Het grote FAIL topic Pt. II
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Wat erg.. in een disco je vriendin ten huwelijk vragen vervolgens zegt ze.........
- smiley
- Berichten: 9647
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
- smiley
- Berichten: 9647
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Inject the venom na een feestje?
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
OMG! die is er ook gewoon perfect ingereden!!! wtf!
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Was Chuck Norris bestuurder van...?
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
LOL....zo ik ben thuis! pffffff maar WTF idd
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
bmw fail 

- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
InjecttheVenom in zijn turbo powered calibra?? 

- michaelvg
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 20 jul 2010, 21:38
- Locatie: Oosterhout NB
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Haha. "Excuseer"
- smiley
- Berichten: 9647
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
- smiley
- Berichten: 9647
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
- KW
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
omg dat scheelt echt geen haar met die zwarte tegenligger 

- Paskal
- Berichten: 3823
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: meerdere
- Locatie: ZO-Brabant
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Zo moet het dus niet met een auto-ambulance.....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-Xw5zhcF ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-Xw5zhcF ... r_embedded[/youtube]
- Knot
- Berichten: 40431
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Zonde.... 

- KW
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Damn... 
Zeker geen E-rijbewijs. Hij had alle ruimte om vol gas te geven, de enige remedie tegen slingeren met een aanhanger... Trekauto waarschijnlijk ook te licht voor het gewicht van aanhanger+auto.

Zeker geen E-rijbewijs. Hij had alle ruimte om vol gas te geven, de enige remedie tegen slingeren met een aanhanger... Trekauto waarschijnlijk ook te licht voor het gewicht van aanhanger+auto.
- Joy
- Berichten: 10879
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Nou dat moet je niet met gas geven oplossen. Ten eerste moet je serieus vermogen (over) hebben om de aanhanger überhaupt recht te kunnen trekken en ten tweede bouw je dan nog meer snelheid op waarbij het mislukken van het rechttrekken nog grotere gevolgen gaat hebben. Op het moment dat de aanhanger begint te bewegen van het gas en wanneer de combinatie in 1 lijn staat even goed op de rem staan om de pendulebeweging te elimineren. De bestuurder in het filmpje lijkt op geen enkel moment te remmen. De gedachte dat het vanzelf weer over gaat is fataal.
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
+100.Joy schreef:Nou dat moet je niet met gas geven oplossen. Ten eerste moet je serieus vermogen (over) hebben om de aanhanger überhaupt recht te kunnen trekken en ten tweede bouw je dan nog meer snelheid op waarbij het mislukken van het rechttrekken nog grotere gevolgen gaat hebben. Op het moment dat de aanhanger begint te bewegen van het gas en wanneer de combinatie in 1 lijn staat even goed op de rem staan om de pendulebeweging te elimineren. De bestuurder in het filmpje lijkt op geen enkel moment te remmen. De gedachte dat het vanzelf weer over gaat is fataal.
Met de kanttekening dat bovenstaande trekauto veel te weinig massa heeft om de getrokken massa onder controle te houden. Bovendien is de trekhaak te laag, waardoor de voorste as van de kar het draaipunt wordt, en dat wil je absoluut niet!!!!! En dan is een hooglader niet de handigste keuze.
Als voorbeeld, ik gebruik liever m'n Trafic van 1850kg ledig + 400kg belading als trekauto dan m'n (veel sterkere) E320cdi met gelijke belading. Die bus is lomper, zwaarder en beter belaadbaar qua zwaartepunt. Een slingerdemper en schokdempers op de aanhanger zijn dan de puntje op de i......
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28754
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
enorm zonde
maar idd de combi ziet er niet ideaal uit e36 touring om een tandemasser+e36 te trekken...

maar idd de combi ziet er niet ideaal uit e36 touring om een tandemasser+e36 te trekken...
- smiley
- Berichten: 9647
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
-
- Berichten: 6781
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Het grote FAIL topic Pt. II

- smiley
- Berichten: 9647
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Zoals ik het begrepen heb, moet er een 60 graden tests gedaan worden om te zien of er nergens olie lekt.
Alleen doorgaan naar 90 graden gaat niet helemaal goed
De spanband zou de auto moeten kunnen houden, maar moet daarvoor wel al vanaf het begin gespannen staan.
Dat is hij niet, moeder natuur doet de rest, en het haakje breekt onder stress.
Alleen doorgaan naar 90 graden gaat niet helemaal goed

