Waarom ik de M3 heb verkocht..
- Leen
Gefeliciteerd Rico!
Geloof me een e91 of e90 gaat zeker niet passen met drie koters , been there, done that 8) niet eens zozeer vanwege de krapte , maar meer over het naast elkaar zitten van 3 koters .
En je weet het he , 2+1=4 vwb kinderen 8)
Heb niet voor niets een grandis erbij genomen . het enige wat ik nog zou moeten hebben is een separatiewand tussen de 2e en 3e zitrij .
Geloof me een e91 of e90 gaat zeker niet passen met drie koters , been there, done that 8) niet eens zozeer vanwege de krapte , maar meer over het naast elkaar zitten van 3 koters .
En je weet het he , 2+1=4 vwb kinderen 8)
Heb niet voor niets een grandis erbij genomen . het enige wat ik nog zou moeten hebben is een separatiewand tussen de 2e en 3e zitrij .
- Joy
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Beste Rico, van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Misschien dramde ik in je topic ook wat teveel door
over het waarom van de verkoopplannen. Ik geef toe dat ik dit niet had bedacht.
Heel erg mooi dat je het je vader nog hebt kunnen vertellen, dat zijn ondanks alles toch mooie momenten die je moet koesteren. Succes met de verkoop en mevrouw Rico ook gefeliciteerd natuurlijk. Ik heb zelf dus ook sinds 7 weken een dochter en het is werkelijk het mooiste wat er is.
Toch heb ik (zoals het nu lijkt
) ook niet direct plannen voor 3 haha.
Ik denk eerlijk gezegd serieus dat je met een Cooper S Mk1 uiteindelijk nog meer D-F gaat beleven dan met je M3. Deze laatste is zeer exclusief en eigenlijk 'te netjes' om idioot mee te doen. Met een Cooper S ga je zonder gewetenswroeging wat meer gooien en smijten denk ik zo, is iets minder spannend.
Succes met de verkoop!

Ik denk eerlijk gezegd serieus dat je met een Cooper S Mk1 uiteindelijk nog meer D-F gaat beleven dan met je M3. Deze laatste is zeer exclusief en eigenlijk 'te netjes' om idioot mee te doen. Met een Cooper S ga je zonder gewetenswroeging wat meer gooien en smijten denk ik zo, is iets minder spannend.
Succes met de verkoop!
- Kasteel
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
- Stéphane
- Peter Tunissen
- Hendrik Kinderman
-
Goede tip, daar moet je echt eens in rijden Rico! Vond em denk ik beter sturen als de Cooper S. Erg gaaf ding! Een Civic Type R staat net iets hoger op de ladder maar de Swift Sport deed mij er erg aan denken, en da's een complimentHendrik Kinderman schreef: enneh, die leuke woon-werk auto kan ook wel een Swift Sport zijn![]()

- frankv
rico,
dat was voor mij precies de reden om ook een 5-touring te kopen, in een 3-serie passen gewoonweg geen 3 stoeltjes naast elkaar
helaas ging het bij ons met de 3e niet goed, dus we zitten nu ruim met zijn 4-en in de 520, maar wie weet wordt de plaats alsnog opgevuld, nieuwe ronde, nieuwe kansen
overigens houd ik mijn m3 wel, maar staat die ook niet zo af te schrijven in de garage...
frank
dat was voor mij precies de reden om ook een 5-touring te kopen, in een 3-serie passen gewoonweg geen 3 stoeltjes naast elkaar
helaas ging het bij ons met de 3e niet goed, dus we zitten nu ruim met zijn 4-en in de 520, maar wie weet wordt de plaats alsnog opgevuld, nieuwe ronde, nieuwe kansen
overigens houd ik mijn m3 wel, maar staat die ook niet zo af te schrijven in de garage...
frank
Laatst gewijzigd door frankv op 05 jun 2008, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
+1Dennis Schroyen schreef:Gefeliciteerd kerel!
Beslissing om de M3 te verkopen, daar kan ik erg goed inkomen!
Doe me nou 1 ding NIET aan, ga nou geen 335i kopen hé! anders staat het e46 front hier weer mooi te kakken![]()
hahaha J/K.
Je beslissing is gerechtvaardigd en erg rationeel, wat een streling voor je ego mag zijn. Gezin op eerste plaats, daar mag je "pride & joy" zelfs voor ruimen. Erg mooi!
En als de koters al wat groter zijn heb je weer ruimte voor serieus speelgoed he, koop je toch weer een M3tje oid terug?!
Moest je het echt missen, mag je een rondje in de mijne![]()
Spijtig dat we hier weer moeten afscheid nemen van een BMW kapitän-liga broeder. De snerptankers groeten u!
:twisted:
De 130i mag je ook eens lenen. Mocht je ooit nog eens op een circuitdag komen, ga ik ervan uit dat je ervaring hebt en ben je welkom om een rondje te rijden.
Ik verwacht wel dat je BMW blijft rijden, een Audi (A6) gaat er natuurlijk op geen enkele manier in.
- Jelmer850i
- Joop
Gefeliciteerd Rico...
...en uiteraard een hele maar dan ook echt een hele goede reden om de CS weg te doen. Veel wijsheid met het nemen van diverse beslissingen in deze lastige (met het verlies van je vader) maar wellicht ook leuke tijd (met de derde op komst).
Een E61 touring en een 130i op de oprit zal je waarschijnlijk toch het meest aanspreken. Aan de andere kant een Cooper S blijft ook erg leuk.
...en uiteraard een hele maar dan ook echt een hele goede reden om de CS weg te doen. Veel wijsheid met het nemen van diverse beslissingen in deze lastige (met het verlies van je vader) maar wellicht ook leuke tijd (met de derde op komst).
Een E61 touring en een 130i op de oprit zal je waarschijnlijk toch het meest aanspreken. Aan de andere kant een Cooper S blijft ook erg leuk.
- Jochem Vaartjes