Ik sta regelmatig in de file vanaf de A15 de A27 op richting breda.
Zeer regelmatig komt daar een mercedes 600 ofzo voorbijscheuren over de vluchtstrook.
Is ook al een paar keer gepakt maar het maakt hem schijnbaar niks uit.
Een zwarte? :playcar:luco hornsveld schreef:een mercedes 600 ofzo voorbijscheuren over de vluchtstrook.
Is ook al een paar keer gepakt maar het maakt hem schijnbaar niks uit.
En bovenstaande is gewoon onzin.Wat ik bedoelde te zeggen was dat als het een vreemde was, die kerel nu 3 dagen cursus aan zijn broek had vanwege 200 km/u rijden, terwijl hij in werkelijkheid 150 reed. En nee, er hoeft niet gemeten te worden in zo'n geval.....
hufter is 5 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
trefwoord: fielt
synoniemen: gemenerik, hufter, ploert, schelm, schoft, schurk, vlerk
trefwoord: klootzak
synoniemen: etterbak, hufter, klerelijer, kloothommel, lul, rotvent, rotzak, schoft, smeerlap, teringlijder, zakkenwasser
trefwoord: ploert
synoniemen: fielt, filister, hondsvot, hufter, loebas, patjakker, rotzak, schoft, schurk
trefwoord: schoft
synoniemen: bandiet, ellendeling, hufter, klootzak, loeder, lorejas, ploert, proleet, rotvent, schoelje, schurk, smeerlap, vlegel, vlerk
trefwoord: teringlijder
synoniemen: hufter, klootzak, rotzak, smeerlap
Arthur schreef:Overigens hoeft "het vingertje krijgen" niet onder hufterigheid van jou te vallen... ook onder de onwetenheid van andere verkeersdeelnemers (die jou dus zogenaamd een lesje willen leren terwijl ze eerst eens bij zichzelf te rade moeten gaan...).
Dit is wat ik geschreven had Davy,Voor de huidige e60 525d reed ik 2 jaar met een S80 D5
Met die Volvo reed ik dagelijks een kleine 600 km en ben echt nog nooit aangehouden. Ik kachelde met die D5 goed door, geen andere weggebruiker die daar geirriteerd door raakte. Ook kon ik met die S80 op de meest vreemde plekken staan gaan wachten. Midden op de stoep, dubbel geparkeerd, op de trambaan, bushalte....alle dienders reden altijd netjes door. Nu met de 'Vijf' is dat wel anders. Andere weggebruikers pikken het gewoon niet dat je met een BMW 150 km/u over de snelweg rijdt. Politie geeft me al een bekeuring als ik aan iets ondeugends denk, als ik ergens op een ongebruikelijke plek sta te wachten...kan ik 5 x uitleggen wat ik daar aan het doen ben.
BMW heeft gewoon een kut-imago...maar dat neem ik voor lief.
Word je ook regelmatig door de politie aan de kant gezet voor hufterig gedrag? Denk het niet, en daar gaat het hier om.Arthur schreef:Overigens hoeft "het vingertje krijgen" niet onder hufterigheid van jou te vallen... ook onder de onwetenheid van andere verkeersdeelnemers (die jou dus zogenaamd een lesje willen leren terwijl ze eerst eens bij zichzelf terade moeten gaan...).
En Marcel, jij bent dan de echte uitzondering op de regel?
Ik ben, denk ik, regelmatig in de ogen van mede weggebruikers een hufter.
Ik heb volgens mij een redelijk zelfbeeld![]()
Maar ben ik het dan ook echt?
En ben jij het niet?
