Zo, weer thuis van een prachtige, informatieve en super geslaagde dag bij Harry Bootsma en zijn vrouw en zoon, tjonge zeg wat een indrukken opgedaan

Bij deze wil ik ook de familie Bootsma bedanken voor hun super gastvrijheid, heb er van genoten en leuk dat er zulke mensen zijn, we hebben een leuke dag gehad en het was leuk kennis met jullie te maken, verder ook nog goed verzorgd! knap hoor, en ook thanks voor al die mensen die geholpen hebben bij deze leuke dag, zeer geslaagd mijnerzijds! het liep beter dan ik had kunnen denken zelfs:D Rico en de zijnen natuurlijk ook bedankt voor de meegebrachte dingen enzo.
Harry, jullie hebben een super leuk huis met al die leuke kamertjes geheel in oude stijl en je rondleiding enz enz super! thx
Verder de loods waar het monster staat, de Bentley met Merlin Rolls Royse motor, wat een gaaf apparaat om te zien..en natuurlijk de andere klassiekers super! en dan nog die motoren aan de praat gebracht! wauw wat een heerlijke herrie haah wel blij dat je mijn buurman niet bent als ik er kort naast zou wonen maar wat indrukwekkend, leuk om te zien en horen, en wat een contrasten, veel oude stijl en wat rijd Harry...een dikke Dodge Viper GTS

ja Harry, je bent je wilde haren nog lang niet kwijt.
Leuke mensen van het forum ontmoet, en het was gezellig moet ik zeggen, ja...ik en ook die dame die ik mee had hebben een geslaagde dag gehad! en leuke met de colone daar naar toe en de foto's en interesses in enz enz, twas weer leuk en dat wilde ik even zeggen.
GTRene