BMW M8... maar dan anders

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 14 aug 2008, 14:52

frank de jonge schreef:Een 850 CSI loopt zonder begrenzer al 300.
Deze houdt het bij 295 voor gezien... wel apart want een CSI heeft toch iets van 380PK??

20PK minder, zwaarder dan de S62??
Uit het verhaaltje:
Die Übersetzung ist noch sehr lang, es sind theoretisch noch 400 U/min Luft, hier wird also ein kürzeres Diff nochmals für deutliche Verbesserung bei der Beschleunigung sorgen, wenngleich kein Mangel daran vorliegt.

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Bericht door Tom van H. » 14 aug 2008, 14:54

Rico v Velzen schreef:Ik vind het werkelijk HELEMAAL niks.. wat een verkrachte pimpbak is het geworden.

Zal wel een opgelapte schadebak zijn waar aan alle kanten de rotzooi bij mekaar is gezocht.

Een liefhebber zou nooit een mooie cleane 840i/850i verprutsen op deze manier.

Ik zou er nog niet gratis in willen rijden. De shoarmaknoflook luchten stomen bij mij de computer uit bij het zien van deze plaatjes :lol:
+1

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 14 aug 2008, 14:58

De uitvoering an sich vind ik ook wat discutabel, maar het technische idee vind ik erg geslaagd. Mooie mogelijkheid om bijv. een 840i met Nicasil-problemen een waardig tweede leven te geven. 8)

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5

Bericht door Jelmer850i » 14 aug 2008, 15:03

Dat stuur staat er wel heel dik in hoor!
Als ik ooit weer een 8 koop komt er ook zo'n stuur in 8)

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5

Bericht door Jelmer850i » 14 aug 2008, 15:25

Qua vermogenopbrengst ook niet echt gigantisch overigens.
zal van oorsprong wel een 840i zijn geweest dan is dit denk ik nog vrij gemakkelijk te produceren.

Leuker had een M5 V10 blok geweest!

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22503
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Bericht door Niels » 14 aug 2008, 17:34

Martijn Koevoets schreef:De uitvoering an sich vind ik ook wat discutabel, maar het technische idee vind ik erg geslaagd. Mooie mogelijkheid om bijv. een 840i met Nicasil-problemen een waardig tweede leven te geven. 8)
+1 :D

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7209
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Bericht door Erik K. » 14 aug 2008, 18:25

Zou inderdaad meer dan 295 in moeten zitten.
Koppel van de CSI motor is overigens wel hoger, maar maakt voor de top niet uit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten