testdrive: Lancer Evolution X GSR
-
- Macboy
- Carl Coussens
-
Macboy schreef:Het gaat erom dat niet iedereen ALLE fora kan doorlezen binnen één dag. Auto's algemeen en Bratwursten is het drukst en meest bezocht. Japanse sushi iets minder, maar dat maakt de auto's en verslagen niet minder.
Gewoon geduld hebben, reacties komen er vanzelf.
Maar Macboy, kijk eens goed naar het overgrote deel van topics en posts in de braadworstesectie. Dat gaat 9 van de 10 keer over een of andere bmw waar binnen 30 minuten 5 pagina's over vol gespamd worden. Ik begrijp de topic starter zijn frustratie dan ook wel.
-
Ik ook.hugo schreef:Macboy schreef:Het gaat erom dat niet iedereen ALLE fora kan doorlezen binnen één dag. Auto's algemeen en Bratwursten is het drukst en meest bezocht. Japanse sushi iets minder, maar dat maakt de auto's en verslagen niet minder.
Gewoon geduld hebben, reacties komen er vanzelf.
Maar Macboy, kijk eens goed naar het overgrote deel van topics en posts in de braadworstesectie. Dat gaat 9 van de 10 keer over een of andere bmw waar binnen 30 minuten 5 pagina's over vol gespamd worden. Ik begrijp de topic starter zijn frustratie dan ook wel.

- Ruud Hulsegge
lancerEGOclub.org
Leuk verslag! Moet even wennen aan de auto maar vind hem zo lancermerhand toch wel goed uitzien. Drastische wijzigingen van uiterlijk in een modelllijn heb ik altijd moeite mee. De enige klassieker/Legende die er in mijn ogen tot nu toe mee weg komt is de mini.
Deze wijziging krijgt nu een 7 van me, maar een 4 mnd geleden was het me maar een 5 waard.

Leuk verslag! Moet even wennen aan de auto maar vind hem zo lancermerhand toch wel goed uitzien. Drastische wijzigingen van uiterlijk in een modelllijn heb ik altijd moeite mee. De enige klassieker/Legende die er in mijn ogen tot nu toe mee weg komt is de mini.
Deze wijziging krijgt nu een 7 van me, maar een 4 mnd geleden was het me maar een 5 waard.
- Carl Coussens
- Topfuel
Als de Evo X net zoals de Evo IX +- € 47.000,- had gekost had ik de mijne al ingeruild voor een witte. Maar aangezien hij afgeladen is met stereo en waffers en ze er €60k voor vragen: Laat maar...Tom schreef:Er is hier niemand op DF die de nieuwe Evo of Impreza wil/gaat aanschaffen of overweegt?
Het feit dat de IX sneller is op het circuit moedigt ook niet echt aan.

Maar ik vind hem wel super in het wit:
[img:787:574]http://img.photobucket.com/albums/v488/ ... xander.jpg[/img]
- Downforce Dennis
TopFuel schreef:Als de Evo X net zoals de Evo IX +- € 47.000,- had gekost had ik de mijne al ingeruild voor een witte. Maar aangezien hij afgeladen is met stereo en waffers en ze er €60k voor vragen: Laat maar...Tom schreef:Er is hier niemand op DF die de nieuwe Evo of Impreza wil/gaat aanschaffen of overweegt?
Het feit dat de IX sneller is op het circuit moedigt ook niet echt aan.![]()
![]()
Maar ik vind hem wel super in het wit:
[img:787:574]http://img.photobucket.com/albums/v488/ ... xander.jpg[/img]
waaaat? 60k voor een Evo? In BE?!?

oh my freakin' god...
Net nog op Mitsu.be site aan het kijken, maar daar nog geen prijslijst voor de EVO. Nu ik dit hoor moet ik het niet meer weten, fack zeg...
wel idd een topketel die witte EVOX!