Pagina 10 van 25
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:02
door Robert Geux
Aram schreef:Ik denk namelijk dat de meeste mensen dachten dat deze box van de organsatie i.o.d. dergelijks was.
Dit bedachten wij ons later ook. En dit is waarschijnlijk de oorzaak van een deel van de verwarring, kan me dat achteraf gezien ook heel goed voorstellen. Bij ERAN is dat inderdaad ook zo.
Maar het was toch een echt een actie van mij en het geld van drie personen om een pitbox te gaan huren. Misschien dat een ieder zich ook kan voorstellen dat het voor ons een beetje zuur was dat wij na het trekken van de flappen, opeens andere auto's de pitbox binnen zien komen. Maar je hebt helemaal gelijk, dit is absoluut geen scheve gezichten waard zeker bij een verder heerlijke DF-trackday dag. Misverstandje, vergeten en klaar. Volgende keer gewoon een pitbox van de organisatie, of vooraf een pitbox kunnen reserveren tegelijk met het inschrijven voor de baantijd.
Wat betreft de bussen benzine. Die mogen nooit en te nimmer (nergens niet) IN een pitbox staan. Jan en allemaal loopt daar met peuken in de mond rond. Wij staan daar de sleutelen, pief-paf-poef, iemand anders zijn benzine bezorgt ons een apart kapsel. Kom, dat moet je toch kunnen begrijpen.

Het is dat, of iedereen met een peuk vriendelijk verzoeken ergens anders te gaan roken omdat wij jerrycans van "iemand" in de pitbox hebben staan. Dan is het ook weer niet goed natuurlijk.
En inderdaad, wij hadden ook jerrycans bij ons, maar die stonden in een bus op de paddock. Enige jerrycan in de pitbox (lag op de grond met een doek erop) was een lege!! Stelregel, geen volle jerrycan in de pitbox, dus zeker geen 4 of 5 op een rijtje.
Zullen we het vanaf nu weer over de leuke dingen hebben. Wil zo graag dat een perfecte dag als gisteren niet de boeken ingaat als een eeuwig gekibbel over een pitboxje.

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:03
door Wint
Ben_968CS schreef:
Mooie beelden! Petje af (niet letterlijk natuurlijk) dat jij en de andere marshalls het mogelijk maakten voor ons om ons fiks uit te kunnen leven. Hartelijk dank! BTW: wat een mooie bocht die Slotemaker/ Hunserug/ BZN als je dat vanuit de baanpost ziet. Wow!
Mag ik nog even melden dat ik op Zandvoort nog nooit iemand het Scheivlak zo van ver links en zo laat in heb zien sturen als de CSL? Mij lukt dat maar niet. Respect al cojones...

Ik stond de eerste 2 uur te vlaggen daar (post 9) en het was echt geweldig om jullie (968 & CSL) daar voorbij te zien knallen!
Superrrr 8)
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:06
door Ben_968CS
christiaan linneweever schreef:
En die vette van cor

lijkt wel een spitfire vliegtuig als hij em ff doortrekt!!!!!! 8)
Ik zat nauwelijks op de 200 (op de teller) bij het aanremmen Tarzan, Cor meldde mij doodleuk dat hij op de 260 zat

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:09
door Luco
Ben_968CS schreef:christiaan linneweever schreef:
En die vette van cor

lijkt wel een spitfire vliegtuig als hij em ff doortrekt!!!!!! 8)
Ik zat nauwelijk op de 200 (op de teller) bij het aanremmen Tarzan, Cor meldde mij doodleuk dat hij op de 260 zat

ja big cubic inches toch
Worden toch stevige tijden gereden, super hoor
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:12
door Downforce Hans
Mark, klojo
Ik wilde je inhuren voor een foto reportage volledig verzorg en betaald in de states kan je nu ook wel vergeten.
NO grtz, Hanz06
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:13
door Steven N.
De engelsen waren inderdaad lekker bezig. Trackday's zijn daar natuurlijk ook veel normaler dan hier. Maar waren ze in de buurt of speciaal hierheen gekomen?
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:13
door Bert ///M3
Robert Guezen schreef:
Wat betreft de bussen benzine. Die mogen nooit en te nimmer (nergens niet) IN een pitbox staan. Jan en allemaal loopt daar met peuken in de mond rond. Wij staan daar de sleutelen, pief-paf-poef, iemand anders zijn benzine bezorgt ons een apart kapsel. Kom, dat moet je toch kunnen begrijpen.

Het is dat, of iedereen met een peuk vriendelijk verzoeken ergens anders te gaan roken omdat wij jerrycans van "iemand" in de pitbox hebben staan. Dan is het ook weer niet goed natuurlijk.
Volgens mij zitten er bij CPZ dikke stickers op de pitboxen met verboden te roken
Niet dat het streng nageleefd word

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:16
door Robert Geux
Bert ///M3 schreef:Volgens mij zitten er bij CPZ dikke stickers op de pitboxen met verboden te roken
Niet dat het streng nageleefd word

Haha, liever geen benzine dan geen peuken. Ben namelijk "nogal" verslaafd Bert.

