Het grote FAIL topic Pt. II

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Xave30 » 09 jun 2011, 11:08

Wat erg.. in een disco je vriendin ten huwelijk vragen vervolgens zegt ze.........


Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9647
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door smiley » 09 jun 2011, 16:40




Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9647
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door smiley » 10 jun 2011, 09:37

Inject the venom na een feestje?


Metchu
Berichten: 15240
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Metchu » 10 jun 2011, 09:53

OMG! die is er ook gewoon perfect ingereden!!! wtf!

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Xave30 » 10 jun 2011, 09:58

:shock:

Was Chuck Norris bestuurder van...?

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door duifjes.com » 10 jun 2011, 12:57

LOL....zo ik ben thuis! pffffff maar WTF idd

René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door René130i » 10 jun 2011, 14:07

bmw fail :df:

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Nutkees » 10 jun 2011, 15:12

InjecttheVenom in zijn turbo powered calibra?? :tong:

Gebruikersavatar
michaelvg
Berichten: 388
Lid geworden op: 20 jul 2010, 21:38
Locatie: Oosterhout NB

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door michaelvg » 16 jun 2011, 13:21


Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Xave30 » 16 jun 2011, 13:36

Haha. "Excuseer"

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9647
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door smiley » 18 jun 2011, 12:35


Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9647
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door smiley » 21 jun 2011, 22:38


Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door KW » 22 jun 2011, 02:45

omg dat scheelt echt geen haar met die zwarte tegenligger :shock:

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3823
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: meerdere
Locatie: ZO-Brabant

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Paskal » 22 jun 2011, 10:29

Zo moet het dus niet met een auto-ambulance.....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-Xw5zhcF ... r_embedded[/youtube]

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40433
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Knot » 22 jun 2011, 10:37

Zonde.... :(

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door KW » 22 jun 2011, 16:10

Damn... :crazy:

Zeker geen E-rijbewijs. Hij had alle ruimte om vol gas te geven, de enige remedie tegen slingeren met een aanhanger... Trekauto waarschijnlijk ook te licht voor het gewicht van aanhanger+auto.

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10879
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Joy » 22 jun 2011, 18:29

Nou dat moet je niet met gas geven oplossen. Ten eerste moet je serieus vermogen (over) hebben om de aanhanger überhaupt recht te kunnen trekken en ten tweede bouw je dan nog meer snelheid op waarbij het mislukken van het rechttrekken nog grotere gevolgen gaat hebben. Op het moment dat de aanhanger begint te bewegen van het gas en wanneer de combinatie in 1 lijn staat even goed op de rem staan om de pendulebeweging te elimineren. De bestuurder in het filmpje lijkt op geen enkel moment te remmen. De gedachte dat het vanzelf weer over gaat is fataal.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door steve smith » 22 jun 2011, 20:20

Joy schreef:Nou dat moet je niet met gas geven oplossen. Ten eerste moet je serieus vermogen (over) hebben om de aanhanger überhaupt recht te kunnen trekken en ten tweede bouw je dan nog meer snelheid op waarbij het mislukken van het rechttrekken nog grotere gevolgen gaat hebben. Op het moment dat de aanhanger begint te bewegen van het gas en wanneer de combinatie in 1 lijn staat even goed op de rem staan om de pendulebeweging te elimineren. De bestuurder in het filmpje lijkt op geen enkel moment te remmen. De gedachte dat het vanzelf weer over gaat is fataal.
+100.

Met de kanttekening dat bovenstaande trekauto veel te weinig massa heeft om de getrokken massa onder controle te houden. Bovendien is de trekhaak te laag, waardoor de voorste as van de kar het draaipunt wordt, en dat wil je absoluut niet!!!!! En dan is een hooglader niet de handigste keuze.

Als voorbeeld, ik gebruik liever m'n Trafic van 1850kg ledig + 400kg belading als trekauto dan m'n (veel sterkere) E320cdi met gelijke belading. Die bus is lomper, zwaarder en beter belaadbaar qua zwaartepunt. Een slingerdemper en schokdempers op de aanhanger zijn dan de puntje op de i......

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 28756
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Martijn_bmw » 25 jun 2011, 19:26

enorm zonde :(

maar idd de combi ziet er niet ideaal uit e36 touring om een tandemasser+e36 te trekken...

