Definitieve deelnemerslijst CBR07 -> opgeven

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gesloten
RVV

Bericht door RVV » 21 apr 2007, 14:30

Ha club dunt al lekker uit :wink:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 21 apr 2007, 15:39

Rico, Henk neemt de 360 modena niet mee maar zn Corvette Z06

4 corvettes dus morgen ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 17:26

Nog een afmelding voor morgen...

Nee niet de Hartge 8)

Anneke kan/gaat niet mee, vandaag haar gesproken en het gaat nu ff niet zo goed met haar helaas, dus we zullen haar moeten missen.

Maar dan houd ik dat plekkie voor Simone wel vrij :lol: :roll: :wink: :idea:

En wat denk je?? wacht ik al 4 weken op 2 onderdelen, te weten 1 hartge 5.0 engine cover plaat(erg belangrijk als je de motorkap opent 8) ) en het betere langere luchtfilter voor meer lucht en dus van belang voor hoge topsnelheid aaaaaah wacht ik al die weken trouw op TNT en vandaag ben ik in Enschede bij de opening van de BMW dealer kom ik thuis briefje in de bud..u was niet thuis maandag brengen we het nog een keer aaaaaaaaaaaaaahhhh ik heb het zondag nodig :cry: :cry: :cry:

dus echt balen nu heb al een paar nwe NL woorden gebruikt die niet in het grote woordenboek staan, en das helemaal nietmijn ding, maar nu baal ik toch echt :!:
Maarja niks aan te doen...iets minder hoge top en iets minder onder mijn Hartge motorkap :( :(

Tot morgen mannen/dames :lol: extra centen mee voor benzine, en nog wat onderdelen voor flatline die liggen al in de kar, straks nog een kleine check en paspoort klaar leggen voor you never know, en dan morgen een mooie dag hebben :wink:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 21 apr 2007, 17:30

GTRene schreef:En wat denk je?? wacht ik al 4 weken op 2 onderdelen, te weten 1 hartge 5.0 engine cover plaat(erg belangrijk als je de motorkap opent 8) ) en het betere langere luchtfilter voor meer lucht en dus van belang voor hoge topsnelheid aaaaaah wacht ik al die weken trouw op TNT en vandaag ben ik in Enschede bij de opening van de BMW dealer kom ik thuis briefje in de bud..u was niet thuis maandag brengen we het nog een keer aaaaaaaaaaaaaahhhh ik heb het zondag nodig :cry: :cry: :cry:
Ik ben er nu ongetwijfeld te laat mee, maar meestal wordt het pakketje dezelfde dag bij het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht. Als je mazzel kan je vaak het pakketje alsnog daar ophalen. Het is me vorige keer gelukt na een hoop belwerk met toen nog TPG :D

Collega heeft het zelfs eens voor elkaar gekregen om doorverbonden te worden met de chauffeur. Die kwam gewoon gezellig nog een keer langs. Misschien een tip voor de volgende keer, nu een zure bom denk ik :(

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 17:43

klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway :wink:

Mijn dag was overigens zeer geslaagd bij Smudde enschede, ze wilden zelfs mijn Hartge er de volgende keer bij bij de bijzondere auto's! stond zelfs een 507 BMW en een M1 een mooie, en een Dixie haha vele mooie mobielen en natuurlijk de Wiesmann roadster en GT enz enz morgen is er ook nog de opening dan komen ook nog 40? 8 serie's en veel meer voor een toerrit..maarja dan toeren wij zelf al :lol:
werden ook weer vele foto's geschoten van de Hartge, er waren wat BMW clubs ook aanwezig en wat nwe clubdata doorgekregen van een mooi evenement dus, ach was het zeker waard.
Joop was er ook en euhm aaaaah vergeet telkens zijn naam in elk geval uit Almelo met een mooie E46 M3 zwarte...kwam ik onderweg tegen en ging ook ff mee 8)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 apr 2007, 18:12

Zag vandaag nog zo'n Wiesmann roadster (grijs) rijden in Emmen.

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 18:30

Arthur schreef:Zag vandaag nog zo'n Wiesmann roadster (grijs) rijden in Emmen.