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:17
door atomchris
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:20
door atomchris
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:21
door Downforce Hans
Hielke schreef:
Potver, het is ongelooflijk, die Mark neemt zulke shots van een 250 km/h rijdende Cor die verschrikt in z'n achteruitkijkspiegel kijkt en denkt dat Jan er in z'n nieuwe M3 aankomt! Ik zou dan ook zo kijken

Bleek het die CSL te zijn, maar dat wist ie toen nog niet
Waar blijven de verslagen en de video's trouwens Cor? Ging heel goed volgens mij want ik heb via de streaming video een 2.02.98 geklokt. Weet niet wie er toen achter het stuur zat.
Ik zat toen achter het stuur.
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:23
door Hans R
Ik denk dat de meeste stonden kwijlen bij jouw Exige, christiaan! 8)
Jammer dat je de baan niet op ging..
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:23
door Mark Nauta
HANZ06 schreef:
Mark, klojo
Ik wilde je inhuren voor een foto reportage volledig verzorg en betaald in de states kan je nu ook wel vergeten.
NO grtz, Hanz06
GVD, gooi ik dus weer mijn eigen glazen in hier

......
Mag ik het hier goed mee maken Hans

.
[img:700:465]
http://www.marknauta.nl/extra/cpz/MPN_3132copy.jpg[/img]
[img:700:465]
http://www.marknauta.nl/extra/cpz/MPN_3671copy.jpg[/img]
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:24
door Bert ///M3
Robert Guezen schreef:Bert ///M3 schreef:Volgens mij zitten er bij CPZ dikke stickers op de pitboxen met verboden te roken
Niet dat het streng nageleefd word

Haha, liever geen benzine dan geen peuken. Ben namelijk "nogal" verslaafd Bert.

Ken het
Volgens mij is benzine in je pitbox helemaal geen probleem alleen heb je soms regels in de trand van een maximale hoeveelheid die je in je pitbox mag hebben bijvoorbeeld 60 liter, en vaak moet er een lekbak onder staan. Op Spa bijvoorbeeld mag je vanuit het circuit zelf dacht ik niet meer als die 60L bij je hebben. Maar het is vaak ook deels aan de organisatie hoe ze die regels opstellen. Dan word er vaak ook nog geeist dat het in metalen jerrycans zit en er een brandblusser aanwzig is. Vanzelfsprekend moet je jerrycan ook afgesloten zijn.
Wat moet je anders doen. Hele paddock vol jerrycans zetten

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:30
door Hans R
Hey Mark, heb je ook nog wat foto's van mijn vlammenwerper?
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:30
door Mark Nauta
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:30
door Thommy
Mark Nauta schreef:FOTO'S !!!!!
heb je nog een paar mooie van mij?? gooi anders maar ff over de mail...
superhagg@hotmail.com
grt thommy

Geplaatst: 15 feb 2008, 19:30
door Boelsphotography
Robert,
jullie reden verschrikkelijk hard in de Alfa. Werkelijk een genot om te zien (en horen!) !!
Aan de CSL rijder... veruit de beste van het deelnemersveld. Proficiat! Steeds kreeg ik weer "kiekenvel" op mijn armen. Prachtige sound!
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:36
door Hielke
Hele mooie foto's Mark. Compositie, scherpte, top. Je actiefoto's van rijdende auto's zijn bijzonder goed.
Ik hou niet zo van de verzadigde kleuren. Maar je doet het consequent in al je foto's en dat vind ik dan wel weer goed. Geeft de foto's een hele eigen stijl.
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:37
door Xave30
[img:700:465]
http://www.marknauta.nl/extra/cpz/MPN_3094copy.jpg[/img]
[img:700:465]
http://www.marknauta.nl/extra/cpz/MPN_3350copy.jpg[/img]
Purpose built.. :twisted:
Sexy foto's Mark ! 8) Wou je spreken maar je liep steeds weg.[/img]
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:37
door Luco
Maar hoe zit het nu met de tijden?
Daar ben ik wel benieuwd naar?
die ik er uit heb kunnen halen zo in het verhaal
-Porsche 968 1.59,81
-Corvette Cor 2.02,98 (Hanz achter het stuur)
-BMW Elmar 2.03,98
-
-
-
-
-
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:38
door Ben_968CS
Hele mooie foto's Mark! Kunnen we nog 1 op het bekende formaat laten afdrukken?
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:42
door Mark Nauta
Ben_968CS schreef:Hele mooie foto's Mark! Kunnen we nog 1 op het bekende formaat laten afdrukken?
Er zitten nog wel een paar bij Ben, ik zal even kijken welke de mooiste is en het meest geschikt voor grote afdruk.
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:42
door Hielke
Die 2.03,98 van Elmar is volgens mij ook een record voor die auto. En dat dan nog wel in die kille omstandigheden. Knap.
Heb je in de winter nog wat aan de remmerij kunnen doen Elmar? Trekt ie nog steeds scheve schaatsen bij het hard aanremmen?
Geplaatst: 15 feb 2008, 19:42
door Hans R
Ik heb geen tijden geklokt.. had ook ruzie met de laptimer! Was meer bezig de Dax onder de knie te krijgen dan snelle tijden neer te zetten. Aan het eind ging het super, ik denk wel een stuk sneller dan met de Mini Works GP vorig jaar en dat was 2,14 dus 2,10 ofzo..!?