KW schreef:Al die verf zorgt bij droog maar vooral ook bij nat wegdek voor minder grip. Vooral ook onvoorspelbaarheid van hoeveelheid grip. Da's niet handig

KW schreef:Al die verf zorgt bij droog maar vooral ook bij nat wegdek voor minder grip. Vooral ook onvoorspelbaarheid van hoeveelheid grip. Da's niet handig
Die lui hebben het goed voor elkaar. Al jarenlang met hetzelfde kenteken iedere keer lekkere auto's. Ben een hele tijd geleden met de 996 GT3 meegereden die ze toen hadden. Manneke achter het stuur had toen nog niet eens zijn rijbewijsJP schreef:Deze heeft hetzelfde kenteken als de Benz.....daarom dacht ik dat...
Bij (hevige) regen gaat toch 95% van de rijders binnen zitten. Gewoon je tempo aanpassen en dan vind ik regenrijden Am RIng (ook met mijn fwd) misschien nog wel leuker dan in alle drukte op een droge baan....KW schreef:Al die verf zorgt bij droog maar vooral ook bij nat wegdek voor minder grip. Vooral ook onvoorspelbaarheid van hoeveelheid grip. Da's niet handig
OMG dat meen je nietJP schreef:Volgende winter komt er trouwens nog eens 400m tussen Kallenhard en Breidscheid (aansluitend aan dat wat nu opgebouwd gaat worden)
Helaas....KW schreef:OMG dat meen je nietJP schreef:Volgende winter komt er trouwens nog eens 400m tussen Kallenhard en Breidscheid (aansluitend aan dat wat nu opgebouwd gaat worden)
Je bent te vroeg voor 1 april hoorJP schreef:Helaas....KW schreef:OMG dat meen je nietJP schreef:Volgende winter komt er trouwens nog eens 400m tussen Kallenhard en Breidscheid (aansluitend aan dat wat nu opgebouwd gaat worden)
Verder;
Begin 2015 beginnen ze met de hele overkapping van de Nordschleife die in 2020 klaar zou moeten zijn, zodat er 365 dagen per jaar (verwarmd!) gereden kan worden a jaarkaart van €7500,- per jaar.....![]()
Met alle respect, maar je bent niet helemaal yovol als je dat doet toch?!?!?!Macboy schreef:Nieuw is voor € 295,= één rondje co-piloot in de Nissan GT-R
http://www.nuerburgring.de/ft/fahrerleb ... leife.html
Kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nl. zonder contacten daar gewoon een keer snel en veilig rond gereden wilt worden is het nog soort van goedkoop. Denk dat het een stuk dichter bij de kostprijs in de buurt komt dan Ringtaxi-tarief.Mark Nauta schreef:Met alle respect, maar je bent niet helemaal yovol als je dat doet toch?!?!?!Macboy schreef:Nieuw is voor € 295,= één rondje co-piloot in de Nissan GT-R
http://www.nuerburgring.de/ft/fahrerleb ... leife.html
Ik denk dat je geen idee hebt wat je zegt.EJGT3CS schreef:Ik denk dat die gast zijn GT-R dit seizoen dubbel en dwars terug verdiend..
Klopt, ik lul ook maar wat..steve smith schreef:Ik denk dat je geen idee hebt wat je zegt.EJGT3CS schreef:Ik denk dat die gast zijn GT-R dit seizoen dubbel en dwars terug verdiend..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast