Jezus wat een niveau op dat autobloggedoe zeg...
Reacties van DF'ers met name Rico en Dexter zijn wel klasse!
Ik wil dan ook nogmaals mijn welgemeende dank uitdrukken aan de organisatoren van deze festiviteiten. Zelfs 2 maanden na datum nemen zij hun verantwoordelijkheden op en verdedigen de participanten met woord en daad, SUPER!
Voor de rest wordt ik echt pislink van die overheids- en regeltjesneukers. Tegenwoordig vind je die ketters meer en meer tussen de autoliefhebbers en het lijkt me alleen maar een kwestie van tijd voor de verraders de overhand nemen en de het echte verzet in een hoekje dreigt te verdwijnen.
Als ik tegenwoordig naar het hele CO² en benzineprijzen verhaal kijk, en de impact die deze heeft op de samenleving wordt het me meer en meer duidelijk dat wij als liefhebbers onze laatste slag geslagen hebben.
Het rijden van een sportwagen of auto met iets meer vermogen dan die van jan modaal wordt teniet gedaan als associaal en onacceptabel tov moeder aarde en de maatschappij. Al velen zijn bezweken onder de druk, al velen hebben hun M's, Porsches, GTI's, ST's,... ingeruild op een makke diesel, of erger, een hybride strijkijzer.
Wat men niet beseft is dat die moraalridders onze economie naar de kloten aan het helpen zijn. Als alle duitse prestigemerken en diens productie van snelle en/of zware bakken wegvalt kunnen de boekjes hier toe. Kijk maar goed naar de Somalië-beelden op televisie, binnenkort zitten we hier allemaal met graatmagere armpjes en opgezwolle buikjes...
Dit allemaal met een grote

natuurlijk. Maar ik denk eraan om de 3.2 weg te doen voor een 6 liter. Gedaan met dat groen geblèèr. Ik stamp dat ding dagenlang NODELOOS in de begrenzer tot het eindelijk weer eens warmer is dan 16° in Juni...
Die groene apen kunnen toch mooi fabeltjes verkondigen...
Grrr, die gasten wil ik wel eens irl tegenkomen. Maar het valt me op dat irl nooit iemand iets in m'n gezicht zal zeggen. Allemaal de kakkertjes aan het toeknijpen maar via i-net? tuttut hoho, ik ben de stoere man met de xsara picasso, 6 jung, veel te zwaarlijvig wijf en saaie doordeweekse job, ik heb het voor het zeggen!