Maar het belangrijkste, wat heb je met de potjes gedaan?Knot schreef: 18 feb 2019, 12:36 Dat verse pizzadeeg had ik ook pas gehaald, ideaal, partij zooi erop gooien, kaas raspen en in de oven smijten.

Maar het belangrijkste, wat heb je met de potjes gedaan?Knot schreef: 18 feb 2019, 12:36 Dat verse pizzadeeg had ik ook pas gehaald, ideaal, partij zooi erop gooien, kaas raspen en in de oven smijten.
Op zich gave karretjes. Misschien bekend dat ik eerder een 944 heb gehad waar ik een Audi 20v vijfcilinder in had gehangen. Dat echter wel met gebruik van de originele 944 transaxle dus bak tussen de achterwielen. Ik denk dat je dat concept bij zo’n 924/944 niet moet willen veranderen. Na ombouw met de vijfcilinder was gewichtsverdeling voor/achter nog steeds 48/52%. Heerlijk stuurde dat ding en met het geluid van de vijfpitter op 7000rpm... Heel snel was ie echter niet, het was geen turbo blok.Peric schreef: 05 mar 2019, 15:59 Is dit wat voor de V8?
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/por ... ousPage=lr
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartje325i, Bimmer M, Bing [Bot], Fabian, Godspeed, Google [Bot], GRzep, HarryC, MarcF, matthyssie, sitechris, Ti-Tourist (Erik), tomgtr, Will F. en 16 gasten