Zal je best gelijk in hebben, alleen als ik vermogens hoor van 500 tot 600 pk en dan 2.03 op cpz kan je je geld volgens mij beter besteden aan rijlessen

Zal je best gelijk in hebben, alleen als ik vermogens hoor van 500 tot 600 pk en dan 2.03 op cpz kan je je geld volgens mij beter besteden aan rijlessen
Mijn enkel issue (als idealist), door de jaaren heen, is dat iemand ongefundeerd beweert dat hij iets kan bouwen waaraan er mensen zijn die dat dan ook blind geloven, jou nuchterheid niet hebben, en door en door gaan met de kruistocht naar monster pk's. Mike deed sommige van de fouten die jij als levens les aan Anko geeft.... Maar de laatste jaaren zag je hem wel wijzer worden. Beiden, Tunner en Klant in de fout. Een verkocht een verhaal de andere geloofde het ontanks dat het te mooi was om waar te zijn en toen het ook zo bleek te zijn, doorging. Het geroep over 1000pk, Formule 1 technique, onplofbare gepinde blokken is eigenlijk wel gedooft of gestopt. Hoe het precies gegaan is weten enkel Mike en Theo.Erik schreef: 08 aug 2017, 20:45 Als je 800-1000pk wilt, even dit filmpje kijken
http://www.thedrive.com/video/12902/let ... ej-engines
Het kan gewoon hoor.
Alleen niet te koop bij Mike.
-----
Ik heb ook ervaring met een stuk gelopen Cosworth motor.
Ja dat is kut. En ja de zuigers waren stuk. En de krukas. En de koppen. Zo'n beetje alles.
En ja het blok kwam versterkt bij Mike vandaan.
En ja de motor was gebouwd en gemapped door EMS.
En ja ik kwam bij beide over de vloer.
En ja ik kom er nog steeds. No fucking problem.
Daar ben ik met jou eensLuco schreef: 11 aug 2017, 16:53Zal je best gelijk in hebben, alleen als ik vermogens hoor van 500 tot 600 pk en dan 2.03 op cpz kan je je geld volgens mij beter besteden aan rijlessen![]()
MarkS schreef: 11 aug 2017, 20:04 +1
2.03 haal je ook als je een beetje kunt sturen met een standaard M2 met 370PK.
Aprisco is sinds 2012 Ooperon Cup. En die zitten idd rond de 2.05. Maar met heel wat minder PKs.Peter-Paul schreef: 11 aug 2017, 20:25MarkS schreef: 11 aug 2017, 20:04 +1
2.03 haal je ook als je een beetje kunt sturen met een standaard M2 met 370PK.
Aprisco cup auto(E36 325i) haalt dat ook![]()
Dat blijkt wel met deze mooie dame in een impreza met 705pkErik schreef: 11 aug 2017, 22:11 Impreza's zijn wel vervelende klote hokken op een circuit. Maar er is ook niemand in IPV 20k in zijn motor te duwen eens 10k in een onderstel duwt. Want het mooie is dat als je dat onderstel gedaan hebt je die 20k aan je motor voorlopig nog niet hoeft uit te geven.
In de winter van 2007 – 2008 kreeg de auto nog een opknapbeurt. Het onderstel werd nog verder aangepakt, evenals het remsysteem. Samen met andere wijzigingen zorgde dat voor flink snellere rondetijden. De BMW 130i Cup was vanaf dat moment met afstand de snelste merkencup van Nederland. Het ronderecord op Circuit Park Zandvoort dateert van 2007 en is in handen van Bas Schothorst: 1:54.956. In de kwalificaties reden de deelnemers zelfs tijden in de 1:53. Ter vergelijk: in 2006 kwam de klasse tijdens de races niet onder de 1:57.
De mooiste verschrijving
Dat kan 4 jaar duurenJP schreef: 18 aug 2017, 21:41 Sorry, nee niet die Sub7 van Mischa. Alleen ben ik wachtende dat mijn Up! van de tuner terug is. Kijken of hij die 300pk waar gemaakt heeft uit het 1.0 liter-blok...![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten