ErikKramer schreef:Rene,
Heb je er al eens over nagedacht de 20W60 olie te vervangen met 10W60 van Castrol? Ik meen dat jij ook nog niet zo gek lang rondrijd met die dikke olie. Ik ben, na mijn vanos gedoe, blij dat ik meteen terug ben gegaan naar dunnere olie. Ik ben bang dat 20W60 toch echt net even te dik is, met de 15W60 had ik geen problemen.
Die olie ligt het niet aan bij mij, daar liep ie destijds alleen maar mooier op

het zit er al in vanaf bijna het begin, ik kreeg hem met de castrol 10w-60 maar die zoop de olie erdoor bijwijze van

en niet kort daarna moest ie een beurtje dus meteen de Motul 20w60 er op gedaan, en toen minder verbruik en wat stillere motor, en power hetzelfde, denk dat ie pas de laatste 4<>6 maanden langzaam begonnen is, vandaar ook dat de LMM langzaam viezer werd, ik had immers terzijne tijd ongeveer ook dat nieuwe(geoliede) K&N filter erop gedaan, en in het begin zuigt ie natuurlijk wat nevel mee over die LMM film...en sinds ik die schoon heb doet ie wel beter qua tussengas dus daar lag het ook sowieso, maar weet niet of ik via dat ding de power terug kan krijgen
Verder loopt ie goed, mis alleen ergens schat ik 7% vermogen, ik weet ook niet wat een benzine filter kan doen...die zit er waarschijnlijk ook al vanaf het begin op...
@EHA haha, ja zal m'n moeder ff vragen met der Ferrari ff wisselen

trouwens ze heeft wel een auto van de Baas FIAT

bijna raak, maarja bijna raak is ook mis
volgens mij had ik ook ergens gelezen dat ie in bepaalde 3 serie's zit

maar toch raar dat ze niet apart de code weten van de snuffelaar op zich, want die zijn uitwisselbaar, misschien heb ik wel het huis maar een andere snuffelaar die op mijn computer van Hartge is ingesteld...vandaar dat ik eigenlijk dat BOSCH nr:
668 27 3A
516
terug wil zien...trouwens met die Ferrari snuffelaar loopt ie isschien wel heeeeeeeel hard