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9647
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door smiley » 27 jun 2011, 15:42


Online
Richardt.
Berichten: 6781
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Richardt. » 27 jun 2011, 16:42

:| Dat zie je vanaf het begin van het filmpje aankomen, waarom doen ze het dan toch?

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9647
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door smiley » 27 jun 2011, 16:52

Zoals ik het begrepen heb, moet er een 60 graden tests gedaan worden om te zien of er nergens olie lekt.
Alleen doorgaan naar 90 graden gaat niet helemaal goed :nah:

De spanband zou de auto moeten kunnen houden, maar moet daarvoor wel al vanaf het begin gespannen staan.
Dat is hij niet, moeder natuur doet de rest, en het haakje breekt onder stress.

Gebruikersavatar
maarten22
Berichten: 1265
Lid geworden op: 30 nov 2007, 15:27
Auto: Porsche 911 964 C2
Locatie: Oegstgeest

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door maarten22 » 29 jun 2011, 11:12

Weer een fail erbij voor meneer Daan van der Keur! :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong:

Geachte heer Snijders,

Blijkbaar heeft u niet goed begrepen wat de functie van een moderator op een forum is. U als hoofdredacteur van driving-fun.com zou toch moeten weten dat er regels gelden op een forum en dat u als hoofdredacteur de moderators daar op dient te wijzen. Maar blijkbaar hebben jullie geen regels opgesteld want ik lees nergens op het forum: "Reactie verwijderd. Gelieve inhoudelijk te reageren en niet te beledigen of te kwetsen." terwijl er toch behoorlijk kwetsende dingen geschreven worden over mijn persoon. Ze wensen me nog net niet toe dat ik mezelf dood rijd. Het boeit mij persoonlijk eerlijk gezegd helemaal niets wat ze over me schrijven, maar de eigenaar van Autotesten.nl wil persé dat ik actie onderneem dus bij deze. Ik heb alle pagina's uit het "Het grote FAIL topic Pt. II" gedownload als bewijs en ga aangifte bij de politie doen wegens smaad als op 16 juli niet alle pagina’s en/of reacties waarin mijn naam voorkomt verwijderd zijn. Behalve dat ik aangifte ga doen bij de politie ga ik ook alle citaten over mijn persoon op een rijtje zetten en alle autoimporteurs een brief sturen over de walgelijke teksten omtrent mijn persoon op jullie forum. Op Autotesten.nl noem ik nooit namen als ik het heb over de Nederlandse autojournalistiek en zo hoort het ook. Als ik kritiek heb op andere autojournalisten omdat ze niet doorhebben dat er verkeerde voorbanden op een testauto zitten (Renault Clio RS Cup), de schokbrekers waardeloos zijn (Mitsubishi Lancer Evolution X) of de koppeling verrot is (Kia Soul) dan is dat mijn goed recht en ik onderbouw mijn kritiek ook maar ik speel NOOIT op de persoon zoals jullie wel doen. Ik ga hier niet over in discussie en mocht er een rechtzaak komen dan zal een rechter het zeker meenemen dat ik jullie netjes 2 weken de tijd heb gegeven om alles te verwijderen.
Zie ook: http://wetboek.net/lexicon/smaad.html" onclick="window.open(this.href);return false; daar staan alle wetregels omtrent smaad. Onder andere artikel 261 dat niets aan duidelijkheid te wensen overlaat. Vergeet niet dat ik het complete Fail-topic gedownload heb en zo uit kan printen indien nodig.

Artikel 261

1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2 Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.

Met Vr. Gr. Daan van der Keur

PS.: Ik heb de redactie van Chicane Magazine ook een mail gestuurd omtrent deze kwestie.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Nutkees » 29 jun 2011, 11:14

hahhaa je was me net voor!!!!

Gebruikersavatar
JWD
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
Locatie: Rotterdam

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door JWD » 29 jun 2011, 15:13

Hmm heel vermoeiend, ik was die gast al lang weer vergeten.
Ik snap niet waarom er zoveel moeite gedaan moet worden, we hebben het hier over meningen van anderen en ja die zijn soms negatief, welkom op het internet! :coffee:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Kadett en 7 gasten