doe mij maar zo'n Kalle edition

Voor 70k ex bpm ook?Leen schreef: 13 jun 2024, 12:21 https://www.youtube.com/watch?v=eVgU2XnBBq8
doe mij maar zo'n Kalle edition![]()
Nu €5k afgeprijsd, link werkt nog, echt wat voor Arthur !JP schreef: 22 apr 2024, 21:46 Rooie bom !
2022 - ±5kkm - € 64950,-
https://www.graperautomotive.nl/aanbod/ ... -37832415/
Daar hebben ze ook geen BPM, en een hoop leuke wegen naast de deur.Andre schreef: 17 jun 2024, 13:50 Bij Nurburgring denken ze er anders over!
Daar zie je velen rijden sommige volledig aangepast voor circuit!
Nou dat laatste ben ik het niet mee eens. het is echt niet "gewoon" een yaris. het is echt veel meer auto dan dat; het voelt als een rallykanon(netje). het gaat achterlijk hard van punt a naar punt b, maar doet dit zo goed dat je eigenlijk wat spektakel mistSabberjoch schreef: 17 jun 2024, 14:08Daar hebben ze ook geen BPM, en een hoop leuke wegen naast de deur.Andre schreef: 17 jun 2024, 13:50 Bij Nurburgring denken ze er anders over!
Daar zie je velen rijden sommige volledig aangepast voor circuit!
Met mijn gebrek aan skills, en het gebrek aan echt leuke wegen in de buurt, is het voor mij te duur voor wat ik er voor krijg.
Snap jou volledig Andre, toen ik bij je in zat ook zwaar onder de indruk van de auto, maar moet dan gewoon eerlijk zijn en weten dat ik die potentie nooit kan en zal benutten, en dan is het "gewoon" een yaris voor een beste smak geld.
Vandaar ook "", tuurlijk is het echt een bommetje. maar het ding is zoals jij zegt zo absurd goed, dat je er pas echt een hoop lol uit haalt als je er ongelofelijk hard mee kan hoeken. Doe mij dan maar een veilige rwd waar ik af en toe een heel klein overstuurmomentje mee kan hebben zodat ik me weer helemaal de man voel.Philipoo schreef: 17 jun 2024, 14:20
Nou dat laatste ben ik het niet mee eens. het is echt niet "gewoon" een yaris. het is echt veel meer auto dan dat; het voelt als een rallykanon(netje). het gaat achterlijk hard van punt a naar punt b, maar doet dit zo goed dat je eigenlijk wat spektakel mist
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten