Coderen moet nog steeds gebeuren

Binnenkort toch eens gaan laten doen.
Ondertussen staat natuurlijk de winter voor de deur en de oude Style 415 winterwielen zien er echt niet meer uit (corrosie) en de banden die erom liggen zijn eigenlijk niet meer als winterbanden te classificeren omdat ze rond een mm of 3 zitten. Nu wilde ik ten tijde van de aankoop van de 415 set eigenlijk al een set 400M breedset hebben, en die heb ik nu gevonden. Zal wel lekker gevuld zijn met de 370mm stoppers
Overigens, is er hier iemand die ervaring heeft met M3/M4 draagarmen op een F3x? Het sturen van de F31 is namelijk het volgende puntje wat wat mij betreft verbeterd kan worden en met 280k op de klok wordt het waarschijnlijk toch tijd om eens wat draagarmen te vervangen. Wat ik me alleen afvraag is hoeveel het wiel naar buiten komt en of de M3/M4 bussen veel harder / merkbaar minder comfortabel zijn dan de originele.
Verder staat de Abarth nog te koop, voor een bedrag dat misschien een beetje overmoedig is, maargoed. Hij hoeft ook nog niet weg. Mocht ie weg gaan is het natuurlijk de vraag wat er in de plaats komt. Oorspronkelijk dacht ik aan een Golf mk1 cabrio, alhoewel met aankomende km-heffing iets nieuwers ook interessant kan zijn, iets als een 500 Abarth bijvoorbeeld. Aan de andere kant, ik ben ook wel gecharmeerd van een E21, maar dat is dan sowieso geen cabrio en neemt toch wel een stuk meer ruimte in beslag in de garage. Ach ja, eerst de Abarth maar eens de deur uit.