Definitieve deelnemerslijst CBR07 -> opgeven
-
Onlinefrank de jonge
- GTRene
Nog een afmelding voor morgen...
Nee niet de Hartge 8)
Anneke kan/gaat niet mee, vandaag haar gesproken en het gaat nu ff niet zo goed met haar helaas, dus we zullen haar moeten missen.
Maar dan houd ik dat plekkie voor Simone wel vrij
:idea:
En wat denk je?? wacht ik al 4 weken op 2 onderdelen, te weten 1 hartge 5.0 engine cover plaat(erg belangrijk als je de motorkap opent 8) ) en het betere langere luchtfilter voor meer lucht en dus van belang voor hoge topsnelheid aaaaaah wacht ik al die weken trouw op TNT en vandaag ben ik in Enschede bij de opening van de BMW dealer kom ik thuis briefje in de bud..u was niet thuis maandag brengen we het nog een keer aaaaaaaaaaaaaahhhh ik heb het zondag nodig
dus echt balen nu heb al een paar nwe NL woorden gebruikt die niet in het grote woordenboek staan, en das helemaal nietmijn ding, maar nu baal ik toch echt :!:
Maarja niks aan te doen...iets minder hoge top en iets minder onder mijn Hartge motorkap
Tot morgen mannen/dames
extra centen mee voor benzine, en nog wat onderdelen voor flatline die liggen al in de kar, straks nog een kleine check en paspoort klaar leggen voor you never know, en dan morgen een mooie dag hebben 
Nee niet de Hartge 8)
Anneke kan/gaat niet mee, vandaag haar gesproken en het gaat nu ff niet zo goed met haar helaas, dus we zullen haar moeten missen.
Maar dan houd ik dat plekkie voor Simone wel vrij

En wat denk je?? wacht ik al 4 weken op 2 onderdelen, te weten 1 hartge 5.0 engine cover plaat(erg belangrijk als je de motorkap opent 8) ) en het betere langere luchtfilter voor meer lucht en dus van belang voor hoge topsnelheid aaaaaah wacht ik al die weken trouw op TNT en vandaag ben ik in Enschede bij de opening van de BMW dealer kom ik thuis briefje in de bud..u was niet thuis maandag brengen we het nog een keer aaaaaaaaaaaaaahhhh ik heb het zondag nodig

dus echt balen nu heb al een paar nwe NL woorden gebruikt die niet in het grote woordenboek staan, en das helemaal nietmijn ding, maar nu baal ik toch echt :!:
Maarja niks aan te doen...iets minder hoge top en iets minder onder mijn Hartge motorkap

Tot morgen mannen/dames

- Maus335i
Ik ben er nu ongetwijfeld te laat mee, maar meestal wordt het pakketje dezelfde dag bij het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht. Als je mazzel kan je vaak het pakketje alsnog daar ophalen. Het is me vorige keer gelukt na een hoop belwerk met toen nog TPGGTRene schreef:En wat denk je?? wacht ik al 4 weken op 2 onderdelen, te weten 1 hartge 5.0 engine cover plaat(erg belangrijk als je de motorkap opent 8) ) en het betere langere luchtfilter voor meer lucht en dus van belang voor hoge topsnelheid aaaaaah wacht ik al die weken trouw op TNT en vandaag ben ik in Enschede bij de opening van de BMW dealer kom ik thuis briefje in de bud..u was niet thuis maandag brengen we het nog een keer aaaaaaaaaaaaaahhhh ik heb het zondag nodig![]()
![]()
![]()

Collega heeft het zelfs eens voor elkaar gekregen om doorverbonden te worden met de chauffeur. Die kwam gewoon gezellig nog een keer langs. Misschien een tip voor de volgende keer, nu een zure bom denk ik

- GTRene
klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway
Mijn dag was overigens zeer geslaagd bij Smudde enschede, ze wilden zelfs mijn Hartge er de volgende keer bij bij de bijzondere auto's! stond zelfs een 507 BMW en een M1 een mooie, en een Dixie haha vele mooie mobielen en natuurlijk de Wiesmann roadster en GT enz enz morgen is er ook nog de opening dan komen ook nog 40? 8 serie's en veel meer voor een toerrit..maarja dan toeren wij zelf al
werden ook weer vele foto's geschoten van de Hartge, er waren wat BMW clubs ook aanwezig en wat nwe clubdata doorgekregen van een mooi evenement dus, ach was het zeker waard.
Joop was er ook en euhm aaaaah vergeet telkens zijn naam in elk geval uit Almelo met een mooie E46 M3 zwarte...kwam ik onderweg tegen en ging ook ff mee 8)

Mijn dag was overigens zeer geslaagd bij Smudde enschede, ze wilden zelfs mijn Hartge er de volgende keer bij bij de bijzondere auto's! stond zelfs een 507 BMW en een M1 een mooie, en een Dixie haha vele mooie mobielen en natuurlijk de Wiesmann roadster en GT enz enz morgen is er ook nog de opening dan komen ook nog 40? 8 serie's en veel meer voor een toerrit..maarja dan toeren wij zelf al

werden ook weer vele foto's geschoten van de Hartge, er waren wat BMW clubs ook aanwezig en wat nwe clubdata doorgekregen van een mooi evenement dus, ach was het zeker waard.
Joop was er ook en euhm aaaaah vergeet telkens zijn naam in elk geval uit Almelo met een mooie E46 M3 zwarte...kwam ik onderweg tegen en ging ook ff mee 8)
- chris_lbr
Hier geen afmelding ! Porscheke staat klaar
, is helemaal proper gemaakt en bandenspanning is nagezien.
Vraagje : is er aan dat pompstation waar we verzamelen een luchtpomp en vooral een bandenspanningsmeter ? Ik heb gezien dat 1 van m'n achterbanden wat druk was kwijtgeraakt t.o.v. de andere 3. Zou ik daar graag ff willen checken vooraleer te gaan CBRren... 8)

