Paul, de IS-F? Wat wordt de score?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Knot

Bericht door Knot » 05 jun 2008, 10:33

Vind het ook iets teveel incar beelden, film de auto, tellers, stuuruitslag vanaf buiten en vervolgens een praatje als je om de auto heen loopt, dat straat rust en variatie uit.

Maargoed, het geheel wordt echt steeds beter!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 05 jun 2008, 10:34

Was gisteren op bezoek bij vriend die bij mij (en dus ook Wouter) in de buurt woont. Hij had de witte IS-F nog zien staan in het weekend :D

Macboy

Bericht door Macboy » 05 jun 2008, 15:34

Hugo: ik ben hier niet om positief te zijn want dat leek me juist wel erg duidelijk. Dat er talent is, is wel duidelijk. Ik heb ook verwezen naar het vorige draadje. Daar heb ik duidelijk uit de doeken gedaan dat het de perfectie langzaam begint te naderen. Met alleen complimenten komen ze er echter niet.

Beter is denk ik om kritisch te zijn. Zoals Knot ook zegt: ze praten over verschillend design van de velgen, waarom dan niet even laten zien?

Paar van die simpele zaakjes kan het gewoon HELEMAAL geweldig maken. Dan heb je een dikke 10.

Niet meer dan logisch dat je dan kritisch bent. Zeker als Woka zelf zegt dat ie iets met de kritiek gaat doen, maar het vervolgens nalaat :)

Laat duidelijk zijn, Woka hoeft zich niet te verantwoorden natuurlijk, maar dit is een openbaar forum en zo denk ik erover dus vandaar.

Mijn kritiek is onderbouwd en gemotiveerd en ik bied er ook nog eens excuses voor aan ;)

HSR

Bericht door HSR » 05 jun 2008, 18:22

Macboy schreef:

Mijn kritiek is onderbouwd en gemotiveerd en ik bied er ook nog eens excuses voor aan ;)

Duidelijk verhaal Macboy!

Die laatste zin, jij verdient toch eigenlijk een plekje naast onze lieve heer? :wink:

Tom

Bericht door Tom » 05 jun 2008, 19:18

Macboy open anders een topic over filmkritiek/opmerkingen. Elk topic dat hier staat met een filmpje van autoblog loopt uit op dezelfde discussie over de filmtechniek/presentatie/inhoud van de filmpjes. Ik word er een beetje moe van :roll: het is bekend dat de filmpjes niet bij iedereen in de smaak vallen en dat er genoeg te verbeteren valt, maar het lijkt me beter om in dit soort topics over het onderwerp(de auto) zelf te praten...
Je hebt verder gelijk hoor, maar het is telkens dezelfde discussie en we zitten hier niet op het filmforum.

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 05 jun 2008, 19:26

Joop schreef:Op de wegen tot de 3,5 minuut in het filmpje kun je prima het onderstel en handling testen... Ik hoor daar jammergenoeg weinig over.

(Is namelijk een van mijn favoriete stukjes asfalt hier in de buurt).

Filmpjes worden idd stukken beter. Conclusie was al min of meer bekend.
Ja echt hé.
Ik herkende de weg ook gelijk. Vooral die hoogte verschillen zijn heel leuk om met een voorwielaandrijver een kleine drift proberen te maken :P

Femme

Bericht door Femme » 05 jun 2008, 19:41

Tellerfilmpjes vind ik nogal overrated. Zonder de beleving van g-krachten doet een bewegende wijzer me niet meer dan het doorweg uitspreken van een 0-100 of 0-200 tijd door de presentator. Ik zie dan liever een mooie flyby op hoge snelheid om uitdrukking te geven aan de snelheidsbeleving.

Joy

Bericht door Joy » 05 jun 2008, 19:57

Ik vind de kwaliteit van de film erg fraai. Ziet er mooi helder uit. Ik zelf zap ik altijd naar het rijgedeelte van Paul. Dat komt eigenlijk niet eens door Wouter, ik zap bij veel filmpjes vaak door naar het stuk waar de auto op een circuit etc. op zijn kunnen wordt getest. Je kan niet iedereen op zijn wenken bedienen. Veel kijkers vinden de filmpjes erg leuk dus ze doen in ieder geval iets goed. Ik vind dat in vergelijking met de Nederlandse autoprogramma's die de TV halen deze filmpjes er een stuk boven staan kwa info en vermaakfactor.

Verder vind ik de automaat erg goed schakelen, het is zowat een DSG. Geluid is fraai. Alleen of je de concurrenten er voor laat staan, ik denk het niet.

Plaats reactie