geeft :wink:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 23 sep 2008, 15:06

Gestolen auto's schijnen ook vaak in woonwijken gestald te worden. Niemand die de politie zal bellen als er een onbekende auto 1,5 week stilstaat in een rustig straatje.

Ik heb niet zo lang geleden ook voor dit even contact gezocht met de politie.

Afbeelding

Bleek uiteindelijk dat het ging om een auto die naar het buitenland ging. Omdat het in een smal straatje was en de auto via de laadkleppen van een gesloten vrachtwagen in een zeecontainer werd gereden vertrouwde ik het niet helemaal.

Angelo

Bericht door Angelo » 25 sep 2008, 17:50

Heb er intussen maar een beloning op gezet, weet niet of het bedrag evenredig is en of het veel helpt, maar is beter dan lijdzaam afwachten:
http://www.gestolenautos.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grt,

Angelo

Angelo

Bericht door Angelo » 13 okt 2008, 23:24

Nog steeds geen nieuws...

Enige nieuws was een brief van de politie, dat ze het onderzoek staken wegens te weinig aanknopingspunten.

Echter de buurvrouw van een paar huizen verderop is nooit gevraagd om een omschrijving te geven van de mogelijke verdachte die ze heeft gezien?!?!?

Ik heb van iemand het advies gekregen om een officiële klacht in te dienen bij de korpschef, blijkbaar is er helemaal niets gedaan met mijn aangifte en aanvullingen die ik later nog toegevoegd wilde hebben!

Triest maar waar, je bent gewoon een nummer bij de politie... Over een dag of 7 wordt de auto verbeurd verklaard door de leasemaatschappij...

We wachten af. Maar ik blijf wel op internet wel doorzoeken naar de spullen die erin lagen en de wielen...

Angelo

Bericht door Angelo » 22 okt 2008, 23:26

Nog niet teruggevonden, dus afgelopen maandag verbeurd verklaart, leasemij heeft bevestigd de eindcalculatie op te maken.

Eind deze week zitten pz/wagenparkbeheer oude werkgever en nieuwe werkgever bij elkaar om te kijken wat de nieuwe stappen gaan worden. Want hoe vervelend het ook allemaal is, er moet toch een nieuwe besteld worden, heel dubbel gevoel!

Plaats reactie