Vraagje : is er aan dat pompstation waar we verzamelen een luchtpomp en vooral een bandenspanningsmeter ? Ik heb gezien dat 1 van m'n achterbanden wat druk was kwijtgeraakt t.o.v. de andere 3. Zou ik daar graag ff willen checken vooraleer te gaan CBRren... 8)
- Erik K.
Jammer dat ze niet mee kan!GTRene schreef:Nog een afmelding voor morgen...
Nee niet de Hartge 8)
Maar dan houd ik dat plekkie voor Simone wel vrij![]()
![]()
:idea:
Houd ze dat rondje in de M3 nog tegoed

- Ruud Hulsegge
Met dit soort dagen heb ik altijd een bandenspanningsmeter en een voetpompje bij me. Zit in mijn koffertje met mijn Nordschleifekit.chris_lbr schreef:Hier geen afmelding ! Porscheke staat klaar, is helemaal proper gemaakt en bandenspanning is nagezien.
Daarin zit: klein gereedschap baco, waterpomptang, schroevendraaiers, steeksleutels, remblokken, remvloeistof, halve liter olie, lamba, maf, luchtfilter (org.) glasreiniger, doeken en natuurlijk mijn bandensetje zoals vermeld. En het niet te vergeten ductape voor het geval iemand (niet ik) iets aantikt of losraakt. Ooit een volle rol meegenomen naar de ring en is daarna geleidelijk steeds kleiner geworden door mensen die het even willen lenen.

Ruud.
- Maik
Jammer maar helaas, nog een afzegger, ikzelf niet, maar wel Eric met de Ultima
Ik baal er zelf enorm van, maar hij was van gedachten veranderd. Hij zat op een vakantie-adres in Drenthe en had geen tijd/zin om de Ultima op te halen ergens in het midden van het land... Ook zag hij bij nader inzien het rechtuitbranden allemaal niet echt zitten. Volgens mij mocht hij gewoon niet meer van z'n vrouw
Als we nog eens een leuke circuitdag zouden organiseren moest ik maar wel eens waarschuwen...
Maargoed, genoeg andere bolides om van te smullen morgen! Maar baal er toch wel een beetje van

Ik baal er zelf enorm van, maar hij was van gedachten veranderd. Hij zat op een vakantie-adres in Drenthe en had geen tijd/zin om de Ultima op te halen ergens in het midden van het land... Ook zag hij bij nader inzien het rechtuitbranden allemaal niet echt zitten. Volgens mij mocht hij gewoon niet meer van z'n vrouw

Als we nog eens een leuke circuitdag zouden organiseren moest ik maar wel eens waarschuwen...
Maargoed, genoeg andere bolides om van te smullen morgen! Maar baal er toch wel een beetje van

- Bert ///M3
- Joop
Nick Laarman, René ...GTRene schreef:klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway![]()
Mijn dag was overigens zeer geslaagd bij Smudde enschede, ze wilden zelfs mijn Hartge er de volgende keer bij bij de bijzondere auto's! stond zelfs een 507 BMW en een M1 een mooie, en een Dixie haha vele mooie mobielen en natuurlijk de Wiesmann roadster en GT enz enz morgen is er ook nog de opening dan komen ook nog 40? 8 serie's en veel meer voor een toerrit..maarja dan toeren wij zelf al![]()

- Nick Laarman
Idd Joop en Rene was ff leuke middag 8)Joop schreef:Nick Laarman, René ...GTRene schreef:klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway![]()
Mijn dag was overigens zeer geslaagd bij Smudde enschede, ze wilden zelfs mijn Hartge er de volgende keer bij bij de bijzondere auto's! stond zelfs een 507 BMW en een M1 een mooie, en een Dixie haha vele mooie mobielen en natuurlijk de Wiesmann roadster en GT enz enz morgen is er ook nog de opening dan komen ook nog 40? 8 serie's en veel meer voor een toerrit..maarja dan toeren wij zelf al![]()
Btw sta al klaar in de startblokken voor morgen

- GTRene
Aah kijk en een foto erbij en Nick aanwezigNick Laarman schreef:Idd Joop en Rene was ff leuke middag 8)Joop schreef:Nick Laarman, René ...GTRene schreef:klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway![]()
Btw sta al klaar in de startblokken voor morgen![]()

Was inderdaad leuk vanmiddag, mooie auto's en lekker weer , gratis drinken en ijsjes, leuke dames en andere leuke mensen wat wil je nog meer...
Trouwens kreeg nog een sms van een BMW dealer medewerker om 20:23 waarin ze vragen/zeggen : Je had vandaag wel de aandacht met de Hartge. Word nog steeds over gesproken hier, kom je morgen ook? das toch leuk te horen en ze hadden mijn auto er ook bij willen hebben vandaag 8) dus ben al helemaal happy

Miischien de volgende BMW opening/show van de Dealer...