OK; ook niet verkeerdindobesar schreef:PGC kan ik helaas niet bij zijn, zit dan naar alle waarschijnlijkheid in Barca.
Wat voor tijden denk je te kunnen rijden?

Op welk circuit ? (wat voor banden)
indobesar schreef:Als die klaar is direct in de verkoop? LOL
Weet ik nog niet wat ie gaat doen. Heb een setje gebruikte slicks gekocht, eerst even kijken hoe goed die nog echt zijn (hoewel er nog voldoende rubber op zit weet je met gebruikte niet altijd wat voor leven ze al achter de rug hebbenindobesar schreef:Zandvoort, Aernoudt
Thanks !svenbooij schreef:Mooi project Aernoudt, altijd leuk rijden met een 205 gti.
Vooral die laatste foto is super 8) .
Je oude clio williams heb ik ook weer verkocht, rijdt nu ergens in belgie.
Maar ik vermaak me nog wel met mijn bmw 325i e30.
6 cilinder geluid geeft me toch meer emotie
Niet goed; rond de 5 moet dat zijn. Beste een cabrio kopen via een bekenden forum van 205 cti'tjes zoals het 205gti.nl forum of het peugeotgticlub.nl forum zou ik je aanradenRambler schreef:vraagje over de 205
Ben vandaag naar een 205 CTI gaan kijken.
Motor liep goed, mechanisch goed, chassis goed, carrosserie zo zo (deukjes en kap -- ), maar de oliedrukmeter gaf bij koud 2 bar en viel daarna terug. Lijkt me niet normaal. Hoe moet die staan?
Als je met de ogen knippert mis je een aantal auto wisselsG Kolkman schreef:De tering, heb je die 318 nu weer weg gedaan? Geniaal
!
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, MK, Sam van der Put en 17 gasten