Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Dexter

Re: Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

Bericht door Dexter » 10 sep 2008, 11:14

Wat ook mede bepalend is bij je keuze 'fight or flight' is je achtergrond denk ik.
Ik ben geboren in de stad en in de jaren '60 en '70 opgegroeid in troosteloze nieuwbouwwijken met flatwoningen waar 's avonds geen flikker te doen was.
Mijn puberteit was dan ook een periode van veel zuipen, stoer zijn en op tijd een potje matten. (soms zelfs voor de lol)
Ik ben mede gevormd door de omgeving waarin ik ben opgegroeid en draag dat de rest van mijn leven met me mee.
En in dat soort situaties heb ik daar dus voordeel van omdat ik niet uit een klein rustig dorpje kom.

Het gekke is echter dat het tegenwoordig weer allemaal anders is en het niet meer zoveel uitmaakt waar je opgroeit omdat onze maatschappij overal verruwt is..:(
En dus zie je dat excessen zoals dit voornamelijk in de grote stad voorkomen en dat jongeren daar in sommige wijken zelfs de macht in handen hebben.
Ik vrees met grote vreze voor onze toekomst eerlijk gezegd.

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 11:36

Het is wachten op evenementenburo's die een stad jungle survival dag in hun programma opnemen om kantoorklerken in gepanserde Landcruisers een avonturen rit aanbied met speciale opdrachten. Ik denk in een flits aan Mad Max films!
Afbeelding

Stéphane

Bericht door Stéphane » 10 sep 2008, 12:34

Je mag wel even langskomen, Michel. Altijd gezellig in Rotterdam. Uitstapje naar Crooswijk of Spangen brengt genoeg entertainment :P

RVV

Bericht door RVV » 10 sep 2008, 12:51

Je moet vooral ook niet te lief iets tgerug willen doen,, beter is fucking gemeen te zijn.. geen slappe klap om je heen.. maar gelijk de zwakste delen van iemand pakken..

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 13:05

Stéphane schreef:Je mag wel even langskomen, Michel. Altijd gezellig in Rotterdam. Uitstapje naar Crooswijk of Spangen brengt genoeg entertainment :P
Spangen ken ik van mijn bezoekjes aan het Kasteel, erg treurig zulke wijken.......... en die ouders maar kansarme kids uitpoepen.........

Michel

Tom

Bericht door Tom » 10 sep 2008, 13:07

En ondertussen staat er niemand bij stil of ze misschien een mes op zak hebben?
Het klinkt zo leuk om flink pissig te worden en 1 van die gastjes te beuken maar dat is makkelijker gezegd op internet dan gedaan. Voor je het weet mogen ze weer een stille tocht organiseren.

Dexter

Bericht door Dexter » 10 sep 2008, 13:24

Tom schreef:En ondertussen staat er niemand bij stil of ze misschien een mes op zak hebben?
Het klinkt zo leuk om flink pissig te worden en 1 van die gastjes te beuken maar dat is makkelijker gezegd op internet dan gedaan. Voor je het weet mogen ze weer een stille tocht organiseren.
Ik zie wel dat jij nooit mee bent geweest op kerstbomenjacht of iets vergelijkbaars...... :mrgreen:
Daar kom je wel iets anders tegen dan een mesje..... :roflol:

Overigens had een van die gastjes toen ook een mes bij maar hij kreeg de kans niet om dat te gebruiken.
Hij had het te druk met hard weglopen..... :twisted:

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 13:59

Is cultuur :shocking: :shocking: iemand die het kan weten............http://www.elsevier.nl/web/10202287/Nie ... m?rss=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Hahahahahahaha het moet niet gekker worden!!!!!

:morecoffee: nee, liever een kopje rooibos :jenna:

Michel

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 10 sep 2008, 14:05

M@rcel schreef:Ik ga ook niet liggen matten met zo'n groep..ik word vals

Probeer tijd te rekken met meepraten of ze hun zin geven totdat ik een voorwerp oid kan pakken.
Desnoods steek ik m'n vinger in een oog of bijt ik een oor af..ik ga echt tot het uiterste om iemand te verwonden en die komt niet mee los.

Daarom moet ik ook niet bij de politie oid. Ik ga mensen doodschieten ben ik bang
Je lijkt/leek ;), me zo'n rustige man, Marcel. :police:

Metchu

Bericht door Metchu » 10 sep 2008, 14:50

Ik ben een keer achterna gezeten door een groep, nou laat ik het beestje maar een naam geven, Nederlandse jongens op scooters. Zij vonden het nodig om mij en wat klasgenootjes van mij (ik was toen misschien 14 ofzo) achterna te zitten en te bedreigen. Wat doe je in zo'n sitautie? Je blijft kalm, je pakt je telefoon en belt je broer op om in het Turks te vertellen dat er 2 straten achter het huis een paar gasten zijn die je hebben klemgereden. Die gast stamelde op dat moment: "euh, wie bel je?"Ik heel relaxed: "me broer". Toen besloot meneer dat het een grapje was en zich uit de spreekwoordelijke voeten te maken. Vriend van me had wel een klap in het gezicht gekregen. Dit waren allemaal jongens van 16 a 17 die het nodig vonden om wat scholiertjes die op de fiets zaten aan te pakken. Tieners in groepsverband... Het is echt niet iets van deze tijd hoor. Alleen omdat het allemaal gefilmd wordt en op internet komt en zich verspreid als een vuurtje komt het zo onder de aandacht. In mijn jeugd waren er ook van die manse hummeltjes van 11 a 12. Die zitten nu in de criminaliteit (waren overigens 1 zuid amerikaanse jongen en 1 nederlandse). En dat had wel een hoop met de thuissituatie te maken. Uit onderzoek blijkt ook dat de thuissituatie de belangrijkste factor is in de opvoeding op school (bijvoorbeeld).

