Niet dus.
Inderdaad, je kan het kleinste autootje kopen - of een prius - om zoveel mogelijk korting uit de Nederlandse staat te slepen of zo min mogelijk te betalen.
Of je kan zeggen: "ach de ballen" en gewoon betalen voor een auto waar je niet depressief van wordt.
De mogelijkheid is dan wel dat je depressief wordt van de prijs en de belastingen op die leuke auto...
D'er is maar één wet: if you pay peanuts, you get monkeys.
(Normaal) verbruik Toyota Prius vs M3
- Stéphane
Zo grappig is ditwooter schreef:Of je kan zeggen: "ach de ballen" en gewoon betalen voor een auto waar je niet depressief van wordt.

Van een auto word ik persoonlijk sowieso al niet depressief. Auto voor dagelijks verkeer betekent voor mij namelijk helemaal niets. Ik heb een Elise thuis staan waar ik leuke kilometers mee kan rijden, buiten de files om. En dan lach ik om al die stakkers met een 3-er/A4/V50/whatever waar ze €4-500 per maand voor neerleggen, die nog niet eens van hen zelf is ook. En dan kan ik als het echt nodig is ook nog gewoon privé kilometers met mijn hybride schuifdoos rijden als het ook maar A-naar-B verkeer is, met meer dan 2 personen.
- RVV
wooter schreef:Niet dus.
Inderdaad, je kan het kleinste autootje kopen - of een prius - om zoveel mogelijk korting uit de Nederlandse staat te slepen of zo min mogelijk te betalen.
Of je kan zeggen: "ach de ballen" en gewoon betalen voor een auto waar je niet depressief van wordt.
De mogelijkheid is dan wel dat je depressief wordt van de prijs en de belastingen op die leuke auto...
D'er is maar één wet: if you pay peanuts, you get monkeys.
haha zo zit ik momenteel ook te denken voor een woon werk auto.. kleinste autootje kopen, Ford Ka ofzo.. kost ook geen drol, en je krijgt een drol.. maar he what the fuck.. zo min mogelijk betalen beye beye zwaai zwaai overheid.. En prive lekker een 325i touring rijden en stiekem dromen van een gave DF auto en mischien wel uitvoeren.
Maar voor woon werk heb ik dan ook echt geen cent over.