Zal wel van die man uit het noorden zijn die ook veel Donkervoorts verkoopt, en die trouwens ook ooit 3 Ultima's heeft verkocht...

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 apr 2007, 19:01

Albers uit Valthermond?

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 19:21

Arthur schreef:Albers uit Valthermond?
yep Albers, maar die zit toch in een ander klein gat? Musselkanaal ofzo?

chris_lbr

Bericht door chris_lbr » 21 apr 2007, 20:55

Hier geen afmelding ! Porscheke staat klaar :D , is helemaal proper gemaakt en bandenspanning is nagezien.
Vraagje : is er aan dat pompstation waar we verzamelen een luchtpomp en vooral een bandenspanningsmeter ? Ik heb gezien dat 1 van m'n achterbanden wat druk was kwijtgeraakt t.o.v. de andere 3. Zou ik daar graag ff willen checken vooraleer te gaan CBRren... 8)

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 21 apr 2007, 21:00

*olie CHECk
*Bandenspanning CHECK
*BP ultimate getankt CHECK
*Donorcile CHECK
* Water CHECK
*versnappering CHECK
* lege blaas CHECK

kortom heb er zin an!!

TOT morgen!!

Erik K.

Bericht door Erik K. » 21 apr 2007, 21:06

GTRene schreef:Nog een afmelding voor morgen...

Nee niet de Hartge 8)

Anneke kan/gaat niet mee, vandaag haar gesproken en het gaat nu ff niet zo goed met haar helaas, dus we zullen haar moeten missen.

Maar dan houd ik dat plekkie voor Simone wel vrij :lol: :roll: :wink: :idea:
Jammer dat ze niet mee kan!
Houd ze dat rondje in de M3 nog tegoed ;)

Ruud Hulsegge

Bericht door Ruud Hulsegge » 21 apr 2007, 21:06

chris_lbr schreef:Hier geen afmelding ! Porscheke staat klaar :D , is helemaal proper gemaakt en bandenspanning is nagezien.
Vraagje : is er aan dat pompstation waar we verzamelen een luchtpomp en vooral een bandenspanningsmeter ? Ik heb gezien dat 1 van m'n achterbanden wat druk was kwijtgeraakt t.o.v. de andere 3. Zou ik daar graag ff willen checken vooraleer te gaan CBRren... 8)
Met dit soort dagen heb ik altijd een bandenspanningsmeter en een voetpompje bij me. Zit in mijn koffertje met mijn Nordschleifekit.
Daarin zit: klein gereedschap baco, waterpomptang, schroevendraaiers, steeksleutels, remblokken, remvloeistof, halve liter olie, lamba, maf, luchtfilter (org.) glasreiniger, doeken en natuurlijk mijn bandensetje zoals vermeld. En het niet te vergeten ductape voor het geval iemand (niet ik) iets aantikt of losraakt. Ooit een volle rol meegenomen naar de ring en is daarna geleidelijk steeds kleiner geworden door mensen die het even willen lenen. :roll:

Ruud.

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 21:10

Ohjee..ik voel het al komen..Ductape en Corvette en plastic, ik zeg niks meer :lol:

geintje jongens...I love your Z06 vette's tot morgen!

Maik

Bericht door Maik » 21 apr 2007, 21:13

Jammer maar helaas, nog een afzegger, ikzelf niet, maar wel Eric met de Ultima :( :( :( :( :(
Ik baal er zelf enorm van, maar hij was van gedachten veranderd. Hij zat op een vakantie-adres in Drenthe en had geen tijd/zin om de Ultima op te halen ergens in het midden van het land... Ook zag hij bij nader inzien het rechtuitbranden allemaal niet echt zitten. Volgens mij mocht hij gewoon niet meer van z'n vrouw :wink:
Als we nog eens een leuke circuitdag zouden organiseren moest ik maar wel eens waarschuwen...

Maargoed, genoeg andere bolides om van te smullen morgen! Maar baal er toch wel een beetje van :?

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 21:16

damn wat een misser, de snelste auto de Ultima die niet komt, das echt balen hoor...wat een domper :cry: en de reden ook wel, dat wist hij toch voordien?! nahja..zal wel...balen maarja, genoeg ander speelgoed 8)

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 21 apr 2007, 21:17

Jammer dat die ultimate niet kan komen. Denk dat dat een opluchting is voor een aantal corevette rijders. :wink:

Ruud H.