Ben het met je eens Marcel maar ook met Rico. Waar het om gaat is: waar ligt de grens? Mijn defintiie van een 'verkeershufter' ligt waarschijnlijk anders dan die van de gemiddelde burger cq. agent. Wanneer ben je een verkeershufter? Jij noemt de voorbeelden waar ik het helemaal mee eens ben maar ligt het criterium bij politie/justitie niet een stuk lager?Marcel van Meerbeek schreef:Word je ook regelmatig door de politie aan de kant gezet voor hufterig gedrag? Denk het niet, en daar gaat het hier om.Arthur schreef:Overigens hoeft "het vingertje krijgen" niet onder hufterigheid van jou te vallen... ook onder de onwetenheid van andere verkeersdeelnemers (die jou dus zogenaamd een lesje willen leren terwijl ze eerst eens bij zichzelf terade moeten gaan...).
En ben jij het niet?
Voorbeeldje van Rico slaat kant nog wal, we hebben het hier niet over met beleid 150 rijden waar je 100/120 mag, we hebben het hier over mensen die totaal gebrek aan verkeersinzicht tonen, die dus bij Maurice de auto ervoor knallen zodat hij in de ankers moet, die zoals bij Stéphane over vluchtstroken en door rood licht rijden, die met 80 km/u langs de basisschool knallen, die anderen van de weg afdrukken, die met een slok op achter het stuur gaan zitten, die bumperkleven etc.
Voor de goede orde jongens, de overheid schiet ook naar mijn idee vaak tekort of totaal door. Maar nu ben ik het dus wel volledig met ze eens....aanpakken die mafketels op de weg
Denk het niet Wouter,Wouter81 schreef:Ben het met je eens Marcel maar ook met Rico. Waar het om gaat is: waar ligt de grens? Mijn defintiie van een 'verkeershufter' ligt waarschijnlijk anders dan die van de gemiddelde burger cq. agent. Wanneer ben je een verkeershufter? Jij noemt de voorbeelden waar ik het helemaal mee eens ben maar ligt het criterium bij politie/justitie niet een stuk lager?Marcel van Meerbeek schreef:Word je ook regelmatig door de politie aan de kant gezet voor hufterig gedrag? Denk het niet, en daar gaat het hier om.Arthur schreef:Overigens hoeft "het vingertje krijgen" niet onder hufterigheid van jou te vallen... ook onder de onwetenheid van andere verkeersdeelnemers (die jou dus zogenaamd een lesje willen leren terwijl ze eerst eens bij zichzelf terade moeten gaan...).
En ben jij het niet?
Voorbeeldje van Rico slaat kant nog wal, we hebben het hier niet over met beleid 150 rijden waar je 100/120 mag, we hebben het hier over mensen die totaal gebrek aan verkeersinzicht tonen, die dus bij Maurice de auto ervoor knallen zodat hij in de ankers moet, die zoals bij Stéphane over vluchtstroken en door rood licht rijden, die met 80 km/u langs de basisschool knallen, die anderen van de weg afdrukken, die met een slok op achter het stuur gaan zitten, die bumperkleven etc.
Voor de goede orde jongens, de overheid schiet ook naar mijn idee vaak tekort of totaal door. Maar nu ben ik het dus wel volledig met ze eens....aanpakken die mafketels op de weg
Andre schreef:Ja we wonen in een fantastisch land.
Eigenlijk schaam ik me dat ik samen met me vrouw een kind heb laten geboren in dit land.
Die kleine man komt terecht in een land van regels. Hij wordt beroofd van zijn geld en vrijheid/privacy door de overheid. Mooi vooruitzicht voor de kleine kabouter.
Wat kapitaal opbouwen André en straks gewoon verkassen naar het buitenland, lekker een M3 op Duitse platen rijden. Is ook mijn bedoeling, over een X aantal jaar vertrekken hier met vriendin en dochter. Geloof het wel, stelletje malloten in Den Haag.Andre schreef:Ja we wonen in een fantastisch land.
Eigenlijk schaam ik me dat ik samen met me vrouw een kind heb laten geboren in dit land.
Die kleine man komt terecht in een land van regels. Hij wordt beroofd van zijn geld en vrijheid/privacy door de overheid. Mooi vooruitzicht voor de kleine kabouter.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], wjt en 1 gast