Peter en Dexter bedankt voor de organisatie van vanmiddag! Steven en ik hebben ons weer kostelijk vermaakt. Natuurlijk moest ik dit maal weer eens laten zien dat ik toch ook nog foto's kan maken, maar ja, had natuurlijk ook geen concurrentie van Metchu vandaag

.
Vanmorgen vanuit Friesland vertrokken met de M3 en zo rond 12:45 aangekomen in Zolder na een mooie rit door Nederland en een kort, maar toch leuk stukje vanaf Eindhoven door België. Wat een mooie weg is dat zeg, die N74. lekker vierbaas en lekker doorcrossen.
Regen en zon wisselden elkaar de hele middag af en in de droge periode heb ik vooral wat langs de baan gestaan. In de regenperiodes vooral vanuit de pitsstraat en aan het einde van het rechte stuk, bij de eerste bocht, wat foto's gemaakt. Veel driftende auto's op de plaat gezet daar. En regen geeft toch altijd wel een paar mooie beelden

. Tussendoor op een droog moment nog Zolder-ontmaagd door Rene

in de 130i. Niet voor een driftronde (want dat mag niet Rene

), maar een paar snelle ronden.
Aan het einde van de dag gezellig met bijna de voltallige groep een hapje wezen eten bij Café Wheels. Smaakt altijd goed zo'n Wheels-burger, voor die tip ben ik je nog altijd dankbaar Tom

. Toen met Ivar nog terug gegaan naar de Clio die nog op de paddock stond, vriend van hem kwam met een trailer de wagen halen. De auto stond er wel wat zielig bij. Gelukkig konden we er nog om lachen en hebben we er nog een lolletje mee gehad, maar het is en blijft natuurlijk sneu. Gelukkig is het met Ivar verder helemaal oké. En zoals we al hadden geconcludeerd: 'shit happens'.
De terugweg ingezet met flinke snelheid (hopelijk niet geflitst) en rond 23:00 waren we weer in Rotterdam. Steven en ik blijven even in Rotterdam pitten om morgenmiddag weer even te gaan koekeloeren bij de Vijverberg op CPZ.
Alles bij elkaar echt een hele toffe dag gehad, met veel mooie momenten en een boel gezelligheid. Foto's zullen niet eerder dan morgenavond komen i.v.m. Vijverberg en een trage pc

.