Bericht door Ruud H. » 21 apr 2007, 21:34

De EVO en ik zijn er ook helemaal klaar voor dus op naar een gezellige en mooie dag. :D
Mijn bijrijder zal er morgenochtend wel iets minder klaar voor zijn want die heeft vannacht nog een feestje. :? 8)

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 21 apr 2007, 21:54

Ik laat ook verstek gaan wegens andere prioriteiten :? Moet nog ergens anders wezen morgen en even naar DL op en neer red ik dan niet :?

Joop

Bericht door Joop » 21 apr 2007, 22:03

GTRene schreef:klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway :wink:

Mijn dag was overigens zeer geslaagd bij Smudde enschede, ze wilden zelfs mijn Hartge er de volgende keer bij bij de bijzondere auto's! stond zelfs een 507 BMW en een M1 een mooie, en een Dixie haha vele mooie mobielen en natuurlijk de Wiesmann roadster en GT enz enz morgen is er ook nog de opening dan komen ook nog 40? 8 serie's en veel meer voor een toerrit..maarja dan toeren wij zelf al :lol:
werden ook weer vele foto's geschoten van de Hartge, er waren wat BMW clubs ook aanwezig en wat nwe clubdata doorgekregen van een mooi evenement dus, ach was het zeker waard.
Joop was er ook en euhm aaaaah vergeet telkens zijn naam in elk geval uit Almelo met een mooie E46 M3 zwarte...kwam ik onderweg tegen en ging ook ff mee 8)
Nick Laarman, René ... :lol:

Rein

Bericht door Rein » 21 apr 2007, 22:13

Mensen veel plezier morgen :D

Hou het spul aub heel :wink:

CBR09 ben ik er ook bij, bij deze geef ik mij op :mrgreen:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 21 apr 2007, 22:23

Ik duik zo het nachtleven in, maar reken maar dat ik er morgen ben 8)
Aan 2 uurtjes slaap heb ik meer dan genoeg.

Nick Laarman

Bericht door Nick Laarman » 21 apr 2007, 22:46

Joop schreef:
GTRene schreef:klopt het kan ook wel, heb ik ook wel eens gedaan zo, rond bellen en ophalen, maar ik kom tegen 17u thuis en heb gebeld maar zeggen ze alles zit nu dicht dus maandag aaaaaaaaaaaah echt je wilt niet weten hoe ik baal hiervan...de auto is gewoon niet af zo en elke keer dat ik iemand wat laat zien moet ik dat weer zeggen haha aaaaaaah maargoed, tis niet anders...thx anyway :wink:

Idd Joop en Rene was ff leuke middag 8)

Btw sta al klaar in de startblokken voor morgen :shock: :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2007, 23:07

Nick Laarman schreef:
Joop schreef:

Idd Joop en Rene was ff leuke middag 8)

Btw sta al klaar in de startblokken voor morgen :shock: :wink:
Aah kijk en een foto erbij en Nick aanwezig :lol:
Was inderdaad leuk vanmiddag, mooie auto's en lekker weer , gratis drinken en ijsjes, leuke dames en andere leuke mensen wat wil je nog meer...

Trouwens kreeg nog een sms van een BMW dealer medewerker om 20:23 waarin ze vragen/zeggen : Je had vandaag wel de aandacht met de Hartge. Word nog steeds over gesproken hier, kom je morgen ook? das toch leuk te horen en ze hadden mijn auto er ook bij willen hebben vandaag 8) dus ben al helemaal happy :wink: maar heb gezegd dat ik het heel leuk vond vandaag maar morgen wat moois te doen heb waar ik niet zomaar onderuit kan/wil...CBR07
Miischien de volgende BMW opening/show van de Dealer...

david

Bericht door david » 21 apr 2007, 23:30

lees hier wat over dukctape...
had ook standaard een rol in de auto....iemand was het nodig in london :wink: ---volgens mij is er een hele auto mee vastgeplakt want heb rol nooit terug gezien :lol: :lol: goed spul dus

Gesloten