[img
[img
[img
[img
[img
[img
Die Meganes beginnen aardig in de picture te rijden. Enige waar ik bang voor ben zometeen met de Megane is bovenstaande. Zal nog wat moeten oefenenPaul Broere schreef:ehm... een kleine koprol?!!
Hij stuurde iets te hard in, remde daardoor nog iets af, met als gevolg de welbekende lift-off oversteer... niet kunnen corrigeren en in de grondbak beland.
Ik zag het gebeuren, maar had niet eens door dat hij over zijn dak was gegaan (een grote stofwolk)
blijkbaar had iet "gehapt" in het diepe grind en was omgeslagen. (de Clio stond er erg zielig bij in zijn eentje toen bijna iedereen al weg was.
Ik rij inderdaad met de 5 op slicks rond de 1.52Maik schreef:Zo, ik ben ook weer veilig thuisgekomen![]()
Zonde van de Clio van Ivar, ik hoop dat je nog een paar pieken voor het wrak kan vangen en weer snel een nieuw circuitgebakje kan regelen...
Het was voor mij de eerste keer op Zolder, dat was even wennen!
De laatste chicane wilde ik in het begin af en toe te hard insturen, en dat ging dus niet![]()
De baan op zich heeft mij verrast! Een leuke afwisseling op Zandvoort! De chicanes zijn leuk om te nemen met de speedster trouwens.
De remmen hielden zich weer prima, geen krimp gaven ze, terwijl ik alle bochten met piepende banden aanremde, het gevoel in het pedaal bleef ook 100%![]()
Niet verder gekomen dan een 2min01 trouwens, ik zal nog wel de PB uitdraai later posten.
Hoe snel waren de E36's op droog eigenlijk? Had Ton het nou over 7seconden sneller dan zijn 1min59? Dat is dan 1min52?![]()
Ik moet nog even oefenen 8)
Die zijn nu aan het kopieren naar de harde schijf.....maar ja, oude laptop, USB 1.0 en 6gb aan foto's is niet de meest ideale combinatieindobesar schreef:Ben benieuwd naar de plaatjes van Mark![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten