18-03-2007 : Bentley Merlin DF-meeting bij Harry Bootsma

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Erik dB

Bericht door Erik dB » 18 mar 2007, 10:47

Dit is weer 1 van die momenten waarop je eigenlijk beter niet op de motor kan zitten, maar ja, moet toch die kant op :D

Mijn bandjes zijn ook nog eens 5km oud dus let niet te veel op mn schaamranden straks :roll:

Gijzer

Bericht door Gijzer » 18 mar 2007, 16:20

Harry,

Bedankt voor de bijzondere belevenis.
Een leuke dag vandaag en leuk om ook de gezichten (En buiken) bij de mensen te hebben.

Gr,

Gijs.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 18 mar 2007, 17:30

Ook van mijn kant bedankt voor de gasvrijheid. Komt nog best wat lawaai van die blokjes overigens :-)

Enneeh, mochten er nog mensen last van me hebben gehad omdat ik een file op de A6 veroorzaakte...mea culpa :roll:

Tristan

Bericht door Tristan » 18 mar 2007, 17:31

Beste Harry,

bedankt voor de waanzinnige middag. Wat een musea (zowel huis als loods). :shock:

En wat een geweld, heerlijk. Deze dag zal ik nog lang heugen. Heb echt zitten kwijlen op de AM's die er stonden.

Zou graag over een tijdje weer eens een keer langskomen om de veroderingen aan de diverse auto's te zien.

Bedankt!!! :D

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 18 mar 2007, 17:43

Harry,

Enorm bedankt voor deze fantastische mogelijkheid. Zelf ben je erg bescheiden over de verzameling in de loods, maar neem maar van me aan dat dit echt one-of-a-lifetime is. Wat een prachtige automobielen. Schitterend!!!

Wat een geweld in de Bentley en prachtig om de Volpi eens op straat te zien. Echt uniek. Natuurlijk doen de prachtige Aston Martin's er ook niet voor onder. En de Viper is schitterend met die strepen, die staan hem erg goed.

Ik hoop zeker nog een keer de vorderingen van deze unieke projecten te mogen aanschouwen, maar vandaag was natuurlijk top!!

Gr.

Mark

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 18 mar 2007, 17:44

Het was inderdaad een geweldige middag!
Wat een machine die Bentley :shock:

Een geweldige dag! 8)

Grappig, op de terugweg kwam ik nog een blauwe Z3 M tegen 8)
Deze was wel even wat sneller dan mijn V12 (je :lol: )

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 18 mar 2007, 17:44

Ik kan wel janken dat ik er vandaag niet bij kon zijn :cry:

Ben heel benieuwd naar foto's en filmpjes!

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 18 mar 2007, 17:48

Wim te Riet schreef:Ik kan wel janken dat ik er vandaag niet bij kon zijn :cry:

Ben heel benieuwd naar foto's en filmpjes!
Iedereen stond in de loods met een camera, of met de handen op zijn oren .. :shock:
Dus genoeg filmpjes zullen volgen...

Christiaan van H.

Bericht door Christiaan van H. » 18 mar 2007, 17:50

Het was een geweldige ervaring.

Familie Bootsma nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.

Ik pak er een pilsje bij en zal eens wat foto's uitzoeken die ik zsm zal posten.

Proost, op een geslaagde dag

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mar 2007, 17:52

Zo, weer thuis van een prachtige, informatieve en super geslaagde dag bij Harry Bootsma en zijn vrouw en zoon, tjonge zeg wat een indrukken opgedaan :D
Bij deze wil ik ook de familie Bootsma bedanken voor hun super gastvrijheid, heb er van genoten en leuk dat er zulke mensen zijn, we hebben een leuke dag gehad en het was leuk kennis met jullie te maken, verder ook nog goed verzorgd! knap hoor, en ook thanks voor al die mensen die geholpen hebben bij deze leuke dag, zeer geslaagd mijnerzijds! het liep beter dan ik had kunnen denken zelfs:D Rico en de zijnen natuurlijk ook bedankt voor de meegebrachte dingen enzo.

Harry, jullie hebben een super leuk huis met al die leuke kamertjes geheel in oude stijl en je rondleiding enz enz super! thx

Verder de loods waar het monster staat, de Bentley met Merlin Rolls Royse motor, wat een gaaf apparaat om te zien..en natuurlijk de andere klassiekers super! en dan nog die motoren aan de praat gebracht! wauw wat een heerlijke herrie haah wel blij dat je mijn buurman niet bent als ik er kort naast zou wonen maar wat indrukwekkend, leuk om te zien en horen, en wat een contrasten, veel oude stijl en wat rijd Harry...een dikke Dodge Viper GTS :D ja Harry, je bent je wilde haren nog lang niet kwijt.

Leuke mensen van het forum ontmoet, en het was gezellig moet ik zeggen, ja...ik en ook die dame die ik mee had hebben een geslaagde dag gehad! en leuke met de colone daar naar toe en de foto's en interesses in enz enz, twas weer leuk en dat wilde ik even zeggen.
GTRene

HansD

Bericht door HansD » 18 mar 2007, 17:59

Ook van mijn kant hartelijk dank voor de dag. Een prachtige verzameling zoals hij daar staat. Het geluid van die blokken is Bruut!!

Ook leuk om eens wat gezichten achter de nicks te ontmoeten en auto´s te bewonderen. Buiten de Cadillac V16 en Bentley Merlin uiteraard hebben vooral de Hartge 5.0 en 55 AMG een topindruk achtergelaten.

Nick Laarman

Bericht door Nick Laarman » 18 mar 2007, 18:21

Harry en familie bedankt voor deze bijzondere zondagmiddag
Tot volgende maand op de CBR 07 8)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 18 mar 2007, 19:12

Harry+fam.

Zeer bedankt voor de gastvrijheid!
Ook Niels, Dennis en ik hebben genoten van al het moois :D Woorden schieten daarvoor te kort.
We hebben vele leuke foto's en filmpjes gemaakt die binnenkort op het forum zullen verschijnen.
Veder vond ik het erg gezellig om een aantal bekenden te spreken en nieuwe gezichten achter de, al niet nickname(s), te zien en daar eens kennis mee te maken ;)

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en organisatie en op naar de volgende succesvollle meeting!

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 18 mar 2007, 19:27

Bedankt Harry en familie voor deze geweldige dag!

Al die AM's, de Bentley, de Volpe. Allemaal geweldig wat er in de garage stond. Deze dag zal ik ook nooit weer vergeten. Het geluid van al dat geweld. Prachtig om van Harry de verhalen achter de auto's te horen

De rit van de boerderij naar de garage was voor mij ook al een super ervaring, nog nooit iets van een Tunnelrun of Cannonballrun meegemaakt maar het smaakt zeker naar meer. Voor mij ook nog eens de eerste meeting met DF, dus erg leuk om gezichten bij de auto's en nicknames te zien.

Dus nogmaals een erg geslaagde dag die goed was geregeld. Bedankt Harry!

mvg Steven

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 18 mar 2007, 19:53

Wat een bruut geweld daar bij de Fam. Bootsma !...topper :mrgreen:
Thx !!!

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 18 mar 2007, 20:03

Ik wist niet precies waar het moest, maar heb onder "Vorige Meetings" een aantal foto's geplaatst.

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=4236

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 18 mar 2007, 20:27

Ik heb de mazzel dat Scooby Leo, ook wel bekend als Leo, mijn auto toch heeft weten te fixen, de STI rookt niet meer en gaat nog als een speer :mrgreen:

Dus samen met Patrick en zijn M5 behoorlijk laat aangereden vanaf Brielle en de 190 kilometer binnen de anderhalf uur afgelegd meen ik.

En dat was het waard ook, super gezellig in Emmeloord. Prachtig materiaal, leuke mensen en erg fraaie demo's 8)

Iedereen bedankt voor het realiseren van dit evenement, geweldig :D

RVV

Bericht door RVV » 18 mar 2007, 20:38

Wat en fantastische dag zeg, Harry en vooral ook je vrouw hartelijk dank voor de ruimhartige gastvrijheid. Ook van mijn vrouw. Onze kleintjes hadden het maar wat naar hun zin. Vooral het in de auto zitten vond Esmee Rosalie fantastisch. De foto zegt wel genoeg :wink:

[img:899:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 785492.jpg[/img]

Een heel indrukwekkend leven hebben jullie, want het omvat duidelijk meer dan alleen de Bentley, al met al lijkt jullie leven op een kleurrijk schilderij, erg boeiend om dat eens mee te mogen maken.

De Bentley was het speerpunt, maar ook de rest van de collectie mag er wezen. Ik denk niet dat er nog zoiets op deze schaal in Nederland bestaat. echt fantastisch.

Ook alle meetgangers hartelijk dank voor jullie bezoek. Leuk om veel nieuwe maar ook oude gezichten te zien. Helaas een aantal mensen moeten missen die ik graag even de hand had wil schudden. Maar dat gaat wel goedkomen tijdens de volgende CBR07.

Hulde aan iedereen voor de dag. De sfeer zoals op het forum maar dan in optima forma !

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 18 mar 2007, 20:43

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 18 mar 2007, 20:45

:lol:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 18 mar 2007, 20:47

Ik dacht als ik plat op het stuur ga liggen hou ik het bij :-)

Gijzer

Bericht door Gijzer » 18 mar 2007, 20:52

Heeft er iemand ruimte om mijn filmpje (20 min onbewerkt) te plaatsen?

Of anders problemen met het plaatsen op Youtube?

Niet de allerbeste cameraman maar er staan wel wat leuke geluidjes op het bandje. :wink:

René

Bericht door René » 18 mar 2007, 20:55

Was idd super vandaag, heb erg genoten. Pa en zwager vonden het ook geweldig dus Harry, Bedankt!

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 18 mar 2007, 20:55

duifjes.com schreef:Ik dacht als ik plat op het stuur ga liggen hou ik het bij :-)
:lol: :lol: :lol:

Elmar

Bericht door Elmar » 18 mar 2007, 21:02

Net terug van een enerverende dag bij de fam. Bootsma. Ondanks dat ik zowel de fantastische boerderij en de machtige machines al heb mogen aanschouwen, blijft het een unieke ervaring.
Weer viel mijn bek open bij het IRL zien van de Bentley. Op een foto is het al super, maar de schoonheid is gewoon niet op de gevoelige plaat vast te leggen.
Ook leuk om weer nieuwe gezichten te zien (helaas niet alles onthouden...).

Harry, Anneke en alle andere deelnemers, mijn dank is groot.

Plaats reactie