Pa heeft z'n Patek 12 jaar gehad en met winst verkocht. Draagt nu Zenit/Jaeger en Rolex.
Helemaal mee eens. Was trouwens ook nooit m'n bedoeling.Rico v Velzen schreef:Eh elkaar om de oren slaan wie de meeste kennis heeft is denk ik zinloos ik lees liever de kennis. Brava ik ben zeker niet pro Rolex contra de rest, net als jij verdiep ik me heel breed. maar hoe de zogenaamde high end merken in de markt worden gezet daar heb ik zelf mijzelf twijfels over. Ik zie ook geen rechtvaardiging voor horloges die meer dan 50000 euro kosten.
Ik geloof graag dat je verstand van zaken hebt, maar de manier waarop je het brengt komt alleen niet zo sympathiek over. Een potentiele klant zou ik in iedergeval op andere wijze zien te overtuigen.Robin schreef:Marcel. Ik weet niet waar ik de fout in ging, leg me dat eerst eens uit.
Ik ken Brava van het internationale 1serie forum en daar kwam hij op mij over als een 'bijzondere' poster qua 'alles weten'. En dat in meer een negatieve zin. Het zal zijn 'stijl' van schrijven wel zijn. Die heb ik ook.
Ik hoef Brava helemaal geen klok te verkopen want mensen/klanten die denken alles te weten over een bepaalde productgroep word ik heel erg gauw moe van.
Dus bij deze hoe de boel ervoor staat.
Brava excuses(ik weet niet echt waarvoor) bij deze.maar gebruik eens wat smileys en inderdaad ben ik niet weg van je schrijfstijl in general jammergenoeg.
Verder weet je aardig wat.
Mvrgr
Robin
,Ik hoef Brava helemaal geen klok te verkopen want mensen/klanten die denken alles te weten over een bepaalde productgroep word ik heel erg gauw moe van.
Breitling is net zo 'fout' als Rolex dus we kunnen mekaar een hand geven AlbertAlbèrt schreef:Ik zal ze nu wel aangemeten krijgen......maaruh.......wat is er fout aan een Breitling?
Ik heb de ballen verstand van horlogesmaar ik vind toch echt dat ik een mooi klokkie om me pols heb hangen....(een Breitling ja
)