Ik probeer dit niet goed te praten, ik vind het schraal, maar het is echt niet iets van deze tijd. En dan wil ik nog een keer benadrukken dat de Telegraaf een kutkrant is :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 10 sep 2008, 15:10

Metin, dan lees je lekker de Volkskrant :mrgreen:

Ik blijf de Televaag lezen!!!

Oudere kids die jongere kids in elkaar slaan of bedreigen is idd van alle tijd, maar het filmpje op pagina 1 is van een andere orde, ookal wil je ander doen geloven.

Nog iemand die goed is met video's http://www.dumpert.nl/mediabase/235831/ ... uizen.html" onclick="window.open(this.href);return false; uiteraard is al het materiaal voor deze vette video gehuurd :mrgreen: :mrgreen:

Michel

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 10 sep 2008, 20:17

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

Zulk gedrag is niet te tolereren en moet KEIHARD aangepakt worden.
Wanneer volgens de NL wetgeving een hufter onder de 12 niet aangepakt kan worden, moeten de ouders daar maar voor opdraaien.

Luco

Bericht door Luco » 10 sep 2008, 20:40

Mijn ervaring is dat als je diegene met de grootste bek gelijk de mond snoert, de rest als een stel piepende muizen staat te kijken.

Carnaval in gorinchem, wij woonden in een steeg en cafe op de hoek had carnaval, wij komen thuis, draai de steeg in, staan er zon 60 man buiten.
De meesten gaan netjes opzij. Maar er zijn er altijd 1 of twee die stoer doen en blijven staan.
Ik rij dus door :mrgreen: , meneer grootsmoel roept wat en slaat op de auto, voor die het wist had die een vuist in zijn smoel en sloeg die met zijn kop tegen de muur.
Wel een broekpoepmomentje, want als de rest reageert ben je de lul.
Maar niks nada, doodstil en ze dropen allemaal af.

Niks ten nadele van mensen uit een ander land, maar in gorinchem werd 80% van dit soort gevalletjes veroorzaakt door marrokanen.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 10 sep 2008, 20:41

Mike R32 schreef:Als ik hier mijn mening ga opschrijven krijg ik een ban. Helaas zijn we al zover in dit land!
+1...

Shakes

Bericht door Shakes » 10 sep 2008, 21:07

Den Haag he

Die Hindoestanen zijn ook geen lieverdjes :bignews:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 sep 2008, 21:22

Wie wel, de Joden? :blabla:

Stom filmpje van een paar kutgastjes die zo ver kunnen gaan omdat niemand wat doet, en achteraf wordt er dagenlang op tig fora over geluld. 1 Flinke met met een helm en het Bronovo had er nog wat aan verdiend. Gezeik. Mietjes tegen Hyena's.
Laatst gewijzigd door Ravin ///M op 10 sep 2008, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Shakes

Bericht door Shakes » 10 sep 2008, 21:23

Vergeet Duitsers in Scheveningen niet :)

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 10 sep 2008, 21:26

Russen in vakantieoorden.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 10 sep 2008, 21:34

Wat ik vind kan ik beter niet allemaal posten... laten we het netjes houden... laat ik zeggen dat het Nederlandse leger beter hier eens wat opruiming kan houden dan in Afghanistan.

Shakes

Bericht door Shakes » 10 sep 2008, 21:37

Je hebt helemaal geen leger nodig hoor.

Je mond openen is meer dan genoeg. Goede blik erbij en je bent klaar.

(heb het filmpje niet eens gezien)

N.

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 10 sep 2008, 21:39

Wouter81 schreef:Wat ik vind kan ik beter niet allemaal posten... laten we het netjes houden... laat ik zeggen dat het Nederlandse leger beter hier eens wat opruiming kan houden dan in Afghanistan.
Is nog goedkoper ook! :bag:

Maar even serieus: in zo'n militaire staat willen we ook niet wonen. Dan wordt je wanneer je iets te hard rijdt door een grote tank van de weg geknald... ;)

Het wrange is dat wanneer de scootereigenaar die etter een flinke hersenschudding (euh, kan daar in dit geval sprake van zijn?) had verkocht, hij nog strafbaar was geweest ook. :hmmm:

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 sep 2008, 22:39

M@rcel schreef:Omstanders vertelde mij later dat ik nog veel meer hele pijnlijke dingen met die gozer deed, maar kan me daar echt niets van herinneren.
Een ding weet ik wel...hoe groot de groep ook is, pak eentje van hen er tussenuit en maak hem af met alles wat in je handbereik ligt.
U b dangerous! :lol: :D

RVV

Bericht door RVV » 10 sep 2008, 23:43

Het leger ? Wie kruist even het geschikt hokje aan voor die gastjes :banaan:

Paul

Bericht door Paul » 11 sep 2008, 01:06

Nandor schreef:Je hebt helemaal geen leger nodig hoor.

Je mond openen is meer dan genoeg. Goede blik erbij en je bent klaar.

(heb het filmpje niet eens gezien)

N.
Sinds wanneer helpt STOER kijken????

Het boeit me echt geen ene fuck of er nou 3 of 30 van die knoflookvreters voor me staan..Rammen met die handel!!!!!

die kleine kutventjes ook.. meteen kopstoot erop..met hun bek op de stoeprand.. paar keer hard stampen en eroverheen pissen...

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 11 sep 2008, 01:33

Nou Pietje Paulusma, met stoer kijken win ik de helft van mijn pokerpotjes JA! :roflol:

Hoef ik geen kopstoot voor uit te delen, laat staan naast de pot voor te piesen. :clap:

Plaats reactie