luchtig komkommernieuws

http://www.nu.nl/news/1671592/122/Koekj ... daken.html
Foei Rico, dat zou je niet meer doen! Ramptoerist...Rico v Velzen schreef:Robin voor dodelijke schietpartijen,,, behalve ver van je bed ook dicht bij.. In Groningen vorige week na een burenruzie over een boomhut van kinderen..(vlakbij de winkel)
http://www.nu.nl/news/1656576/13/Verdac ... _zich.html
Dader schiet vader met dochter van 4 aan de hand koelbloedig 2 kogels door het hoofd/gezicht.. andere buurman krijgt er 2 in de buik en de derde heeft veel mazzel door op tijd weg te duiken.
En als het wel beweegt en het alarm gaat af denkt 99,9% dat er weer een irritant goedkoop en verkeerd afgesteld alarm afgaat en vervolgt zijn weg zonder op of om te kijken.Rico v Velzen schreef:Lijkt me ook en een kindje wat slaapt beweegt natuurlijk niet.Wouter81 schreef:Dit vind ik dan weer van die onzin:
Iedere auto moet worden voorzien van een bewegingsmelder, vindt de Kinderombudsman. Die kan heel eenvoudig worden aangesloten op het autoalarm en kan kinderlevens redden.
Regelmatig staan in de krant dat soort berichten, aldus de Kinderombudsman. Een bewegingsmelder kan veel leed voorkomen, want dan gaat het autoalarm af zodra een vergeten kindje zich beweegt
k33z, zoiets gebeurt niet in 5 minuten. Daar zijn echt uren voor nodig. Dan moet je wel héél erg instabiel zijn en héél erg vergeetachtig voordat je dat overkomt.k33z schreef:Vreemde reacties, verbaas me over de domme praat.
+1k33z schreef:Vreemde reacties, verbaas me over de domme praat.
Natuurlijk lijkt het onbegrijpelijk, maar aan de andere kant kan het je ook zo maar gebeuren denk ik........
Zeker als er onderweg iets vreemds gebeurd, zoals dat je getuige bent van een ernstig ongeval, dan ben je van slag. Dan ben je uit je ritme en dus kwetsbaar.
Als je kind dan stil op de achterbank zit dan ZOU je dit kunnen vergeten.
Dit soort dingen gebeuren natuurlijk nooit met opzet. Dit kan iemand met een IQ van 0 gebeuren, maar ook iemand met een IQ van 160..............
Ik praat dit zeker niet goed, maar je kan gewoon niet met zekerheid zeggen dat jou dit nooit zou gebeuren. Lijkt HEEL onwaarschijnlijk dat je dit zelf gebeurt, maar zo zouden de mensen in kwestie ook gereageerd hebben.
Bizar dat het gebeurt, maar in theorie kan iedereen dit gebeuren.
k33z schreef:Vreemde reacties, verbaas me over de domme praat.
Natuurlijk lijkt het onbegrijpelijk, maar aan de andere kant kan het je ook zo maar gebeuren denk ik........
Zeker als er onderweg iets vreemds gebeurd, zoals dat je getuige bent van een ernstig ongeval, dan ben je van slag. Dan ben je uit je ritme en dus kwetsbaar.
Als je kind dan stil op de achterbank zit dan ZOU je dit kunnen vergeten.
Dit soort dingen gebeuren natuurlijk nooit met opzet. Dit kan iemand met een IQ van 0 gebeuren, maar ook iemand met een IQ van 160..............
Ik praat dit zeker niet goed, maar je kan gewoon niet met zekerheid zeggen dat jou dit nooit zou gebeuren. Lijkt HEEL onwaarschijnlijk dat je dit zelf gebeurt, maar zo zouden de mensen in kwestie ook gereageerd hebben.
Bizar dat het gebeurt, maar in theorie kan iedereen dit gebeuren.
Mee eens. Ik (als vader) kan mij ABSOLUUT NIET voorstellen dat een redelijk normaal functionerend mens zijn kind voor meerdere uren kan vergeten.Stéphane schreef:k33z, zoiets gebeurt niet in 5 minuten. Daar zijn echt uren voor nodig. Dan moet je wel héél erg instabiel zijn en héél erg vergeetachtig voordat je dat overkomt.k33z schreef:Vreemde reacties, verbaas me over de domme praat.
En ik ( als vader ) ook niet...... !!Thom schreef:Mee eens. Ik (als vader) kan mij ABSOLUUT NIET voorstellen dat een redelijk normaal functionerend mens zijn kind voor meerdere uren kan vergeten.Stéphane schreef:k33z, zoiets gebeurt niet in 5 minuten. Daar zijn echt uren voor nodig. Dan moet je wel héél erg instabiel zijn en héél erg vergeetachtig voordat je dat overkomt.k33z schreef:Vreemde reacties, verbaas me over de domme praat.
Telegraaf schreef:ma 04 aug 2008, 12:07 | 60 reacties
Gezin vergeet kind op vliegveld
AMSTERDAM - Een Israelisch echtpaar was zondag zo druk bezig met belastingvrij winkelen dat ze een van hun vijf kinderen vergaten mee te nemen op hun vlucht naar Parijs.
De Pers meldt dat het ultraorthodoxe gezin zich moest haasten om de vlucht te halen op het vliegveld Ben-Gurion. In alle verwarring raakte het 3-jarige dochtertje haar ouders kwijt. Het echtpaar kwam daar pas achter toen ze tijdens de vlucht te horen krijgen dat hun dochtertje huilend om haar moeder was gevonden door een politieagent.
Een medewerker van de maatschappij vloog vervolgens het gezin na om het meisje weer met haar ouders te herenigen
Ik snap niet wat het nut is van het vermelden dat dit gezin ultraorthodox is ... En die eerste zin is ook zoiets van, zo druk met belastingvrij winkelen ...Mack schreef:Telegraaf schreef:ma 04 aug 2008, 12:07 | 60 reacties
Gezin vergeet kind op vliegveld
AMSTERDAM - Een Israelisch echtpaar was zondag zo druk bezig met belastingvrij winkelen dat ze een van hun vijf kinderen vergaten mee te nemen op hun vlucht naar Parijs.
De Pers meldt dat het ultraorthodoxe gezin zich moest haasten om de vlucht te halen op het vliegveld Ben-Gurion. In alle verwarring raakte het 3-jarige dochtertje haar ouders kwijt. Het echtpaar kwam daar pas achter toen ze tijdens de vlucht te horen krijgen dat hun dochtertje huilend om haar moeder was gevonden door een politieagent.
Een medewerker van de maatschappij vloog vervolgens het gezin na om het meisje weer met haar ouders te herenigen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], MarcF en 3 gasten