Bert, jij zegt verstandige dingen.
Hier zit meer tijd van de tuner is dan dat er aan (inkoop) voor de onderdelen is betaald ik kan de werkelijke som wel even noemen, maar dat hoef ik niet dus doe ik het niet. Het is om te lachen. Er zit een VEELvoud aan uren in. En om dat WEL betalende klanten voorgaan.....ach je snapt hem.
De tuner leest mee maar heeft besloten hier niet te reaguren begreep ik recent.
En dat is zijn goed recht, volgens Theo gaat hij hem namelijk wel even aanklagen en dan werkt het internets niet zo erg in je voordeel.
Ik heb ongeveer 10% van de beerput hier neergepost als counter voor een tuner die niet alleen het grootste aantal 500pk subaru blokken probleemloos op de weg heeft gezet (gemapt door verschillende zeer gerespecteerde mappers) maar ook nog eens de motor leverde waar al 3 jaar TA mee wordt gereden met winst als ultieme resultaat. Het beeld dat door Theo wordt geschapen is dus nogal eenzijdig, en dat "tuner B" hem daarin ondersteund is minimaal bedenkelijk te noemen.
De tuner van Allard (met ooit als titel langst stilstaand lid bij SCN) is er ook mee gestopt destijds. Dacht je dat Allard zo met stront ging gooien ? Natuurlijk niet. En geloof me die heeft pas leergeld betaald na 4 blokken op rij in de zoektocht naar nog meer PK.
Soit. Baste. Finito. Ik heb nu niets meer te melden.
Maar als Theo weer begint staan we klaar om al zijn leugens met feiten onderuit te halen.
Hardwerkende mensen worden niet gesloopt door volwassen mannen die zich als groot kind gedragen.
Andersom ook niet, maar soms heb je wat collateral damage tijdens het process.
Dat zou je ook een selffulfilling prophecy kunnen noemen.