De spanband zou de auto moeten kunnen houden, maar moet daarvoor wel al vanaf het begin gespannen staan.
Dat is hij niet, moeder natuur doet de rest, en het haakje breekt onder stress.
- maarten22
- Berichten: 1265
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 15:27
- Auto: Porsche 911 964 C2
- Locatie: Oegstgeest
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Weer een fail erbij voor meneer Daan van der Keur!
Geachte heer Snijders,
Blijkbaar heeft u niet goed begrepen wat de functie van een moderator op een forum is. U als hoofdredacteur van driving-fun.com zou toch moeten weten dat er regels gelden op een forum en dat u als hoofdredacteur de moderators daar op dient te wijzen. Maar blijkbaar hebben jullie geen regels opgesteld want ik lees nergens op het forum: "Reactie verwijderd. Gelieve inhoudelijk te reageren en niet te beledigen of te kwetsen." terwijl er toch behoorlijk kwetsende dingen geschreven worden over mijn persoon. Ze wensen me nog net niet toe dat ik mezelf dood rijd. Het boeit mij persoonlijk eerlijk gezegd helemaal niets wat ze over me schrijven, maar de eigenaar van Autotesten.nl wil persé dat ik actie onderneem dus bij deze. Ik heb alle pagina's uit het "Het grote FAIL topic Pt. II" gedownload als bewijs en ga aangifte bij de politie doen wegens smaad als op 16 juli niet alle pagina’s en/of reacties waarin mijn naam voorkomt verwijderd zijn. Behalve dat ik aangifte ga doen bij de politie ga ik ook alle citaten over mijn persoon op een rijtje zetten en alle autoimporteurs een brief sturen over de walgelijke teksten omtrent mijn persoon op jullie forum. Op Autotesten.nl noem ik nooit namen als ik het heb over de Nederlandse autojournalistiek en zo hoort het ook. Als ik kritiek heb op andere autojournalisten omdat ze niet doorhebben dat er verkeerde voorbanden op een testauto zitten (Renault Clio RS Cup), de schokbrekers waardeloos zijn (Mitsubishi Lancer Evolution X) of de koppeling verrot is (Kia Soul) dan is dat mijn goed recht en ik onderbouw mijn kritiek ook maar ik speel NOOIT op de persoon zoals jullie wel doen. Ik ga hier niet over in discussie en mocht er een rechtzaak komen dan zal een rechter het zeker meenemen dat ik jullie netjes 2 weken de tijd heb gegeven om alles te verwijderen.
Zie ook: http://wetboek.net/lexicon/smaad.html" onclick="window.open(this.href);return false; daar staan alle wetregels omtrent smaad. Onder andere artikel 261 dat niets aan duidelijkheid te wensen overlaat. Vergeet niet dat ik het complete Fail-topic gedownload heb en zo uit kan printen indien nodig.
Artikel 261
1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2 Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Met Vr. Gr. Daan van der Keur
PS.: Ik heb de redactie van Chicane Magazine ook een mail gestuurd omtrent deze kwestie.






Geachte heer Snijders,
Blijkbaar heeft u niet goed begrepen wat de functie van een moderator op een forum is. U als hoofdredacteur van driving-fun.com zou toch moeten weten dat er regels gelden op een forum en dat u als hoofdredacteur de moderators daar op dient te wijzen. Maar blijkbaar hebben jullie geen regels opgesteld want ik lees nergens op het forum: "Reactie verwijderd. Gelieve inhoudelijk te reageren en niet te beledigen of te kwetsen." terwijl er toch behoorlijk kwetsende dingen geschreven worden over mijn persoon. Ze wensen me nog net niet toe dat ik mezelf dood rijd. Het boeit mij persoonlijk eerlijk gezegd helemaal niets wat ze over me schrijven, maar de eigenaar van Autotesten.nl wil persé dat ik actie onderneem dus bij deze. Ik heb alle pagina's uit het "Het grote FAIL topic Pt. II" gedownload als bewijs en ga aangifte bij de politie doen wegens smaad als op 16 juli niet alle pagina’s en/of reacties waarin mijn naam voorkomt verwijderd zijn. Behalve dat ik aangifte ga doen bij de politie ga ik ook alle citaten over mijn persoon op een rijtje zetten en alle autoimporteurs een brief sturen over de walgelijke teksten omtrent mijn persoon op jullie forum. Op Autotesten.nl noem ik nooit namen als ik het heb over de Nederlandse autojournalistiek en zo hoort het ook. Als ik kritiek heb op andere autojournalisten omdat ze niet doorhebben dat er verkeerde voorbanden op een testauto zitten (Renault Clio RS Cup), de schokbrekers waardeloos zijn (Mitsubishi Lancer Evolution X) of de koppeling verrot is (Kia Soul) dan is dat mijn goed recht en ik onderbouw mijn kritiek ook maar ik speel NOOIT op de persoon zoals jullie wel doen. Ik ga hier niet over in discussie en mocht er een rechtzaak komen dan zal een rechter het zeker meenemen dat ik jullie netjes 2 weken de tijd heb gegeven om alles te verwijderen.
Zie ook: http://wetboek.net/lexicon/smaad.html" onclick="window.open(this.href);return false; daar staan alle wetregels omtrent smaad. Onder andere artikel 261 dat niets aan duidelijkheid te wensen overlaat. Vergeet niet dat ik het complete Fail-topic gedownload heb en zo uit kan printen indien nodig.
Artikel 261
1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2 Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Met Vr. Gr. Daan van der Keur
PS.: Ik heb de redactie van Chicane Magazine ook een mail gestuurd omtrent deze kwestie.
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
hahhaa je was me net voor!!!!
- JWD
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
- Locatie: Rotterdam
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Hmm heel vermoeiend, ik was die gast al lang weer vergeten.
Ik snap niet waarom er zoveel moeite gedaan moet worden, we hebben het hier over meningen van anderen en ja die zijn soms negatief, welkom op het internet!
Ik snap niet waarom er zoveel moeite gedaan moet worden, we hebben het hier over meningen van anderen en ja die zijn soms negatief, welkom op het internet!
